Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ihastumaan kaverimieheen ja nyt nolottaa

Mommo
16.12.2018 |

Tutustuin erääseen mieheen reilu vuosi sitten harrastuksen kautta ja ystävystyimme nopeasti, yhdistäviä tekijöitä oli ja juttua tuntui riittävän. Pitkään menikin mun puolelta ihan kaveripohjalta kunnes kerran tajusin ja uskalsin myöntää itsellekin että olen ihastunut. Pitkiä katseita, vähän erilaista käytöstä minun kuin muiden naisten seurassa ym. joten luulin olevan molemminpuolista. Avauduimme myös monista henkkoht jutuista ja pääsimme luottamuksen tasolle jollaiselle en monen muun kaverin kanssa ole päässyt.

Sitten olosuhteiden pakosta emme ole nähneet vähään aikaan, mutta viestitelty tosi säännöllisesti kuitenkin.

Tulkitsin ilmeisesti väärin kun luulin että jotain kipinää välillämme oli, menin sitten pikku pienissä laittamaan viestiä jossa kerroin tunteista. Mies kuitenkin sanoi että hyvä kun kerroin mutta pitää ihan ystävänä ja ei enempää halua ja että mun ei tarvi nolona olla, et hyvä ku selvitettiin asia.
Sen keskustelun jälkeen ei ole viestejä enää tullut. (Normaalisti kyllä viestiteltiin useasti viikossa, niitä näitä.)
Mies taisi järkyttyä ja ystävyytemme on pilalla. :(

Minua harmittaa kun menin pilaamaan kaveruuden ja luulemaan enemmän.
Olen tosi hämilläni koska pidin itseäni suht hyvänä ihmistuntijana. Miespuolisia kavereita on kyllä muitakin mutta kenenkään kanssa ei silti niin tiiviisti oltu yhteyksissä. Mutta parempi kai näin kuin yksipuolinen ihastuminen.
Ja ollaan ihan reilusti aikuisia ettei mikään teini-ihastuminen. En vaan saa mielestäni häntä. Aiemmat ihastukset on menneet nopeasti, muutamissa viikossa ohi jos vastakaikua ei ole tullut.
Mies ei ole mikään pelimies vaan ujo ja herkkä, syvällinen ja fiksu ja siksi niin pirun kiinnostava.

En tiedä mitä tällä avautumisella haen :D täytyy vaan johonkin purkaa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on taas kivoja kommentteja. Oletko itse ottanut yhteyttaä mieheen? Mitäs jos laittaisit ensin itse viestiä, ihan niitä kaveriviestejä niin kuin ennen? Ite ehkä vastaavassa tilanteessa laittasin siihen ekaan kaveriviestiin myös esim. Sori, en tiedä mikä muhun meni, olin tosi yksinäinen ja eiköhän jatketa kavereina. Tms. Oletko muuten varma, ettei mies ole varattu? Tai ainakin joku viritys käynnissä?

Vierailija
2/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihastunut erääseen naiseen ja se tietää sen, on myös varattu.

Muutama päivä sitten näin sitä vaikka olen pyrkinyt välttelemään kaikin keinoin, siinä on vaan jotain tajuttoman puoleensa vetävää, ulkonäkö, vartalo, käytös, yleinenolemus ym.

Ja varmasti kiusoittelee tahallaan/käyttäytyy tietyllä tavalla.

Nyt on taas niin paska olo kun tietää ettei tuohon naiseen ole mitään saumaa ja mitään vastaavaa en ole ikinä tavannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Muutama päivä sitten näin sitä vaikka olen pyrkinyt välttelemään kaikin keinoin, siinä on vaan jotain tajuttoman puoleensa vetävää, ulkonäkö, vartalo, käytös, yleinenolemus ym.

Nyt on taas niin paska olo kun tietää ettei tuohon naiseen ole mitään saumaa ja mitään vastaavaa en ole ikinä tavannut.

