Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää hallituksen saavutuksia

Vierailija
17.12.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10558572

Tällaista hyvinvointia jo toista vuotta peräkkäin. En ihmettele.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei joku jaksa mennä linkistä lukemaan, niin kerrotaan nyt tässäkin, että Suomessa itsemurhien määrä on kääntynyt nousuun. Kasvua on nyt ollut jo kahtena peräkkäisenä vuotena.

Muistelen tälläkin palstalla olleen asiasta jo oletuksiakin. Eli eipä tuo tietenkään varsinainen uutinen tällä hallituskaudella ole.

Vierailija
2/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä yläpeukuttaa, mutta asia ja siitä puhuminen on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CERN kokonaisuudesta ja niistä vaikutuksista sitten et puhu tai demokratian rahoittajien vaikuttamisesta suomalaiseen musiikkiin mitä id-iotismiä se on ollut lähivuosina. Ei se ole hallituksen syytä.

Vierailija
4/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän masentunut potkaisee helpommin tyhjää kuunnellessa paškaa musikkia. Se on ihan tutkittu juttu.

Musiikin vaikutuksia ei tuoda suomessa esille koska suomessa ei ole musiikkia.

Vierailija
5/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei joku jaksa mennä linkistä lukemaan, niin kerrotaan nyt tässäkin, että Suomessa itsemurhien määrä on kääntynyt nousuun. Kasvua on nyt ollut jo kahtena peräkkäisenä vuotena.

Muistelen tälläkin palstalla olleen asiasta jo oletuksiakin. Eli eipä tuo tietenkään varsinainen uutinen tällä hallituskaudella ole.

Minä ainakin taannoin mietin, kun tuntui, että tuttujen ja tutuntuttujen kautta on alkanut kuulla kaiken aikaa tuollaisia ikäviä uutisia, että oliko vain sattuma. Mutta ovat siis yleisemmin lisääntyneet. Ja kyllähän koko Suomen ilmapiiri on tehty niin vihamielisen tuomitsevaksi, että kuten yllä on todettu, ei yllätä.

Vierailija
6/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan hyvin ministerimme yönsä nukkuvat? Ja hallituspuolueiden kansanedustajat ja äänestäjät.

Vierailija
7/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen talous on ollut pari vuotta kasvussa, mikä korreloi itsemurhien kanssa. Onneksi kohta alkaa laskukausi ja kaikki muuttuvat onnellisemmiksi. Köyhemmiksi, mutta onnellisemmiksi. 

Vierailija
8/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttäminen laittaa ihmisiä alas ja se näkyy nyt näin. Äänestän muutosta edes yhdellä arvokkaalla äänelläni kun tulee vaalin aika.

Vierailija
9/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihmiskunnan syöpä musiikkia.

Youtube on täynä amerikkalaista musiikkia meille. Virolainen mäkki olisi voinut vaikka kantaa kalalaatikoita tuollaisen biisin sijaan. Joku melankolinen polttaa pilvee ja tekee itsemurhan tuollaisesta musiikista, niin minä näen.

Vierailija
10/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyryyttäminen laittaa ihmisiä alas ja se näkyy nyt näin. Äänestän muutosta edes yhdellä arvokkaalla äänelläni kun tulee vaalin aika.

Ja jos minua palkitaan niin palkitsen sinua tästä aktiivisesta vastauksesta.

Olet paras! Yksi todella aktiivinen vastaus. Tähän oli koko päivän loiste ja valo! Oikeasti ja tarkoitan hyvällä. Toivottavasti sinulla on enkeleitä.

Vierailija
11/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se vanha Juttu kommunistista jonka ainoan lehmän salama tappoi - porvarien vittuilua! Oikeesti...ei hallituksella ole tähän vaikutusta, niitä tulee ja menee.

Vierailija
12/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kuinka paljon minua ollaan nöyryytetty suomirap hengellisyydestä.

Kannatan aktiivimallia. Minun mielestä suomalainen sisu ratkaisee enemmän kuin jokin alkuperän todistaja demokratia rahastaja. Työntekijät eivät ole id-iootteja.

Vierailija
13/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö kuinka paljon minua ollaan nöyryytetty suomirap hengellisyydestä.

Kannatan aktiivimallia. Minun mielestä suomalainen sisu ratkaisee enemmän kuin jokin alkuperän todistaja demokratia rahastaja. Työntekijät eivät ole id-iootteja.

"Alapeukuttaja paljon tietää minun elämästä"

Vierailija
14/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse murha musiikkia suicide music. Tollot narsistit alapeukuttajat. Oikeasti lopettakaa!!! Älkää kuunelkoo tuota biisiä.

Vierailija
15/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet paras! Yksi todella aktiivinen vastaus. Tähän oli koko päivän loiste ja valo! Oikeasti ja tarkoitan hyvällä. Toivottavasti sinulla on enkeleitä.

??

Vierailija
16/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on hallitukselle vain ihmisroskaa. Pääasia, että valtionvelkaa lyhennetään ja talous porskuttaa, tai ainakin luvut näyttävät niin.

Heikot sortuu elon tiellä, Petteri vain porskuttaa.

Vierailija
17/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Nyt tuli rankka kysymysmerkki. Ok en itse äänestä en ole ikinä äänestänyt kertaakaan. Mutta nykyisen hallituksen ja aktiivisuudella päästään pitkälle suomen nousuun. Nämä vaalit vaikuttavat paljon minulle henkilökohtaisesti. Tuntuisi että kaikki ketkä ovat tätä vastaan haluavat tappaa Sipilän tai jotain vastaavaa. Kyllä siihen tarvitaan enkeleitä. Siis tämä on vain tämän palstan luonne mikä tulee tämän sivuston omistajien mukana. Sipilä tulee rikastuttamaan suomea. Hän ei edes ota palkkaa työstään.

Vierailija
18/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie paljon energiaa tutustua toiseen, sen takia demokratian rahoittajat ovat epäonnistuneet kotouttamisessa ja uusi kansalainen haluaa tehdä töitä ja nähdä oikeita kansan edustajia enkä puhu politiikasta. Puhun siitä mitä me hengitämme ja näemme yhdessä, siitä samasta vedestä me kaikki haluamme nähdä. Näin ei ole ollut nyt lähivuosina ja tälläisten ihmisten eteen emme voi iloita. Virheistä oppii eikä aina voi olla voittaja, sitä paitsi aktiivimalli toisi mitä todennäköisemmin ihmiskunnan äänestyksen ja tecnologia voittaa, se on oikeaa nykypäivän demokratiaa jota roma amor tarjoaa. Pienet asiat merkitsevät meille eniten ja demokraatilla on kova pää tähän suhteen joten tarviimme Juho Sipilää.

Nyt tai ei koskaan. Jos,jos ja jos on todellista demokraattista blaa...blaa...blaa... nöyryyttämistä! Kiitos kansa kuin annoit nähdä! Arvostan! Oikeasti! Aloitan työni oikeasti kuin päämääräni on tavoitettu tai muuten en tee mitään ja vastaan kansalle rehellisesti. Tämä on nykypäivän sisu ettekä tiedä mitään elämästäni.

Vierailija
19/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hauska loppu viellä kotootani tähän. Tu no tuntu nada! Aahhahaha...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä