Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, mies ei säädä lämmitystä, kärsitään kuumuudesta :-(

12.05.2006 |

Kyllä ottaa aivoon, olen jo useaan kertaan pyytänyt miestä säätämään meidän lämpöpattereita / tekemään niiden termostaateille jotain. (Hän osaisi kyllä jos vaan viitsii/" JAKSAA" ... joka tapauksessa niitä pitäisi ensin itse katsoa ennen kuin tilaa kallista huoltoa niille.)

Meillä on 28 ASTETTA lämmintä sisällä makkareissa!!! Patterit huutaa ihan kuumana vaikka kierretty kiinni! Sen lisäksi isoista ikkunoisa hohkaa koko päivän auringon lämpöä sisään vaikka verhotkin edessä.

(kivaa lämmityslaskuakin tulee turhaan... näin pienessä taloyhtiössä se on aika suoraan itselle tuo kulu, kun vastikkeita pitää nostaa...)

Huomautin aamulla taas niistä (ihan nätisti), kun oli tuskaa nukkua itsellä, ja sanoin että liikaa lämpö lisää kätkytkuolemariskiäkin! (Meillä juuri 2 kk täyttänyt poikavauva).

No meidän (mun ja vauvan) pitää kuulemma " muuttaa sitten johonkin kylmään kesäksi" ...

Vielä en uskalla vauvaa ilman yöpukuakaan nukuttaa kuitenkaan, kun on nyt nuhainen, ja jos on vetoisaa... mutta ei voi olla terveellistä noin lämmin sisäilma.

Tänään se on illankin poissa työbileissään ja jää edelleen tuo pattereiden säätäminen.

Muistaako kukaan miten paljon tuo liika lämpö vaikutti kätkytkuolemariskiin? Ei varmaan uskalla nukkua vielä ikkuna aukikaan, kun vauva on niin nuhainen, ulkoilma vielä aika kylmää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla