Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12764)

Vierailija
12761/12764 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on hirveä merkki. Itsekäs ja äkkipikainen luonne. Sählääjä, joka ei jaksa tehdä ja katsoa asioita loppuun. Rauhaton. Hirveä naapurina, painajainen. Ailahteleva.

Myös jousimies ja kaksonen eivät ole hyviä merkkejä.

Hyviä ovat vesimies, vaaka ja Leijona 💝 Myös härkä ja kauris ovat vakaita.

Vierailija
12762/12764 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse härkä. Työpaikoilla skorpionit ovat olleet aivan kamalia luonteita, ilkeitä, juoruilevia, kateellisia ja syrjiviä.

Kuitenkin kolme läheistä ystävääni on skorpioneja, myös ensimmäinen avopuolisoni on skorppari ja hän on ainoa ex, jonka kanssa olen edelleen ystäviä. He ovat kaikki syvällisiä, lukeneita, rauhallisia, loistavaa keskusteluseuraa, anteliaita ja epäitsekkäitä luottoystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12763/12764 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse härkä. Työpaikoilla skorpionit ovat olleet aivan kamalia luonteita, ilkeitä, juoruilevia, kateellisia ja syrjiviä.

Kuitenkin kolme läheistä ystävääni on skorpioneja, myös ensimmäinen avopuolisoni on skorppari ja hän on ainoa ex, jonka kanssa olen edelleen ystäviä. He ovat kaikki syvällisiä, lukeneita, rauhallisia, loistavaa keskusteluseuraa, anteliaita ja epäitsekkäitä luottoystäviä.

Härkä ja skorpioni ovat toistensa vastamerkit.

Vierailija
12764/12764 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppeihin ei kannata uskoa, ei voi mitenkään tehdä mitään yleistyksiä horoskoopin perusteella ihmisistä. Esim. Kalat on merkki, jota pidetään ns. horoskooppien empaattina, mutta lähes kaikki tuntemani kalat ovat olleet manipulatiivisia ja vastuuttomia, eivät kerro asioista omaa osuuttaan ja tarvitsevat syntipukin. Jos kalat ovat olleet mukana kolmiodraamassa niin vika ei ole heidän vaan täytyy kaivaa joku ex 20 vuoden takaa kenen vika hänen nykyisessä liitossa humalassa tapahtuva syrjähyppynsä on. En halua näitä valehtelijoita enää edes ystäväksi, mutta jostain syystä haluavat olla ystävinä kun tarvivat tosiaan jonkun ketä syyttää omista virheistään. Kun näin jonkun horoskoopin laatijan kirjoittaneen horoskooppiin, että kaloissa ei ole mitään vikaa niin meinasin purskahtaa nauruun kun se oli niin iso valhe. Ja härkä, härkiä tuntuu olevan paljon. Härissä olen tavannut monenlaiseen tyyppiin. Aviomiehenä mulla oli härkä, ei ollut kovin empaattinen tai symppis kumppani hänkään. Härän pitäisi olla horoskooppien mukaan peruskallio, mutta hän vilkuili koko avioliitomme ajan työpaikkansa muita naisia ja vertaili minua ilkeästi niihin. Oli lopulta aika ilkeämielinen, vaikka muuten oli ns. kotona viihtyvä eikä mikään ailahtelevainen kyläluuta. Mutta en tuntenut olevani koskaan rakastettu, enemmänkin hän määräili ja hallitsi kaikkea ja vähätteli. Minä en koskaan ymmärtänyt hänestä mitään ja hänen tavalla piti tehdä kaikki. Ystävänä voisi menetellä, mutta puolisona en kyl allekirjoita tuota peruskalliota ja luotettavuutta. Haluaa määrätä ja paljon itselleen, ja voi ottaa sinulta jotakin vaikkei itse halua sitä pitää ihan vaan, koska kokee olevansa ainoa joka jotakin ansaitsee ja luulee olevansa ainoa joka  mitään tärkeää tekee. Oman horoskoppini edustajien (vesimiesten) pitäisi olla jotakin kaiken sallivia boheemeja viileitä hippejä, jotka suostuu vaikka polyamoriaan, mutta ei pidä kohdallani paikkaansa. Olen empaattinen, haluan turvallisen ja tasaisen elämän enkä ole viileä enkä etäinen tunnetasolla, varovainen kylläkin kun aina saa pettyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi