Jukka ja tyttis eronneet?
Eli duudsonit-jukka. Onko tietoa? Aikaisempi keskustelu poistettiin melkein heti..
Kommentit (13)
Hirveesti tuo pimu laittaa instagramiin kaikkea mutta ei ota selkoa
No onhan ne. Koirankin sometilin mukaan omistaja on enää vain Chachi.
Olen seurannut tätä juttua nyt ja tullut siihen päätelmään että pitävät jonkunlaista taukoa, Jukka on Suomessa joulun lastensa kanssa Chachi taitaa viettää joulun koiran kanssa. Riitoja ehkä siitä johtuen. Mutta erosta ei tietoa niin luulen että harkitsevat vielä.
Ei ole. Chachi jo twitterissä kertonut matkaavansa tällä viikolla Suomeen. Jukka tuli jo alkuviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä juttua nyt ja tullut siihen päätelmään että pitävät jonkunlaista taukoa, Jukka on Suomessa joulun lastensa kanssa Chachi taitaa viettää joulun koiran kanssa. Riitoja ehkä siitä johtuen. Mutta erosta ei tietoa niin luulen että harkitsevat vielä.
Ne viettää molemmat joulun Suomessa..
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9646fff0-3cda-47d7-810e-41be4a… siitä vielä uutinen.
Heillä taisi olla joku megaluokan riita, jonka Chachi kosti laittamalla someen heti vihjailevia postauksia. Jukka tajusi sentään pysyä hiljaa. Nyt on ilmeisesti riita sovittu ja suunnitelmissa romanttinen joulu yhdessä.
Tästäkin näkee, miten mammat kieli pitkällä toivovat epäonnea kuuman pimun kanssa seukkaavalle hopeaketulle
Ei ole tietoa. Spekuloitu kylläkin on ja paljon.