Äidit, mitä haluaisitte joululahjaksi?
Taas saman tilanteen edessä, tahtoisin antaa äidilleni kaikkein parhaimman lahjan ikinä, mutta ideat lopussa ja niin rahatkin (olen juuri muuttanut pois kotoa ja opiskelen). Hänen lempisuklaata olen jo ostanutkin mutta olisi vielä kiva jos olisi muutakin. Mitä sinä äiti toivoisit tänä jouluna?
Kosmetiikkaa hyvin hankala ostaa koska äitini on erittäin herkkänenäinen- ja ihoinen. Kaapitkin tursuaa Iittalaa/marimekkoa/muumimukeja.
Ps. Saa isätkin vastata :)
Kommentit (26)
Tee iso piparkakkutyttö ja kirjoita sokeripursotteella äidille. Sydämiä koristeluksi. Sellofaaniin ja rusetti päälle. Tee siitä syötävä pipari mutta kaunis katseltava. Oman lapsen tai lapsenlapsen tekemänä tämä toimii, mutta ei vieraan ihmisen.
Minä toivon kaupunkimatkaa, tuo lahja on tietysti yhteinen kaikilta (mies, lapset, isovanhemmat) koska on kallis. Jos ei olisi tuota yhteislahjaa, niin toivoisin kirjoja kaikilta.
Ei kosmetiikkaa, ei koruja, ei mitään tavaroita. Lehti ehkä, tosin luen lehdet tabletilta. Tuota ikkunanpesua ensi kevvääksi olisin suositellut itsekin, mutta jos teet sen muutenkin, niin ehkä ei tunnu joululahjalta. Osta jotain erikoiskahvia tai teetä. Tietää varasi, ei halua, että tuhlaat liikaa.
Jalkahoito olisi kiva kosmetologilla
Uudet tisut sain jo synttärilahjaksi. Hampaat olis kiva oikoa ja valkaista .
Kalevala korun tai Lumoavaa tiettyjä korusarjoja olisi kiva saada lahjaksi.