Joululoma ja teinit ruutujensa äärellä.
Miten sen kestää? Eivät taatusti muuta tee kuin istuvat kotona tietokoneen, kännykän ja kannettavansa kimpussa. Aivan kuten kaikki vkonloputkin, eivät tapaa ketään eivätkä liiku yhtään. Oksennan pelkästä ajatuksesta ja tekisi mieli repiä karvat päästä, miestä ei asia häiritse yhtään.
Kommentit (17)
Onko heillä kavereita, vai ovatko onnistuneet piilottamaan kiusaamisen ja yksinäisyyden
Vierailija kirjoitti:
Joululoma ei vielä alkanut 0/5
Luitko aloitusta? Ei ap niin väittänytkään
Meidän teinit samanlaisia. Niitä pitää kuskata: uimaan, laskettelemaan, museoon, leffaan, syömään, Superparkkiin... kyllä ne sitten tekee muutakin.
Yritän olla kiitollinen, että eivät hillu kylillä ja yritän muistella omaa nuoruuttani. Kotitöihin on pakko osallistua, muuten levätkööt. Ja yhteisiin tekemisiin osallistuvat myös, yleensä ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
provo selvisi jo otsikosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
provo selvisi jo otsikosta
Aika monelle ihan todellisuutta
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä kavereita, vai ovatko onnistuneet piilottamaan kiusaamisen ja yksinäisyyden
Kaverit ovat netissä samoissa nettipeleissä kiinni, senkin hölmöläinen. Tämä trendi näkyy kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Itepähän oot heidät kasvattanut?
Kukas sinut on kasvattanut :D
Anna tuijottaa ruutua, heidän asiansahan se on.
Onneksi lapsilla on kavereita. Muuallakin kuin netissä.
Eikä mua haittaa lainkaan, kun teinipariskunta katsoo telkkaria olohuoneessa. Kiva vierestä seurata kun pitävät toisiaan hyvänä, hierovat hartioita ja rapsuttelevat hiuksia.
Parempi se kuin ulkona rellestämässä ja ryyppäämässä?
Vierailija kirjoitti:
Miten sen kestää? Eivät taatusti muuta tee kuin istuvat kotona tietokoneen, kännykän ja kannettavansa kimpussa. Aivan kuten kaikki vkonloputkin, eivät tapaa ketään eivätkä liiku yhtään. Oksennan pelkästä ajatuksesta ja tekisi mieli repiä karvat päästä, miestä ei asia häiritse yhtään.
Sinun vanhempasi varmaan saivat vastaavia ajatuksia siitä kun itse riekuit kaikki illat kaupungilla eikä sinua juuri kotona näkynyt.
Mitä itse teet? Roikut vauvapalstalla?
Itepähän oot heidät kasvattanut?