Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempainpäivärahan siirto

Ihmeissään
18.12.2018 |

Hei, en ole vielä saanu Kelaa kiinni niin kysynpä täältä vielä mielipiteitä.
Minulle olisi pitänyt tulla 31.12.2018 vanhempainraha... Jostain syystä kela on siirtänyt maksun 3.1.2019, vaikka 31pv on tavallinen arkipäivä samaten jo 2.1. Mistä moinen muutos? Tuolla rahalla pitäisi tämän kuun loppu vuokraki maksaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempainpäivärahassa maksupäivät vaihtelevat, koska ne maksetaan 25:n päivän maksuerissä.

Vierailija
2/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isä voi maksaa vuokraa? Ennen äitiyslomaa pitäiis säästää ja jokaisella pitäisi olla myös puskurirahasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipyhiltä ei tukea makseta, joten siirtyy pari päivää sen takia.

Vierailija
4/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pahemmin voinu mistään säästää ennen raskautta kun olin opiskelija ennen sitä. Niillä tuloilla hyvä jos eli kun ennestään on jo lapsi. Ja isä ei voi maksaa kun hänelle tulee alkukuusta palkka ja maksaa oman osuuden siitä (palkka ei ole kummoinen) ja nyt pitäisi säästää loppurahoja että voidaan muksut elättää.

Vierailija
5/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeissään kirjoitti:

Eipä pahemmin voinu mistään säästää ennen raskautta kun olin opiskelija ennen sitä. Niillä tuloilla hyvä jos eli kun ennestään on jo lapsi. Ja isä ei voi maksaa kun hänelle tulee alkukuusta palkka ja maksaa oman osuuden siitä (palkka ei ole kummoinen) ja nyt pitäisi säästää loppurahoja että voidaan muksut elättää.

Ja monta lasta on pitänyt hankkia. Jep jep.

Vierailija
6/6 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeissään kirjoitti:

Mitäs jos se isä lainaa sulle ne vuokrarahat pariksi päiväksi...

Järjetöntä hankkia lisää muksuja kun parin päivän viivästys rahantulossa saa perheen nälkäkuoleman partaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän