Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas meni mammojen energiaa hukkaan (Jukka ja Chachi)

Vierailija
18.12.2018 |

Yhdessä kun pari on ja Chachi matkaamassa Jukan perässä Suomeen joulunviettoon.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en käyttäisi energiaani seuraamalla jonkun Jukan ja Chachin tekemisiä, kuten sinä teet.

Vierailija
2/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en käyttäisi energiaani seuraamalla jonkun Jukan ja Chachin tekemisiä, kuten sinä teet.

:D Eipä kuulunut tätä argumenttia viime viikolla mammojen kohkatessa tästä liki varmasta erosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin sitä ketjua ylipäänsä. Ei sormusta sormessa -> pakko olla eronneet. Muita vaihtoehtoja ei ole olemassakaan. En voinut kuin ihmetellä ihmisten typeryyttä. Minä en ole ikinä pitänyt sormusta,vaikka 15 vuotta olen naimisissa ollut. Ilmeisesti en siis ole ollut naimisissa tuota aikaa,palstan logiikan mukaan.

Vierailija
4/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Eipä kuulunut tätä argumenttia viime viikolla mammojen kohkatessa tästä liki varmasta erosta.

Voisko olla ihan siksi, että mä en osallistunut sellaiseen keskusteluun, kun en todella harrasta joidenkin yhdentekevien julkkisten suhde-elämän seuraamista :D

Vierailija
5/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla ihan siksi, että mä en osallistunut sellaiseen keskusteluun, kun en todella harrasta joidenkin yhdentekevien julkkisten suhde-elämän seuraamista :D

Juu eipä ne halpaan menneet kehtaa yleensä näissä enää olemassaoloaan ilmaista. Sama juttu aina oli kuka tahansa julkkis naurun, ivan, pilkan, tai syytösten alla ja sitten kun alkuperäinen väite paljatuu perättömäksi.

Vierailija
6/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi p*ska!!! Eikä se Harrykaan taida saada heitettyä Meghanin kamoja hankeen ennen joulua. Jos ei kohta oikeasti ala meidän palstalaisten toiveet toteutumaan niin voi olla että mä käyn joku päivä vähän ulkona kävelyllä!! Suututtaa😤

Vierailija
7/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi p*ska!!! Eikä se Harrykaan taida saada heitettyä Meghanin kamoja hankeen ennen joulua. Jos ei kohta oikeasti ala meidän palstalaisten toiveet toteutumaan niin voi olla että mä käyn joku päivä vähän ulkona kävelyllä!! Suututtaa😤

Same, sis, same!

8/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa on kateellisia ihmisiä. Hakekaa itse mies jenkeistä ja akka Thaimaasta, niin saatte haluamanne.

Vierailija
9/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää av-mammat on tyypillinen kanalauma. Niin kuin tässäkin tapauksessa - yksi tekee älyttömän päätelmän yhden kuvan perusteella ja muut aivottomat kaakattavat kuorossa, että juu, kyllä me tiedettiin taas.

Vierailija
11/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit silti kaakattamassa siinä toisessa ketjussa ja tulit tännekin oikein asiaksesi. Ei juu kiinnosta yhtään.

Vierailija
12/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Saara A jne vainoaja. Sinä olet mies, joka kuvitteli vauvalla omiaan, kymmeniä sivuja!

Nyt ei auta kuin palata mollaamaan Megan Marklea.

Vierailija
13/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oo tsatsilla enää kihlasormusta uudemmissakaan kuvissa.

Vierailija
14/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kun pari on ja Chachi matkaamassa Jukan perässä Suomeen joulunviettoon.

Lähde?

Vierailija
15/20 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollutkaan hyvä naisviha provo!

Vierailija
16/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make it or break it -reissu Suomeen?

Jääkö J Suomeen asumaan lastensa luo?

Vierailija
17/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?

Vierailija
18/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kuitenkin kiinnosti avaamisen ja jopa kommentoimisen verran?

Vierailija
19/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä oo tsatsilla enää kihlasormusta uudemmissakaan kuvissa.

No sillä on tietty pullat uunissa, eikä sormus enää mahdu sormeen ;) Tai sitten se on alkujaan ollut vääränkokoinen, tai ärsyttää, kun ison kivenmurikan takia sormus on jatkuvasti väärinpäin, tai sitten siitä tulee allergian takia ihottumaa, tai se on mennyt hukkaan, tai sitä varjellaan piirongin laatikossa, ettei mene hukkaan, tai mitä tahansa, minkä vuoksi kaikilla muillakaan ei ole aina sormukset sormissa. Ei sormus kihlausta tai avioliittoa tee.

Vierailija
20/20 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Joku kriisi siellä oli tai on.