Työkaveri on sairauslomalla ja postaa instaan jotain risteilykuvia!
Niissä näkyy että hän bilettää ja on ilmeisesti täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Todellisuudessa hänen pitäisi olla kuumeessa.
Kommentit (35)
Mistäs sinä sen tiedät, että mikä työkaveria vaivaa? Työnantaja kun ei saa kertoa muille sairasloman syytä.
Linkkaa kuvat pomolle, niin pomo tietää kuka on työkavereitaan kyyläävä myrkynkeittäjä.
Työkaverisi sairausloman syy ei kuulu sinulle mitenkään. Ei tämän päivän työterveyshuolto saikkua anna ihan tyhjänpäiväisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Linkkaa kuvat pomolle, niin pomo tietää kuka on työkavereitaan kyyläävä myrkynkeittäjä.
Työkaverisi sairausloman syy ei kuulu sinulle mitenkään. Ei tämän päivän työterveyshuolto saikkua anna ihan tyhjänpäiväisistä syistä.
Hah,
Oon ollut uupumuksen takia kuukauden tänä vuonna ja pari viikkoa selkäkipujen takia. Aivan asiallisesti sain todistukset työterveyshuollosta.
Halusin oikeasti vain lomaa juuri matkoille.
Saahan siinä vähän näyttelijän lahjoja olla ja niin tyhmä en ole, että postaisin jotain lomakuvia. Mutta naiivia ajatella, etteikö tätä systeemiä voisi halutessaan käyttää väärin.
Ei kuulu saikut muille joo, mutta kyseenalaistan SAIRAUSLOMAT joilla pystyy matkustamaan. Monellahan näitä on, enkä usko että kovin sairas ihminen on matkustukykyinen
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu saikut muille joo, mutta kyseenalaistan SAIRAUSLOMAT joilla pystyy matkustamaan. Monellahan näitä on, enkä usko että kovin sairas ihminen on matkustukykyinen
Fes-leikkaukseen saa viikon sairasloma. Ihan hyvin pärjäsin risteilyllä 4 päivää leikkauksesta.
Jos tiedät, että pitäisi olla vuoteenomana, niin kantele ihmeessä. Kyllä näitä työterveyshuollon ja kolmen päivän vapaan sairaspoissaolon väärinkäyttäjiä riittää!
Kyllä sitä voi vallan hyvin olla henkisesti tai fyysisesti siinä kunnossa, että tehokkaasta työnteosta ei tulisi mitään, mutta kykenee silti muuhunkin kuin makaamaan sängyn pohjalla ja kökkimään keljän seinän sisällä. Jos reissu on tilattu ja kokee sinne kykenevänsä lähtemään, niin miksei? V-mainen tyyppi olet, jos edes harkitset jotain "käräyttämistä".
Vierailija kirjoitti:
Mä olin juuri viikko sitten risteilyllä. Sairaslomalla oli 6 viikkoa ja nyt töissä vaikka saikkua oli vielä 2 viikkoa jäljellä. Mun käteni leikattiin, se ei estä mitenkään risteilyä ja bilettämistä vaikka normi työnteko ei onnistunut.
Nytkin on vähän hankalaa ja kipuja, mutta silti viihdyn täällä.
Eli saikulla voi olla hyvinkin aiheellisesti ja silti matkustaa.
Itse mietin jopa lomaa lämpimään, mutta se olisi ollut haasteellista vaatteiden vaihtojen, peseytymisen ja tavaroiden kantamisen vuoksi.
Ehdottomasti käräytät. Vituttaa tuollaiset lusmut ylikaiken.
Sairausloman syyllä ei ole väliä; jos ei ole työkuntoinen niin ei ole myöskään biletyskuntoinen.
Pihalle moiset vätykset ja työpaikka jollekin joka sitä arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairausloman syyllä ei ole väliä; jos ei ole työkuntoinen niin ei ole myöskään biletyskuntoinen.
No kerropa mitä saan tehdä sairauslomallani? Käsi on paketissa enkä kykene normaaliin työhöni eikä työnantajalla ole osoittaa muuta työtä. Saanko poistua kotoa kauppaan vai makuuhuoneessako ihan täytyy olla? Vai saanko käydä kaupassa mutta lähipubiin ei ole asiaa? Saako käydä lähikaupassa mutta ei marketissa?
Minä olin sairauslomalla ulkomailla ihan luvan kanssa. Tosin työkaverit eivät siitä tienneet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä voi vallan hyvin olla henkisesti tai fyysisesti siinä kunnossa, että tehokkaasta työnteosta ei tulisi mitään, mutta kykenee silti muuhunkin kuin makaamaan sängyn pohjalla ja kökkimään keljän seinän sisällä. Jos reissu on tilattu ja kokee sinne kykenevänsä lähtemään, niin miksei? V-mainen tyyppi olet, jos edes harkitset jotain "käräyttämistä".
MILLAINEN ihminen ei kykene työhön mutta kykenee matkustelemaan? LAISKA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerropa mitä saan tehdä sairauslomallani? Käsi on paketissa enkä kykene normaaliin työhöni eikä työnantajalla ole osoittaa muuta työtä. Saanko poistua kotoa kauppaan vai makuuhuoneessako ihan täytyy olla? Vai saanko käydä kaupassa mutta lähipubiin ei ole asiaa? Saako käydä lähikaupassa mutta ei marketissa?
Normaalit elämään kuuluvat asiat on pakko hoitaa, ellei sulla ole kotona joku joka voisi niistä huolehtia sairauslomasi ajan. Jos menet risteilylle niin käräytän pomolle. Sitten on pomon asia, miten homma etenee. Itse en tule töihin niin kauan kuin kollegat lomailevat ja virkistyvät sairausloman varjolla. Onneksi omassa työpaikassa pomo on pyytänyt käräyttämään saiken väärinkäyttäjät, ja nämä saavat armotta kenkää.
/13
Vierailija kirjoitti:
No mä olin kerran viikon saikulla ärhäkän jännetuppitulehduksen vuoksi, ihan työterveyslääkäri sen määräsi. Teen töitä siis käsillä, äärimmäistä tarkkuutta vaativaa joten ei oikein silloin onnistunut, tukilastan päälle ei menneet edes työhanskat jotka työssä oli välttämättömät. Olisin voinut ihan hyvin matkustaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MILLAINEN ihminen ei kykene työhön mutta kykenee matkustelemaan? LAISKA
No tuota, mursin käteni pahasti ja olen suuhygienisti. Juu että ihan laiskuuttani olin sairaslomalla kuukausien ajan. Ok, pari ekaa kuukautta oli niin kipeä että en pystynyt kävelemään kuin ihan pienen hetken mutta esim 6kk:n kohdalla kävin sukuloimassa toisessa kaupungissa, hui kauhistus!
No entä jos se on postannut ne kuvat vaan nyt ja käynyt lomailemassa joskus aiemmin.
Lääkäri kertoi, että raikas meri-ilma on vaivaansa parasta lääkettä?