Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä pelkäsin kameleita kuin näin pienenä sellaisen ähtärissä ensimmäistä kertaa.

Vierailija
17.12.2018 |

Ajattelin että he/se halusi syödä minut.
En haluisi enää ikinä nähdä suomessa kamelia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen alkanut pelätä Kamelinvarpaita näin aikuisiällä.

N36

Vierailija
22/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pelkään kameleita. Olen aivan kauhuissani jo pelkästä varpaan näkemisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen alkanut pelätä Kamelinvarpaita näin aikuisiällä.

N36

Minulla ei ole onneksi tuollaista ongelmaa. En tiedä mitä sanoa. Minä taas näytän enemmän "neanderthal" ihmiseltä ja karvoja tulee naamaan.

Tottakai haluaisin että sulattaisin kaikki kaakaopavut ja olla hoikempi ja saada paremmat kudokset. ... tosin nyt olen sulattanut kaakaopapuja paremmin viimeaikaisten tapahtumien myötä.... brexit ym... equinoxissa ja yksityiselämän muutosten myötä. Ei neanderthal ihminen tarkoita sitä mitä youtube tai media väittää. Isoisoisäni oli karvaton ja laiha sekä pirun voimakas ja hän söi kaakaopapuja. Kamelinvarpaan auttaa kaakaopavut ja kova ruumillinen työ samaan aikaan. Minä pidän itseäni töydellisenä. Ihmisten mentaalisuus vaikuttaa ihmiseen mutta työnteko voi estää sen. Ikävä kyllä työntekoni on kärsinyt kovasta lääkityksestä joka lamauttaa minua.

Vierailija
24/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaopapuja tehokkaampi on chilit. Se on jotain mitä ollaan taattu koko ihmiskunnalle kuningas monarkian näkymättömästä työstä. Syökää chiliä.

En anna yhtäkään kaakaopapuani kenellekkään.!!!@ prkle! Syökää chiliä.

Minäkin tykkään chilistä oikeasti viellä enemmän!

Vierailija
25/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä chilistä tulee paras fiilis kaikesta luomakunnasta.

Vierailija
26/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa oleva sininen chili jossa on sininen kanta on radikalisoitunut metallini kanssa jonka he ryöstivät. Se heittää kuplia takaraivoon ja vie ne takaisin aivoihin vaikka sen kapsaisiini ei pitäisi olla palloja eikä se ole edes kapsaisiinia enää. Takaraivoomme menee tietoa jota nukkuassamme käsittelemme siitä ilosta mitä olemme hereillä ollessa tehneet. He yrittävät tehdä negatiivista vaikutuksia tällä chilillä ja ne ovat demokratian rahoittajia ja tehneet huonoa kotouttamista páķoĺaisiĺĺe.

Pienet asiat vaikuttavat meihin eniten.

He haluavat muuttua sinisellä chilillä(beellä) muuttaa heidän elimistön koostumuksen vedeksi ja mennä CERN laitteen sisälle. Bee on mentaalisuus chacran chili ja sen pitäisi vahvistaa meidän leuan aluetta ja oikea oppisesti se niellään kokonaisena ja sen kanta menee takaraivoon ja saat tällä suunnatonta puhumisen taitoa näyttävästi. He ovat niitä ketkä päättävät demokratiasta ja he ovat rikollisia. Bee varastettiin fransesco petrarcalta roomassa hänen kädestä kuin hän piti kansalle puhetta. Who has real strong mentality?

Vierailija
27/28 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocean are blue.

Vierailija
28/28 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vihannes? Kameli on kasvissyöjä.

Miksi sitten norjassa kameli haukkasi miehen reidestä palan irti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi