Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään toivoa parisuhteelle kaurismiehen ja kalatnaisen välillä?
Miksei
Vierailija kirjoitti:
Kauris on jääräpää, materia on tärkeää ja raha. Todella työorientoitunut. Mun ukko on kova suunnittelemaan kaikkea, mutta eipä monikaan asia toteudu. Tarvii "eteenpäin tönimistä". Tämä tykkää ottaa kunnian itselleen, vaikka idea ois minun, kuten yleensä se onkin.
Olen itse skorpioni, ja miehen eräänlainen vakavuus ja jäyhäkkyys miellyttää. Samoin kuivahko huumori. Inhoan tyhjännaurajia ja paskanpuhujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on jääräpää, materia on tärkeää ja raha. Todella työorientoitunut. Mun ukko on kova suunnittelemaan kaikkea, mutta eipä monikaan asia toteudu. Tarvii "eteenpäin tönimistä". Tämä tykkää ottaa kunnian itselleen, vaikka idea ois minun, kuten yleensä se onkin.
Olen itse skorpioni, ja miehen eräänlainen vakavuus ja jäyhäkkyys miellyttää. Samoin kuivahko huumori. Inhoan tyhjännaurajia ja paskanpuhujia.
Olisiko kaloille parempi kumppani sitten skorpionimies vai rapumies? Kaurismiehellä on todella kuiva huumori ja elämässä työ ja raha näyttävän olevan tärkeitä hänelle. Kyseinen kaurismies on sanonut ettei ehdi huvikseen lomailemaan ja juhlissakin harvoin ottaa ilosta irti. Unohtamatta sitä faktaa, että on itse sanonut, että kaiken ja hänen itsensä on aina näytettävä tyylikkäältä. Kovin määrätietoinen on myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kaloille parempi kumppani sitten skorpionimies vai rapumies? Kaurismiehellä on todella kuiva huumori ja elämässä työ ja raha näyttävän olevan tärkeitä hänelle. Kyseinen kaurismies on sanonut ettei ehdi huvikseen lomailemaan ja juhlissakin harvoin ottaa ilosta irti. Unohtamatta sitä faktaa, että on itse sanonut, että kaiken ja hänen itsensä on aina näytettävä tyylikkäältä. Kovin määrätietoinen on myöskin.
Jaa a, mielenkiintoinen juttu. Rapuja on täällä nyt parjattu kovin, mulla ei oikein ole kokemusta kuin yhdestä, jonka kanssa tulin erittäin hyvin toimeen, rapumies rakasti kotiruokaa ja kaikkea kodin laittoon liittyvää, oli aikamoinen romantikkokin, mikä olis kaloille kai mieleistä? Tottui aika äkkiä passaukseen ja alkoi olla sitä vaillakin, mikä ei ole mun juttu, siis niin että aletaan vaatia.
Skorpionimies voi olla ehkä liian kova luu tai kuten on sanottu, jonkinlainen tylyttäjä? Kiihkeitä ja ehkäpä dominoiviakin?
Itse olen tullut kalojen kanssa loistavasti toimeen, ne on sellaisia hyvin taiteellisia ja osaavat hassutella. Heidän kanssa olen myös esim. töissä pystynyt neuvottelemaan, eivät hyppää heti silmille.
Kaurismies näköjään vaatii määrätietoisen ja yhtä topakan kumppanin, joka hillitsee tuota ikuista työntekoa, ja saa miehen mielenkin lomailemaan ja rentoutumaan. Jotain itsetunto-ongelmaa on ollut, ja on kovasti pitänyt tukea, kun tuo perfektionisti-kauris on joskus meinannut luovuttaa epäuskossaan.
Mutta kuten sanottu, kaikki eivät ole samasta muotista, vaikka noita yhteneväisyyksiä löytyy aina keskenään samoista merkeistä paljonkin.
-Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kertokaas teiän + kavereittenne/ystävienne aurinkomerkir. Olis mielenkiintoista nähdä. Täällä oinas ja hyvä ystävä kauris
Itse rapu ja paras ystävä kauris. Parhaiten viihdyn kyllä oinaiden kanssa.
täydellistä:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kertokaas teiän + kavereittenne/ystävienne aurinkomerkir. Olis mielenkiintoista nähdä. Täällä oinas ja hyvä ystävä kauris
skorpioninainen 52v. parhaat ystävät vesimies, härkä, kauris, rapu ja toinen skorpioni. jostain syystä syvää ystävyyttä ei ole vielä muodostunut kaksosten, jousimiehen tai leijonan kanssa vaikka monta hyvää tyyppiä näistä merkeistä tunnenkin. parisuhde kalan kanssa. kalat on sata kertaa hurjempi merkki kuin skorpioni. näitä asioita ois syytä katsoa avoimin aistein ja unohtaa stereotypiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skorpioninainen 52v. parhaat ystävät vesimies, härkä, kauris, rapu ja toinen skorpioni. jostain syystä syvää ystävyyttä ei ole vielä muodostunut kaksosten, jousimiehen tai leijonan kanssa vaikka monta hyvää tyyppiä näistä merkeistä tunnenkin. parisuhde kalan kanssa. kalat on sata kertaa hurjempi merkki kuin skorpioni. näitä asioita ois syytä katsoa avoimin aistein ja unohtaa stereotypiat.
Pakko ottaa stereotypioiden kannalta, kun ei tiedä muita aspekteja, eli just tuota astrologista karttaa. Yksilöllinen ja henkilökohtainen spekulointi erikseen.
Avoimin aistein voi silti keskustella. Ja sinähän juuri itse esitit eräänlaisen stereotypian, kun kerrot että "Kalat on sata kertaa hurjempi merkki kuin skorpioni" :D Voi tietty ollakin, jos on teidän makkarissa tapahtuvista jutuista kyse, etkä ole samanlaista menoa kokenut minkään muun merkin kanssa :D
-Sorpioni
Hmm, se ei ole stereotypia jos väittää jotakin asiaa sellaiseksi miksi sitä ei yleensä mielletä. Se voi olla väite, mielipide, näkökanta, luonnehdinta tms. mutta ei stereotypia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä MC eli keskitaivaan horoskooppimerkki edustaa?
Mullakin kiinnostais
Onko hyvä vai huono juttu yhteensopivuudessa jos naisen venus sekä miehen mars on Härkä?
Vierailija kirjoitti:
Olen Kaksoset, luottoystävien merkit Kaksoset, Leijona, Vaaka, Skorpioni, Jousimies.
Ystävissä myös Kalat, Oinas, Neitsyt -merkkisiä, joiden kanssa ollaan kuitenkin vähemmän tekemisissä.
Kauris, Vesimies, Härkä ja Rapu -merkkisissä on tuttuja muttei niin läheisiä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-avomieheni on Vaaka nousuKauris ja voi että miten nuo ekassa kappaleessa mainitsemasi asiat hänessä ilmeni vahvasti! Siihen lisäksi kuuRapu ailahteluineen ja marsSkorpioni toimintatapoineen...
Olisi varmaan pitänyt tutkia karttoja jo heti alkuun ,:D
t.Kaksoset
Täällä triplaleijona. Parhaimmat naisystäväni ovat myös leijonia. Kaikki kolme synnytty samalla viikolla. Mies on vesimies. Ilman merkki antaa lisää tulta leijonalle. Pitkä parisuhde. Vastakohdat täydentävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-avomieheni on Vaaka nousuKauris ja voi että miten nuo ekassa kappaleessa mainitsemasi asiat hänessä ilmeni vahvasti! Siihen lisäksi kuuRapu ailahteluineen ja marsSkorpioni toimintatapoineen...
Olisi varmaan pitänyt tutkia karttoja jo heti alkuun ,:Dt.Kaksoset
Mielenkiintoinen mies sulla siellä :) Ailahtelua on nähty täälläkin. Mutta sehän on vain inhimillistä, kukaan kun ei ole robotti. Mulla hieman hoivaviettiä, niin olkapää aina tarjolla.
Mä olen kans marsSkorpioni, joten joskus tilanteet hieman kärjistyvät...
-Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Täällä triplaleijona. Parhaimmat naisystäväni ovat myös leijonia. Kaikki kolme synnytty samalla viikolla. Mies on vesimies. Ilman merkki antaa lisää tulta leijonalle. Pitkä parisuhde. Vastakohdat täydentävät.
Me kolme leijonaa olemme kaikki asuneet samassa taloyhtiössä. Yksi muutti pois ja me kaksi olemme tiivissä kanssakäymisessä. Leijonan kanssa voi olla oma itsensä heikkouksineen ja näyttää ne huonot puolet. Ei hätkähdytä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli myös teiniaikoina kaksi parasta kaveria joiden kanssa oli synttärit viikon sisällä, Kaksosia aurinkomerkeiltämme :D
Olen myös todennut tuon että ilmamerkkinä tulimerkkiset miehet sytyttää eniten ja etenkin petipuuhissa ollaan samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmaan pitänyt tutkia karttoja jo heti alkuun ,:Dt.Kaksoset
Mielenkiintoinen mies sulla siellä :) Ailahtelua on nähty täälläkin. Mutta sehän on vain inhimillistä, kukaan kun ei ole robotti. Mulla hieman hoivaviettiä, niin olkapää aina tarjolla.
Mä olen kans marsSkorpioni, joten joskus tilanteet hieman kärjistyvät...
-Skorpioni
Ollaan onneksi erottu jo vuosia sitten, yhdessä oltiin kuitenkin vuosikausia. Sittemmin olen huomannut uusissa tuttavuuksissakin että kuuRavut ja marsSkorpionit ei toimi minulle. Olen ollut aiemmassa suhteessa liiankin joustava enkä enää jaksa kannatella toista tai kuunnella pisteliäitä toimintasuunnitelmia.
Tällä hetkellä on tutustuminen päällä Leijonaan, jolla kuuKalat ja venusRapu ja arveluttaa kuinka nuo mahtavat vaikuttaa...
Itsellä kartalla Kaksosta, Vaakaa ja Härkää.