Minä välillä haaveilen millaista olisi, jos saisimme yhteisen lapsen. Käytännössä ei mikään haavetilanne, mutta saahan sitä haaveilla. T. Tuo nainen

Vierailija
4/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että miespuolinen ystävä paljasti tunteensa. Tuli kurja olo hänen puolesta. Asia on puhuttu. Ollaan viestitelty sen jälkeenkin. Tykkään hänestä tosi paljon ystävänä. Harmittaa vähän nuo hänen tunteet. Ei minuun ole aikaisemmin ihastuttu. Olen häntä vanhempikin ja minulla on lapsia.

Vierailija
5/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen myös ihastunut naispuoleiseen harrastuskaveriini. En ainakaan toistaiseksi uskalla tunnustaa, koska pelkkään että pahimmillaan menetän hyvän kaverin.....mutta ainakin toistaiseksi hän on kyllä ollut aktiivisempi osapuoli näkemään ☺.

Vierailija
6/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaisia vastakkaista sukupuolta olevia "kavereita" meillä monellakin? Itsellä myös tismalleen samanlainen tilanne kuin tässä puheenaiheena on!

Vierailija
7/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan ikuisesti kun vein -90 luvun loppupuoliskolla talvella aamuyöstä todella kylmällä ilmalla kaverinaisen baarista kotiin.

Oltiin sen talon edessä ja se oli nousemassa autosta kun tuo nainen kääntyi ja suuteli oikein kunnolla, nousi autosta ja käveli rappukäytävään minne hävisi.

Tuosta ei ikinä puhuttu, mutta lämmitti mieltä ihan todella.

Sillä oli silloin jo mies ja kaikkea, ovat edelleen naimisissa.

-2000luvun alun jälkeen nähty vaan todella harvoin.

Vierailija
8/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä olen myös ihastunut naispuoleiseen harrastuskaveriini. En ainakaan toistaiseksi uskalla tunnustaa, koska pelkkään että pahimmillaan menetän hyvän kaverin.....mutta ainakin toistaiseksi hän on kyllä ollut aktiivisempi osapuoli näkemään ☺.

Ehkä hän ajattelee ettet ole kiinnostunut siinä mielessä jos hän on tehnyt kaikki tapaamisaloitteet? Tee sinäkin jotain, voit yllättyä.

Vierailija
10/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ehdottaa konkreettisesti, vihjaillut olen kyllä vaivihkaa että voisin harrastaa useamminkin.

Vierailija
11/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on yleistäkin, niin olisi se suotavaa että ihmiset kertoisivat tunteistaan! Itse ottaisin kohteliaisuutena jos kaveri kertoisi vaikka en itse tuntisi samoin.

Vierailija
12/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Minä välillä haaveilen millaista olisi, jos saisimme yhteisen lapsen. Käytännössä ei mikään haavetilanne, mutta saahan sitä haaveilla. T. Tuo nainen

Olet mun mukulan nähnyt, samalaisiahan niistä tulee, lapsenteon harjoittelu olisi varmasti mukavaa.

Vierailija
13/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt mikään paha juttu ole, ja ainakin se osoittaa rehellisyyttä mieheltä ja tietysti sinulta, luulen että mies oli vähän yllättynyt siitä että olisit halunnut ystävyydeltä enemmän kuin mitä hän kuvitteli.

Tietysti on ihan selvää että seuraavan kerran kun tapaatte niin tunnelma on jännittynyt mutta pääasia että puhutte asiat selviksi, minkään ei tarvitse muuttua, paitsi sen että et saa ajatella hänestä romanttisesti mitään.

Luulen että tämäkin tapaus voi osoittaa sen miksi monien miehien ja naisien on vaikeaa ymmärtää/hyväksyä kumppaninsa vastakkaista sukupuolta olevat "ystävät" koska sopivan tilaisuuden tullen on niin helppo langeta loveen joskus ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
14/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te sekoilette?!? Se on jo sanonut ettei sitä kiinnosta muu kuin kaveruus. Kertasanomisen pitää riittää, muuten menee ahdisteluksi.

Vierailija
15/16 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
16/16 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme