Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telian mainos on niiiiin ärsyttävä!!!

Vierailija
18.12.2018 |

Ärsyttävää jankkaavaa muka tyhmää selityksen selitystä.
Huonontaa käsitystäni Teliasta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoshan on ihan perseestä!!! Tekisivät pelkkää mainoksia pukkaavan ohjelman ja esitys olisi puolilta öin vain yhden minuutin ajan.Ylen kanavilla EI OLE OLLUT MAINOKSIA KOSKAAN.Sillai on parasta AAA-Ryhmää

Alkusana on kuin Kummeleista

Vierailija
22/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se, jossa teini huutaa kun netti pätkii, on hauska. Olen ihan ymmälläni, miksi ihmiset vihaavat sitä niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se, jossa teini huutaa kun netti pätkii, on hauska. Olen ihan ymmälläni, miksi ihmiset vihaavat sitä niin paljon.

Sen kakaran HUUTO HUUTO ÄRSYTTÄÄ PRKLE!!!

Vierailija
24/33 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatipää mainos

Vierailija
25/33 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäks se teini on iha vitu ruma ja ärsyttävä pikku pojan ääni:DD

Vierailija
26/33 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskin mainos telialta,kun siinä alaikänen huutaa kurkku suorana "kuka siellä netissä on"!!!! VOI V***U! Koira hyökkäsi päin tv-ruutua ja paskaksihan se meni.

Menen kyseiseen liikkeeseen ja huudan kurkku suorana!KUKA SIELLÄ NETISSÄ ON!!! ja sen jälkeen poistun paikalta!

Vierailija
27/33 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän nettiä puhelimen wifillä eikä koskaan ole ollut ongelmia siinä, että tehot eivät riittäisi, vaikka samaan aikaan olisi nettitv-lähetys, pelaaminen ja surffailu yms. käynnissä. En tajua, miksi maksaisin kotiliittymästä, kun saan rajattoman nopean netin puhelinliittymän kanssa yhteishintaan 19.90€.

Jos kaikki tekisi noin niin kenelläkään ei mobiililiittymät toimisi. Mobiilitukiaseman kapasiteetti on aika rajallinen loppujen lopuksi, kaupunkialueella yksi kerrostalo mobiilikäyttäjiä joista suurin osa katsoo vaikka jotain urheilutapahtumaa samaan aikaan niin aluetta palveleva tukiasema on silloin täysin tukossa.

Liian halvat nettiliittyvät on vienyt suomessa koko infran huonoon tilaan, on paljon alueita joissa kiinteä yhteys vain kuparikaapelin kautta tai mobiilin varassa, valokuitua ei ole vielä lähellekään kaikissa taloissa. Sitten jos kuitua olisi tulossa niin hirveä huuto kun liittyminen maksaa 2000€ ja kuukausimaksu 20-30€, yhyy, mulla on 4G ja maksaa 16€/kk, en ota! Ja pahimmillaan jää sitten koko alue rakentamatta kun ei ole liittyjiä.

Vierailija
28/33 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoshan on ihan perseestä!!! Tekisivät pelkkää mainoksia pukkaavan ohjelman ja esitys olisi puolilta öin vain yhden minuutin ajan.Ylen kanavilla EI OLE OLLUT MAINOKSIA KOSKAAN.Sillai on parasta AAA-Ryhmää

Mainokset pilaa ja katkoo ohjelmat,niinkuin klapisaha.

Vierailija
29/33 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentu huutaa lähes raivon partaalla, kuka on netissä. Äiti kyselee, onko muita netissä. Sitten nuo älypäät istuvat kahdestaan sohvalla. :D

Kierrän kaukaa esittely ja myyntipisteet.Irtolaisen näköisiä paikkoja,kun ei seiniä ympärillä.Aivankuin torikoju,puutteena porkkanat,perunat ja herneet

30/33 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Kaiken lisäks se teini on iha vitu ruma ja ärsyttävä pikku pojan ääni:DD

Tämäpä oli asiallinen kommentti.

Vierailija
31/33 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta osaltani kyseinen on,inter niet

Vierailija
32/33 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliämpäriin kun pudottaa,niin saa nopeasti värikuosin vaidettua.sula ja kuuma pikisanko olisi paras,ei kuuluisi karmea möly.

Vierailija
33/33 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentu huutaa lähes raivon partaalla, kuka on netissä. Äiti kyselee, onko muita netissä. Sitten nuo älypäät istuvat kahdestaan sohvalla. :D

Ei se ole hänen äitinsä.Se on huutavan pennun tyttöystävä,ei se paremmannäköiseltä saakaan