Pitääkö niitä koiria raahata mukaan kun menet kylään?
Meille tulossa vieraita jouluna ja kolme perhettä olettavat että koirat voi tulla mukaan.
Huoh. Eikö ne hurtat selvii kotona muutamia tunteja yksinkin?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä niin tyhmiä ihmisiä jotka tuovat koirat pilaamaan toisten joulun viettoa (mm.mukana iso hurtta). Pitäisi hiukan olla hienotunteisuutta ,koska jouluvieraiden joukossa on ihmisiä ,jotka inhoavat/pelkäävät näitä rontteja.Sukulaisisäntäpari ei valitettavasti viitsi sanoa ei,mutta koiranomistajat kyllä tietävät tilanteen ja muut jouluvieraat.
Hankkikaa ehdottomast hoitopaikka,kun tulette vielä useammaksi yöksi.
Minä jäisin koiran kanssa kotiin.
Se on hyvä ratkaisu kaikille osapuolille.
meillä on monta koiraa, mutta en todellakaan halua muiden koiria meille. Jos meillä on vieraita, koirat ovat koiraportin takana ellei vieraat itse erikseen ilmoita että olisi kiva jos koirat olisi vapaana. Silloinkin laitan koirat takaisin omiin tiloihin, jos ne häsläävät tms. Jos vierailla on pieniä lapsia, koirat ovat aina turvallisuussyistä omissa tiloissaan, ovat noutajia ja tähän mennessä eivät ole purreet tai muuten olleet aggressiivisa, mutta eläimiä ne ovat joten kaikki on mahdollista.
Jotkut raahaavat mukanaan lapsia kyläpaikkoihin, niin miksei koiriakin.
Meillä oli tuttavaperhe viime talvena kylässä ja heillä oli koira mukana. Kysyivät lupaa ottaa koiran ja se oli meille ok. Sitä kyllä ihmettelin, kun nostivat koiran peuhaamaan meidän parisänkyyn. Oletin kyllä, että koira pysyy lattialla, eikä sohvilla ja sängyissä. Ja koira itse olisi pysynytkin, mutta sen ei annettu olla lattialla.
Minulla on ollut aina se periaate, että mihin koirani ei ole tervetulleita, sinne en mene minäkään! Allergiaperheet on eri asia, mutta kaikki tuttavani ja ystäväni ovat koiraihmisiä. Vastaavasti en mielellään näkisi pieniä lapsia kotonani!
Siis onko joku tosiaan niin ajattelematon ,että tuo koiria selliaseen kyläpaikkaan ,missä on mukana myös koiria inhoavia ihmisiä ja koiranomistaja tietää sen.
Monille ihmisille koira on perheenjäsen jota eivät halua jättää yksin jouluksi, vaikka koira ei tiedäkkään että on joulu. Nämä ihmiset vaan haluavat olla rakkaan koiransa kanssa jouluna. Jos et halua koiraa kotiisi niin ilmoita se näille ihmisille hyvissä ajoin. Varaudu myös siihen että nämä ihmiset eivät tulee kotiisi viettämään joulua jos koira ei ole tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse tosiaan on vain muutamasta tunnista niin kyllä selviävät. Tietysti ne varmaan selviäisi sen 8-10 tuntiakin. Mutta harva haluaa jättää koiran jouluna yksin kotiin.
Kauan vieraat teillä ovat?
Ei se koira tiedä että on joulu. Se on ...............koira.
Kyllä tietää, aatonaattona laitetaan kuusi ja jouluna koira saa myös paketteja, monta joulua on takana, kyllä se tietää. Kun kerrotaan että nyt on joulu, niin tietää että on jotain muuta, myös ruoat ei ole arkisia koirallakaan. Meidän perhe ei ole uskovaisia
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku tosiaan niin ajattelematon ,että tuo koiria selliaseen kyläpaikkaan ,missä on mukana myös koiria inhoavia ihmisiä ja koiranomistaja tietää sen.
Mieluummin meille koiria kuin koiria inhoavia ihmisiä. Oikeasti luotan vain ihmisiin joihin koirani luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan parkettiani enenmän, kuin jonkun perhanan piskiä. Jos joku haluaa tulla koiransa kanssa kylään, niin siitä vaan. Jättäköön koiran autoonsa tai sitoo ulos paaluun kiinni.
Hyi stana mikä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan jotkut mukanaan ihmisiä joita muut inhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse tosiaan on vain muutamasta tunnista niin kyllä selviävät. Tietysti ne varmaan selviäisi sen 8-10 tuntiakin. Mutta harva haluaa jättää koiran jouluna yksin kotiin.
Kauan vieraat teillä ovat?
Ei se koira tiedä että on joulu. Se on ...............koira.
Moni menee paikasta toiseen, ja muillakin voi olla pitkä matka. Kysyä pitää aina. Itse jättäisin kyläilyn väliin, jos pitäisi palata noutamaan koira ja sitten vasta jatkaa matkaa. Ei minua ole pakko tavata.
Minä jäisin koiran kanssa kotiin.