Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kelpaisiko kalju nainen?

Vierailija
17.12.2018 |

Eli miehille lähinnä suunnattu tämä kysymys.
Jos tapaisitte naisen, joka olisi teille kaikin puolin muuten sopiva eli fiksu, mukava, yms. mutta selviäisi, että hän sairauden vuoksi käyttää peruukkia, mitä miettisitte?
Nimenomaan siis sairauden joka kaljuunnuttaa, ei syöpä tai muu vakava jonka hoitojen myötä hiukset pudonneet.
Kykenisittekö suhteeseen ja näkemään tämän naisen kauniina?
Ja nyt naiset, ei tarvitse tulla sanomaan että se ei ole mikään mies joka ei pystyisi vaan poika. Tämä on aika herkkä aihe, vaikka muuten onkin hyvä itsetunto, varsinkin kun olen nuori ihminen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kalju parempi kuin lyhyet hiukset ja sairauden takia ihan eri asia kuin omavalintaisesti kalju.

Vierailija
2/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. Itse miehenä kaljuunnun niin ymmärrän tilanteen erittäin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kelpaisi. Miksi kysyt taas tätä?

Vierailija
4/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syövästä, sen vaiheesta ja ennusteesta.

Vierailija
5/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kelpaisi. Miksi kysyt taas tätä?

Taas? Ilmeisesti joku muu samassa tilanteessa, en ole tällaista keskustelua itse huomannutkaan.

Ap

Vierailija
6/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on söpö.

Vierailija
7/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole syöpää, vaan todennäköisesti alopecia.

Ap

Vierailija
8/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuu ja rakastuu, alkaa joka tapauksessa näkemään kumppaninsa kauniina. Mitä taas ensivaikutelmaan tulee, olen nähnyt kaljuja naisia, joita olen pitänyt viehättävinä, mutta myös sellaisia, joita en ole katsonut kahdesti. Eli riippuu ihan tapauksesta, mutta mikään ehdoton turn-off kalju ei siis ainakaan ole.

Vierailija
9/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Voronkova.

Vierailija
10/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jos tykkäät hyvästä ruoasta, koti-illoista, matkustalusta ja latexasuista niin aivan sama vaikka sulla olisi sarvi keskellä otsaa.

Vierailija
11/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kelpaa nainen kuin nainen kunhan naisella on isot tissit.

Vierailija
12/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Ja naisillehan on sallittua käyttää peruukkia, että ei kai tuo nyt ole niin rajoittava tekijä.

Vierailija
13/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuus/odotettu elinaika ratkaisee.

Vierailija
14/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kelpaa nainen kuin nainen kunhan naisella on isot tissit.

Tissit ei itse asiassa ole niin tärkeitä. Vaan sääret, lantio ja pylly.

Vierailija
15/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten määrällä, pituudella, värillä, laadulla tai olemassaololla ei ole merkitystä. En valikoi elämänkumppaniksi tai seurustelupariksi karvapehkoa vaan ihmisen. Se, millainen karvoitus hänellä sattuu missäkin päin kehoa olemaan, on täysin sivuseikka. Ei silläkään ole väliä, onko kalju sairauden vuoksi vai omasta tahdosta. 

Vierailija
16/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin tietenkin. Myös sellaisen kanssa joka on itse omasta tahdostaan leikannut kaljun. Kaljukin nainen voi olla naisellinen.

M29

Vierailija
17/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukista tulee kovasti fiilis, että nainen ei ole sinut kaljunsa kanssa, mikä puolestaan on turn off. Kaljuus itsessään ei haittaisi tippaakaan

Vierailija
18/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruukista tulee kovasti fiilis, että nainen ei ole sinut kaljunsa kanssa, mikä puolestaan on turn off. Kaljuus itsessään ei haittaisi tippaakaan

En olekaan sinut, ainakaan nyt kun on niin uusi juttu. En kuitenkaan usko että se minusta heijastuu muuten minkäänlaisena epävarmuutena. Julkisilla kuljen peruukissa, urheillessa ja kotona yksin hengaillessa ilman tietenkin.

Ap

Vierailija
19/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan sinut, ainakaan nyt kun on niin uusi juttu. En kuitenkaan usko että se minusta heijastuu muuten minkäänlaisena epävarmuutena. Julkisilla kuljen peruukissa, urheillessa ja kotona yksin hengaillessa ilman tietenkin.

Ap

Saisiko kiinnostava mies silittää/pussata kaljuasi? Itse olen ainakin väsynyt naisiin, joilla on jokin epävarmuuspaikka kehossa usein maha, kyljet tai sisäreidet. Näihin koskemista pitää varoa ja se vie fiilikset kaikesta

Vierailija
20/21 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole syöpää, vaan todennäköisesti alopecia.

Ap

Kävin ennen syömässä paikassa missä oli töissä n:20v nainen millä sama vaiva, välillä oli kalju ja välillä sänkeä/siili mistä näki että hiukset kasvoivat laikkuina.

Tuo nainen oli ihan hyvän näköinen, mutta oli hyvä vartaloinen ja mainittu isorintainen.

Kerran näin tuon naisen baarissa peruuki päässä ja meni pitkään ennen kuin tajusin kuka se oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan