Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me saatiin sossun kautta paketit. Haluatko kysyä jotain

Vierailija
17.12.2018 |

Tai oikeastaan perhepalvelujen kautta, mutta sosiaalitoimen alle tämäkin kuuluu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko jos kerron, että täälläpäin on ollut runsaudenpula, kaikkea sossun saamaa on ollut vaikea saada jaettua johtuen ihan määrästä?

Vierailija
2/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ajattelit itsenäistyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko jos kerron, että täälläpäin on ollut runsaudenpula, kaikkea sossun saamaa on ollut vaikea saada jaettua johtuen ihan määrästä?

Uskon. Mekään ei nimittäin olla köyhiä. Pienituloisia joo, mutta mistään ei ole pula. Voi toki olla, että näillä halutaan ilahduttaa myös muuten vaikeassa tilanteessa olevia, mutta se pitäisi kertoa myös lahjoittajille.

Vierailija
4/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hienoa, tässä kunnassa on niin köyhää, että mitää jouluavustusta ei perheille sossusta jaeta.

Vierailija
5/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkku, taulutelkkari 32", Suklaata 3 rasiaa, 100e lahjakortti prismaan, finnkino leffaliput 5kpl?

Vierailija
6/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ajattelit itsenäistyä?

Olen valitettavasti joutunut itsenäistymään jo lapsena, joka on yksi syy siihen, että nykypäivänäkin on ongelmia. En nyt kuitenkaan ajattele, että kaksi pakettia kertoo itsenäisyydestä, varsinkaan kun niitä ei ole haettu mistään.

Vierailija
7/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä hienoa, tässä kunnassa on niin köyhää, että mitää jouluavustusta ei perheille sossusta jaeta.

Nämä on ihmisten ja yrityksen lahjoittamia lahjoja. Jos teidän kunnassa ei tätä valtakunnallista keräystä ole niin kannattaa vihjata eteenpäin :)

Vierailija
8/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus, että toiset saa kaiken ilmaiseksi ja toisten pitää raataa samaan aikaan töissä pienillä palkoilla, niin eikö se ole vähän epäreilua? Eikö sitä perustuloa saada jo aikaiseksi?

Vierailija
9/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarkoitus, että toiset saa kaiken ilmaiseksi ja toisten pitää raataa samaan aikaan töissä pienillä palkoilla, niin eikö se ole vähän epäreilua? Eikö sitä perustuloa saada jo aikaiseksi?

ei

Vierailija
10/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sait? =)

Vierailija
11/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä oli tarkoitettu 😊 Me käydään töissä, tosin minä osa-aikatyössä. Emme ole saaneet toimeentulotukea, emme saa asumistukea tai mitään muutakaan, joten pari lahjaa ei taida tarkoittaa, että saa kaiken ilmaiseksi. Googlaa perhepalvelut. Ei liity mitenkään toimeentulotukeen. Oletan, että tarkoitit sitä.

Vierailija
12/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sait? =)

En tiedä. Ne on lapsille, saavat jouluna.

Vierailija
13/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeastaan perhepalvelujen kautta, mutta sosiaalitoimen alle tämäkin kuuluu.

Perhepalveluista meidänkin teini sai lahjan, joka on muodosta päätellen pallo. Emme ole pyytäneet todellakaan, mutta itse halusivat muistaa, nimenomaan on jostain Joulupuusta saatu. Tuntuu hiukan törkeältä, toki olen kiitollinen ja iloinen, mutta meillä on kyllä varaa ostaa omat pallomme, ehkä joku muu olisi ilahtunut lahjasta enemmän.

Vierailija
14/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saaneet mitään. Kiva että joku sai, toivottavasti tuli tarpeeseen.

Vierailija
15/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhepalveluista meidänkin teini sai lahjan, joka on muodosta päätellen pallo. Emme ole pyytäneet todellakaan, mutta itse halusivat muistaa, nimenomaan on jostain Joulupuusta saatu. Tuntuu hiukan törkeältä, toki olen kiitollinen ja iloinen, mutta meillä on kyllä varaa ostaa omat pallomme, ehkä joku muu olisi ilahtunut lahjasta enemmän.

Minulla on vähän sama olo. Lahjoja näytti olevan paljon. Olen kiitollinen ja olisin kokenut olevani töykeä, jos olisin kieltäytynyt. Henkisesti tuntuu hyvältä, että juuri meitä on päätetty muistaa.

Vierailija
16/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme saaneet mitään. Kiva että joku sai, toivottavasti tuli tarpeeseen.

Jos teillä on vaikeuksia ja olette hakeneet apua sosiaalityön kautta niin harmittavaa, että näin kävi. Kannattaa kuitenkin muistaa, että perheissä, jotka ovat tekemisissä sossun tai perhepalveluiden kanssa, on jonkinlaisia ongelmia eikä ne välttämättä ole taloudellisia.

Vierailija
17/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukinkku, taulutelkkari 32", Suklaata 3 rasiaa, 100e lahjakortti prismaan, finnkino leffaliput 5kpl?

Jos Sosiaalitapaus saisi 32" taulutelkkarin, hän todennäköisesti pitäisi tätä kunnianloukkauksena.

Vierailija
18/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on köyhät niin vähissä että armolahjoja pitää jakaa jo koko kansalle?

Vierailija
19/19 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Sosiaalitapaus saisi 32" taulutelkkarin, hän todennäköisesti pitäisi tätä kunnianloukkauksena.

Tiedätkö että tällaisten asenteiden takia monet eivät uskalla hakea apua. Eivät halua leimautua. Se, että hakee apua esimerkiksi jaksamisen takia tai vaikka kiusaamisesta traumatisoituneelle lapselle ei tee ahnetta sosiaalitapausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi