Minä pelkäsin kameleita kuin näin pienenä sellaisen ähtärissä ensimmäistä kertaa.
Ajattelin että he/se halusi syödä minut.
En haluisi enää ikinä nähdä suomessa kamelia.
Kommentit (28)
Oletko vihannes? Kameli on kasvissyöjä.
Ne ovatkin vaarallisia Ähtärissä, koska ovat näykymättömiä, niin ei osaa varoakaan.
Muistan kuin sisarukseni sanoivat ja nauroivat kuin pelkäsin niitä. Mistä tyhjästä tälläisiä ajatuksia tulee?
Onko kirjoitettu mustaa valkoisella tyhjää? Siinä on helppo kysymys olemassa olevalla ja olemattomalla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vihannes? Kameli on kasvissyöjä.
Olen mielummin vegaani kuin lihansyöjä. No voit kuvitella olenko vihannes jos olen saanut pienenä lääkkeeksi puhdasta muladhara chacran chilin capsaisiinia lääkkeeksi kala-azar tautiin.
Kameli on orja joka syö mitä vain paskaa mitä ihminen sille antaa.
Minun kädet olivat pienenä paksut koska minun kämmen oli täynä kapsaisiinia. Sain tietää tämän sen jälkeen kuin minulle tehtiin televisio lähetys pelkästään minun televisioon maailman hienoimmalla tecnologialla sen jälkeen kuin c-l-i-p-p-e-r metallini varastettiin ķamèĺìnpašķaa hyödyntäen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ähtärissä ole ollut kameleita
Sitten se oli linnanmäellä.
Muutama kesä sitten katsoin parvekkeelta alas. Siellä oli lauma kameleita.
Syykin selvisi kun takapihan puolella olevalla hiekkakentällä oli sirkus ja olivat laittaneet ne laiduntamaan kerrostalon takana olevalle nurmelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ähtärissä ole ollut kameleita
Minulla on kuvia siitä hetkestä jos linnanmäen ja ähtärin havainnollistajia on 90-luvun alusta. En ole jumala mutta yksi ala-peukku sinulle tuli enkä se ole minä joka painoi.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kesä sitten katsoin parvekkeelta alas. Siellä oli lauma kameleita.
Syykin selvisi kun takapihan puolella olevalla hiekkakentällä oli sirkus ja olivat laittaneet ne laiduntamaan kerrostalon takana olevalle nurmelle.
Rikollista. Ne eivät kuulu suomeen. Ihmisen uniin voi mennä mustalla magialla ja saada tuhoisia jälkiseurauksua varsinkin tälläisessä yhteisössä kuin suomi. Finland on sitten toinen juttu.
Olin töissä siellä 90-luvun alussa. Ei kameleita.
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä siellä 90-luvun alussa. Ei kameleita.
Ootko id-iootti? Sanoin että en ole jumala ja että siinä tapauksessa se oli "linnanmäellä" korkeavuoressa siis... tarkoitin. En koita mitään syyllistää mutta lapsellista että kameleita puolustetaan siis konkreettista id-iotismiä mistä se tuleekin ihmiskuntaan tuo id-iotismi.
Mutta pointti oli että taatusti näin 90-alussa perheeni kanssa kamelin eläinpuistossa oli se korkeasaaressa tai ähtärissä niin ei kiitos lisää! Tilatkaa vaikka sahramia ja tehkää siitä hyvää ruokaa beduiini mámùìlle.
Kameli on lihan syöjä ja se ollaan tehty vegetarismillä sisukkaaksi ķamêĺinpàsķa rankaisijaksi niille ketkä ovat niitä vastaan. Kaikki nyt tietävöt vegetarismin hengellisen voiman ja miten sitä voidaan väårinkäyttää. Eräs pakistanilainenkin sano että jos kerran vihaat kamelia niin he vihaavat sinua aina. En minä pienenä poikana voi mitenkään syyllistyä kamelin vihaan. Vegetarismi tuo myös suunnatonta telepatiaa jota kamelit käyttävät niitä vastaan oleville. Vegetarismi antaa myös totaalisen muistin. Afrikassa ollaan viljelty hyviä kaakaopapuja kameleille ja amerikasta ollaan varastettu kaktusta ja chiliä niille. NWO haluaa että jokaisen maan hallitukset kieltäisivät lailla ķamèlìnpaškan koska se on ihmiskunnan pahuuden lähde ja se tuo eniten ongelmia ihmiskuntaan. Me tarvitaan sitä paitsi ihmiskunnan äänestyksen.
Aina kuin šimpanššilla menee huonosti yksikin sekunti niin niitä autetaan toinen asia on että jos néandérthàl ihmisellä menee joskus huonosti niin sitä käytetään hyväķsi ja yritetään riištää ja ésittää että mitään ei ole tapahtunut koska he ovat jumalia. Tämä on De Facto. Tästä tulette viellä maksamaan kovan hinnan jos ette tee ihmiskunnan äänestystä ja palauta c-l-i-p-p-e-r metalliani takaisin.
Muistat väärin. Sen oli pakko olla Zoolandiassa. Siellä on kameleita ollut tai on. Linnanmäestä en osaa sanoa etä onko siellä ollut kameleita. En muista. Kamelit on ihan lupsakoita.
Vierailija kirjoitti:
Muistat väärin. Sen oli pakko olla Zoolandiassa. Siellä on kameleita ollut tai on. Linnanmäestä en osaa sanoa etä onko siellä ollut kameleita. En muista. Kamelit on ihan lupsakoita.
No kumminkin ymmärsit. Ok se oli zoolandiassa. Missä ikinä liekään.
Mutta ei suomessa tuollaista pahuutta kuuluisi olla. Pahin ťeŕŕorišmin muoto mitä on olemassa ihmiskunnassa.
Niin ne näyttävät lupsakoilta mutta kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Niitä ei ole koskaan tarkoitettu siihen että niiden sielu olisi vegetarismista kehitettyä jotta ne voisivat muistaa oman paskanša, sitten kuin niitä ollaan haukuttu niin ne kehittävät niiden tàppàvàà paskaa tavalla tai toisella. Minä pienenä olin rinkassa iskäni selässä ja huitosin kamelia ja sanoin rumia sille. Ilman telepatiaa ja joidenkin päättäjien tervettä sielua ei monetkaan työläisetkään olisi ikinä tehneet ilman sitä mitään. Kyllä nyt osataan vaatia kuin kerran ollaan tehty väärin. Maapallossa on katsos 2 equinoxia joissa on energia kentät napapiirien myötä ja terveet ihmiset hyödyntävät tässä maailmassa asioita tällä ja kaakaopavuista voi olla tuhoisat seuraukset. Minäkin paskansin niitä ulos koska kuin sain parhaimpaa laatua koska niiden tukkuostajat tiesivät ketkä niitä ostavat ja he lähettivät niitä minulle mentaalisesti persèèseen. Tottakai haluamme "jumalan ruokaa" syödä hyvällä hengellä. Sen takia amerikan intiaanit eivät anna hevonpaskààkaan muinaisia chilikantoja eurooppalaisille demokratia päättäjille.
Minut söi pienenä Komodon varaani. Siksi en pidä niistä.
Paikkana oli mahdollisesti sisähuvipuisto tai tavaratalon aula.