Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Oletko toivonut mieheltsäsi joululahjaksi....

Vierailija
17.12.2018 |

seksikkäitä alusvaatteita esim. punaiset stringit & rintsikat vai onko lempiväri joku muu? Tykkäätkö että miehesi ostaa sinulle joululahjaksi alusvaatteita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksikkäitä alusvaatteita esim. punaiset stringit & rintsikat vai onko lempiväri joku muu? Tykkäätkö että miehesi ostaa sinulle joululahjaksi alusvaatteita?

En ja ei. Stringejä en pitäisi vaikka maksettaisiin, punaisia sellaisia varsinkaan enkä kyllä lempivärisiänikään stringit on epämukavat. Rintsikoita tuo ei osaa ostaa, muutaman kerran on ostanut ja aina joko liian pienet tai suuret tai epämukavat päällä.

Vierailija
22/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miehen ostaa alusvaatteita, ostan ne itse!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
24/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ostaa kun ostan alusvaatteet itse : ) Nainen vm. 1972

Vierailija
25/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ostaa ja joka kerta on olleet oikean kokoiset ja - malliset. Meillä mies on jopa parempi näissä vaatejutuissa ja ostaa mulle melkein kaiken. Rintsikoista ostaa aina samasta liikkeestä ja sitä samaa hyväksi todettua mallia joka vuosi, eri väreissä vain. Mulle käy, kulkisin itse muuten varmaan jossain vanhoissa vääränkokoisissa prisman liiveissä vuosikaudet.

Vierailija
26/26 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, rintaliivejä ei voi ostaa sovittamatta, ja alushousuiksi haluan käytännölliset, eli beiget tai mustat maximalliset pöksyt. En käytä arjessa muita. Juhla-alusvaattet taas pitää sovittaa juhla-asun kanssa. Mutta lahjakortti vaikka Lumingerieen kelpaisi, kunhan se on sen verran hintava, että sieltä jotain saakin.

Jos mies haluaa nähdä minun keikistelevän jossain pitsihepeneissä, voin sen toki tehdä, mutta turha siihen on mitään joululahjoja sekoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi