Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v tytölle lahja? Meikkejä/kosmetiikkaa kuulemma toivoo

Vierailija
18.12.2018 |

Mikä merkki tai tuote on suosittu teinien keskuudessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti Kicksiin, MakeUpStoreen tai vastaavaan voisi olla mieluinen.

Vierailija
2/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ulkomailla, ja palaan kotiin aatonaattona joten en pääse noita lahjakortteja hakemaan. Sen sijaan ainakin Sephora ja lentokentän kosmetiikkaosastot on helposti käsillä..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffree Star Meikkipaletit tai joku tuoksu?

Vierailija
4/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin NYX on edullista merkeistä ollut tykätty.

Vierailija
5/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku ihonpuhdistussarja (puhdistusgeeli, kasvovesi, ym. En itse meikkejä lähtisi ostelemaan kun ei tiedä sävyistä. Ellet sitten tiedä mitä sävyjä hän käyttää. Hyvälaatuinen ripsari on tietty aina kanssa nappiostos. 

Vierailija
6/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos ihan kysyisit tytöltä mitä hän haluaa? 16-vuotias tietää jo muutenkin että sinä sen lahjan hankit eikä joulupukki.

Vierailija
7/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputan lahjakortin puolesta myös. Pääsee itse valitsemaan mitä tarvitsee.

Vierailija
8/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffree Star meikit taitavat olla suosittuja nuorten keskuudessa. Toki jos on kovin konservatiivinen niin en välttämättä suosittele.

Vierailija
9/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ulkomailla, ja palaan kotiin aatonaattona joten en pääse noita lahjakortteja hakemaan. Sen sijaan ainakin Sephora ja lentokentän kosmetiikkaosastot on helposti käsillä..

Ap

Lahjakortteja voi ostaa myös netistä.

Vierailija
10/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeffree Starin tavarat on tosiaan haluttuja nuorten keskuudessa, huulipunissa, highlightereissa ja paleteissa ei voi kyllä mennä pahasti vikaan, jos ei sellaisia tytöllä entuudestaan löydy. Jos haluaa laadukkaampaa niin Hudan luomiväripaletti on kans yks toivottu, samoin ABH dipbrow pomade (tämä kyllä useilta jo löytyy). Smashboxilta löytyy hyvät pohjustusvoiteet ja jos on tavallinen vaaleaihoinen niin sieltä löytyy nuorille sopiva vaalea peitevoide, joka käy kaikille vaaleille sävyille. Muita vois olla sitten vaikkapa Kicks kasvonaamiot, Lumenen glow -tuotteet ja kasvojenpuhdistustarvikkeita, kuten Muslin-pyyhkeitä ja sille sopivia puhdistusaineita.

Vierailija
11/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephorassa oli kaikkia kivoja valmiita, nätisti pakattuja lahjasettejä. Myös ne Sephoran oman merkin kangasnaamiot on hyviä, niitä voisit laittaa muutaman mukaan lahjaan.

Vierailija
12/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lahjakortteja voi ostaa myös netistä.

Juu, mutta mitä nopsasti katsoin oli ainakin tuo Kicksin kortti ihan fyysinen kortti joka lähetetään kotiin. Ei varmaan enää ehdi tulla ennen joulua. Ap

Vierailija
13/13 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta meikkien sijaan jotain laadukkaita ihonhoitotuotteita. Puhdistus, kuorinta, saippua, deodorantti, rasva, öljy, tms. joihin hänellä ei välttämättä ole varaa koko ajan itse.