Pakkien antamisen vaikeus
Ollaan tapailtu. Miehen mielestä seurusteltu ja mies on aivan innoissaan. Itse pidän kyllä miehestä mutten luullakseni tarpeeksi, jotta haluaisin panostaa suhteeseen. Toisin sanoen pitäisi sanoa kiitos mutta ei kiitos miehelle, joka on aivan hullulla tavalla minuun rakastunut.
Ehdotuksia, miten asian hoidan? Sinänsä miehen kanssa on mukavaa mutta suurin ongelma on se, että miehen jutut naurattavat minua lähinnä typeryydessään. En osaa katsoa miestä ylöspäin enkä kysyisi oikeastaan missään asiassa neuvoa mieheltä.
Olen aivan kauhuissani koska tiedän itsekin, miltä tuntuu saada pakit ihmiseltä, jota on itse ajatellut elämänsä rakkautenaan. En halua loukata yhtään enempää, kuin on pakko.
Ahdistaa myös tuleva joulu. En halua viettää joulun pyhäpäiviä miehen kanssa. Haluaisin vain nähdä ystäviä tai vaihtoehtoisesti lukea yksikseni kirjoja sohvalla samalla suklaata mussuttaen.
Kommentit (3)
Mitä pitempään vitkuttelet, sitä enemmän loukkaat. Tee miehelle palvelus ja kerro jo tänään, että et näe teitä parina nyt etkä tulevaisuudessa, ja toivota hyvää joulua ja vuodenvaihdetta. Miten haluaisit itseäsi kohdeltavan? Että toinen sietäisi sinua joulunpyhät, kun on ehtinyt niin luvata, mutta mielessään kaipaisi jo omaa rauhaa. Ja kun hän joulun jälkeen ilmoittaisi, ettei halua olla enää kanssasi, ymmärtäisit että joulukin oli vain pakkopullaa.
Parempi toimia ripeästi ja suoraan, niin kuin laastarin irrottaisi.
No näet niitä ystäviä tai menet sukulaisten luokse karkuun, joulu et voi jättää, ehkä ensi vuonna sitten.
Otat etäisyyttä ensin.