mies makaa pikkujoulujen jälkeen krapulaa
Kello on jo paljon, kohta tulee pimeä. Olisin tänään halunnut tehdä yhdessä jotakin.
Kommentit (18)
Juuri nyt on mainio hetki aloittaa yhteinen riita. Go for it!
Mä ehkä ottaisin tuon krapulaisen miehen mieluummin kuin sen, että mies joutui pieneen onnettomuuteen pikkujoulujen alussa ja on nyt sairaalassa, kun käsi pitää leikata.
Oletpa rasittava kumppani. Ehkä siitä syystä miehelläs on krapula. Joi unohtaakseen sut.
Krapulainen mies kaipaa hellyyttä ja nesteytystä, näytä arvostusta ja huolenpitoa nyt kun hän on heikoimmillaan
No on sulla ongelmat. Anna miehen maata krapuloissaan ja häivy jonkun kaverisi kanssa ”tekemään jotain”.
Ei hyvää päivää.
No nyyh, voivoivoi. Mene viereen, älä valita.
Ottakaa yhdessä loiventavaa! (Jos olette se yläkerran nuori pariskunta, niin tehkää se sitten luoja paratkoon hiljaa).
Kuulostat rasittavalta. Miksi satuitkin juuri tänään haluamaan yhteistä tekemistä, kun miehellä oli pikkujoulut eilen? Miksei mies saa edes tätä yhtä sunnuntaita krapuloida rauhassa? Harmittaako, kun miehellä oli hauskaa ilman sua?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat rasittavalta. Miksi satuitkin juuri tänään haluamaan yhteistä tekemistä, kun miehellä oli pikkujoulut eilen? Miksei mies saa edes tätä yhtä sunnuntaita krapuloida rauhassa? Harmittaako, kun miehellä oli hauskaa ilman sua?
Tyypillisen naismaista käytöstä.
Kuulostat yhtä ärsyttävältä kuin mun mies. Mulla on krapula ehkä kerran vuodessa, ja juuri sinä päivänä ois tietysti pitänyt tehdä sitä ja tätä ja olen hänen elämänsä suorastaan pilannut.
No jos vaikka tekisit sille jotain krapula mättöä ja sit vaa netflix and chill
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisen naismaista käytöstä.
Ei todellakaan ole, ainakaan mun elinpiirissä. Olen nainen itsekin.
/10
Ota absolutistimies, jos haluat, ettei miehellä ole koskaan krapulaa
Paistoin hänelle myöhäisbrunssiksi munia, pekonia ja nakkeja ja tarjosin vissyn ja vahvan kahvin kanssa. Nyt katsotaan lempisarjaansa sängyssä maaten, ehkä tämä vielä iloksi muuttuu -ap
Vierailija kirjoitti:
Paistoin hänelle myöhäisbrunssiksi munia, pekonia ja nakkeja ja tarjosin vissyn ja vahvan kahvin kanssa. Nyt katsotaan lempisarjaansa sängyssä maaten, ehkä tämä vielä iloksi muuttuu -ap
No kuule ei muutu, johan ulkona on hämärää, kyllä sun päivä nyt on mennyt pilalle.
No tapahtuuko tätä joka viikko, kerran kuukaudessa vai kerran vuodessa? Mielestäni avautuminen kun miehellä on krapula on mahdollisimman työtä ajankohta.
No mene hänen viereensä pötköttämään ja yrjöämään ämpäriin.