Sinä jolla ehkäisy on pettänyt! Mikä ehkäisy petti? Laitetaan pettäneet ehkäisyt pinoon! :D
Ja jos sulla on esim. Pillerit pettänyt, mutta olet myös unohdellut niitä niin sitä ei lasketa, koska silloin ehkäisy ei pettänyt vaan sitä itse et osannut käyttää ehkäisyäsi.
Mutta joo takas otsikkoon. Kertokaa!
Kommentit (9)
Nuvaring petti mulla. Mutta sanoisin, että kyllä se omallakin kohdalla on toiminut 99.9 prosenttisesti. Ehkä se viimeisin rengas oli sitten viallinen. Em ole varma.
Hupaisinta tuon renkaan pettämisessä oli se, että senhän pitäisi vapauttaa sitä hormonia tasaisesti 🙈
Täysimetys ja keskeytetty yhdyntä. Neljä kuukautta synnytyksestä eikä edes kuukautisia ollut.
Ystävän ääliöpoikaystävä joka seksin jälkeen otti kumin pois mutta tuuppas vielä sisään. Ysävä otti seuraavana päivänä jälkiehkäisypillerin .. no on viikolla 14 raskaana nyt.. että silleen. Ei kuitenkaan halunnut aborttia ni nyt siittä tulee yh..
Vierailija kirjoitti:
Ystävän ääliöpoikaystävä joka seksin jälkeen otti kumin pois mutta tuuppas vielä sisään. Ysävä otti seuraavana päivänä jälkiehkäisypillerin .. no on viikolla 14 raskaana nyt.. että silleen. Ei kuitenkaan halunnut aborttia ni nyt siittä tulee yh..
Mitä?????????????? Itse tuossa tilanteessa olisin päätynyt aborttiin, vaikka helpolla en siihen päätyisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on pahoinpitely.
Vierailija kirjoitti:
Kai se ääliö poikaystävä on se kestä tulee yksinhuoltaja???
Joillain on sterilisaatiokin pettänyt. Eli kaikki todellakin on mahdollista. Uusi elämä saa kyllä alkunsa jos niin haluaa.