"Katri, tääl on kissa jolla ei oo pulssia!" Tämä mainos on pyörinyt jo monta vuotta ja voi veetu alkaa kyllästyttämään! Sama juttu "luulin hampaideni olevan puhtaat, hammaslääkärini sanoi ei" !!
Kommentit (29)
Kun aaaaaaaaaika ooooooon.....
Mutella mainokset
Alkuun se oli hyvä...nyt kyllästysmittari on räjähtänyt
Tuli äkillinen kovakipu!
Suuhygienistini(kin) sanoi EI!
Kun aaaaaaaika oooon - on kyllä myös jotain kamalaa. Ehkä jopa kamalin.
Voi hitsi otsikossa on virhe! Kirjoitin hammaslääkäri vaikka sehän oli suuhygienisti!
Noh, en selvästi ole nähnyt mainosta vielä tarpeeksi monta kertaa. Toivottavasti se pyörii vielä mooooonta vuotta että minäkään en enää tällaisia virheitä toista.
Nyt alan päivystämään telkun edessä mainosta! Onneksi ei kovin kauaa tarvitse odotella.
Miksi katsotte teeveetä, seniorit?
Vierailija kirjoitti:
Kun aaaaaaaika oooon - on kyllä myös jotain kamalaa. Ehkä jopa kamalin.
Mainittu jo
Kestän sen kissamainoksen siksi koska minun siskolla oli saman näköinen kissa kuin mainoksessa :D
Seija Simolan kaunis biisi on pilattu alentamalla se mainosbiisiksi :(
ja nyt on se Ronald Mcdonald mainos jatkuvasti. "mä en kestä jos sä itket itses uneen senkin pöllöpää"
Tuota pöllöpää- mainosta inhoan minäkin, kun tulee viisi kertaa illassa ainakin. Taitaa olla Ronald McDonald - säätiöllä hemmetisti rahaa, kun on varaa tällaista tv-mainoskampanjaa ylläpitää. Raha tulee rahan luo.
Mulle nämä kaikki on ihan vieraita, koska en katso teeveetä. YouTubessa tulee mainoksia ja painan aina suoraan "Älä näytä tätä mainosta enää" niin tulee vastustettua kaikkia mainoksia.
Monesta mainoksesta mulla herää ajatus, että eikö niitä suunnitteluvaiheessa ollenkaan testata millekään kohderyhmälle.....
Minusta tämä otsikon "Katri, tääl on kissa jolla ei oo pulssia" on edelleen hauska, Specsaversin paras. Se kissan nielaisu siinä lopussa on paras, jos ei ole lyhennetty versio.
Vihaan tuossa hammasharjamainoksessa eniten sitä kohtaa, kun se nainen osoittaa sekopäisen näköisenä sitä harjaansa "pyöreäpäiseen harjaan!"
Vierailija kirjoitti:
Seija Simolan kaunis biisi on pilattu alentamalla se mainosbiisiksi :(
Se biisi on jotain ihan kamalaa :x
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tuossa hammasharjamainoksessa eniten sitä kohtaa, kun se nainen osoittaa sekopäisen näköisenä sitä harjaansa "pyöreäpäiseen harjaan!"
" Luulin hammasvälieni olevan puhtaat, mutta hammaslääkärini sanoi ei"
Näyttää ja kuullosta aivokuolleelta.
Kaikki muut mainokset siedän paitsi: "Lupaan olla sun..."
Alan välittömästi huutaa ja äännellä peittääkseni ällöttävän lässytysäänen, ennen kuin nappaan muten päälle.
T:misofoonikko
Pitää aloittaa HETI elvytys