Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ystävän tekstittelykäyttäytymisestä?

Vierailija
17.12.2018 |

Ystäväni siis lähettää viestejä missä kysyy mitä kuuluu ja sitten viestitellään ihan hyvässä hengessä jonkin aikaa, mutta todella usein kun kysyn jonkin ihan normaalin kysymyksen, johonkin juttuaiheeseen liittyvän tai jonkun muun, hän jättää vastaamatta ja viestittely loppuu sitten tähän. Sitten hänestä ei kuulu vähään aikaan mitään kunnes taas jonkin ajan päästä tulee viesti, että mitä kuuluu.
Onko tuo ihan normaalia käytöstä ja olenko minä jotenkin vanhanaikainenn kun odotan jotain käytöstapoja ja edes jotain heippoja kun viestittely loppuu, vai onko tuollainen käytös muidenkin mielestä omituista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä toinen vanhanaikainen. Ei ole nättiä jättää toista odottamaan vastausta. Sama juttu jos ei lainkaan vastaa toisen viestiin mitään vaikka ollaan kavereita tai vain tuttaviakin. Kyllä mä ainakin loukkaannun ja hiljenen sitten itsekin.

Eri asia jos vastaa myöhemmin ja pahoittelee vastauksen viipymistä.

Vierailija
2/3 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos suollat diipadaipaa viesti viestin perään, eikä loppua meinaa tulla, niin ei pitäisi ihmetellä jos toinen ei jaksa enää  kommentoida. Itseä ainakin ärsyttää jatkuva viestipiippailu jos ei ole oikeaa asiaa. Ja kyllä osaan lopettaa nätisti viestit, mutta jos toinen vain jatkaa ja jatkaa, hermo menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos suollat diipadaipaa viesti viestin perään, eikä loppua meinaa tulla, niin ei pitäisi ihmetellä jos toinen ei jaksa enää  kommentoida. Itseä ainakin ärsyttää jatkuva viestipiippailu jos ei ole oikeaa asiaa. Ja kyllä osaan lopettaa nätisti viestit, mutta jos toinen vain jatkaa ja jatkaa, hermo menee.

Kyse nyt on kuitenkin ystävästä joka itse ottaa yhteyttä ja suoltaa niitä pitkiä diipadaapaviestejä. Minä en enää juurikaan häneen ota edes yhteyttä, sillä olen kyllästynt hänen käytökseen. Jos minä kyllästyn joskus jonkun puhetulvaan, niin ilmoitan, että nyt pitäisi lopettaa ja sanon edes moi seuraavaan kertaan tai jotain. En koskaan jätä vastaamatta kysymykseen, enkä lopeta viestittelyjä noin tylysti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi