Antaako miehesi sinun kuvata häntä alastomana?
Kommentit (16)
exä ei antanut vaikka aina olisi halunnut minua kuvata. onneksi on jo ex
Epäilen, ettei antaisi, kun tietää, etten vastapalveluksena antaisi hänen kuvata minua alasti. Ollaan molemmat vähän sitä mieltä, että alastomuus on kahden ihmisen välinen henkilökohtainen asia, eikä siitä tarvitse mitään kuvatodisteita.
En ole koskaan kysynyt. Katselen ja koskettelen häntä kyllä mielelläni, mutta ei ole tarvetta alastonkuville kun melkein päivittäin kuitenkin nähdään.
Ei varmasti antaisi, enkä minäkään anna. Ei kyllä kumpikaan edes haluta kuvata tai olla kuvattavana. Mihin tarkoitukseen tällaisia alastonkuvia edes tarvitaan?
Kyllä. Usein jopa pyytää minua riisumaan vaatteeni kun kuvaan häntä.
Suosittelen pitämään oikein hyvää huolta sitten tuotannosta. On kovin ikävää jos joutuu toisille semmoset.
Antaa joo ja minäkin annan. Meillä on töiden takia se tilanne että ollaan aika paljon erossa välillä vaikka yhdessä asutaankin. Silloin niillä on isompi merkitys. Ei minuakaan varmaan paljoa kiinnostaisi jos eropäiviä ei olisi vaan oltaisiin yhdessä ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen pitämään oikein hyvää huolta sitten tuotannosta. On kovin ikävää jos joutuu toisille semmoset.
Minun vähemmän läheinen kaverini, mutta kaveri kuitenkin, näytti minulle joskus sadan promillen kännissä miehensä alastonkuvaa puhelimestaan. Ei sen jälkeen ole pitänyt enää mitään yhteyttä minuun. Varmasti kaduttaa, ja on mustasukkainenkin vaikka ihan itse kyllä näytti ja pyytämättä.
En viitsi kysyä koska todennäköisesti antaisi vaikkei välttämättä haluaisi.
En ole kysynyt, mutta tuskin antaisi, kun ei vaatteet päälläkään halua kuvissa esiintyä ja itse olen samalla kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vähemmän läheinen kaverini, mutta kaveri kuitenkin, näytti minulle joskus sadan promillen kännissä miehensä alastonkuvaa puhelimestaan. Ei sen jälkeen ole pitänyt enää mitään yhteyttä minuun. Varmasti kaduttaa, ja on mustasukkainenkin vaikka ihan itse kyllä näytti ja pyytämättä.
Kyllä se muuttaa asioita usein, ja suhtautumista toiseen. Ne on kuitenkin hyvin intiimejä ja henkilökohtaisia asioita. Minun kaverini näytti tinder miehen lähettämää kuvaa jossa mies kuvaa erektiotaan ja pyytää ystävällisesti kahville kanssaan... En kyllä rohkaissut kaveria lähtemään niille sumpeille.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia minä en ottaisi kuvia, vaikka mies antaisikin. Kuitenkin se vaara että kuva päätyisi jonkun toisen naisen nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia minä en ottaisi kuvia, vaikka mies antaisikin. Kuitenkin se vaara että kuva päätyisi jonkun toisen naisen nähtäväksi.
En minäkään suosittele järjellä todellakaan kenellekään. Aikuiset ovat kuvanneet toisiaan kautta aikojen, ja aiemmin materiaalista oli helpompi pitää huolta. Nykypäivänä ei kannata ottaa mitään alastonkuvia eikä eroottisia kuvia esim kännykällä. Erityisesti korostaisin tätä nuorille, ettei missään nimessä tyttöjen pidä antaa poikaystäviensä kuvata heitä alasti.
Kyllä varmaan, mutta miksi ihmeessä haluaisin niin tehdä? Mitä minä niillä kuvilla tekisin?
Antaa kyllä. Poseeraa ihan kuin haluan kun otan hänestä kuvia. Strippaamisenkin antaa kuvata.