Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies makaa pikkujoulujen jälkeen krapulaa

Vierailija
16.12.2018 |

Kello on jo paljon, kohta tulee pimeä. Olisin tänään halunnut tehdä yhdessä jotakin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene hänen viereensä pötköttämään ja yrjöämään ämpäriin.

Vierailija
2/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt on mainio hetki aloittaa yhteinen riita. Go for it!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä ottaisin tuon krapulaisen miehen mieluummin kuin sen, että mies joutui pieneen onnettomuuteen pikkujoulujen alussa ja on nyt sairaalassa, kun käsi pitää leikata.

Vierailija
4/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa rasittava kumppani. Ehkä siitä syystä miehelläs on krapula. Joi unohtaakseen sut.

Vierailija
5/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulainen mies kaipaa hellyyttä ja nesteytystä, näytä arvostusta ja huolenpitoa nyt kun hän on heikoimmillaan

Vierailija
6/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat. Anna miehen maata krapuloissaan ja häivy jonkun kaverisi kanssa ”tekemään jotain”.

Ei hyvää päivää.

Vierailija
7/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyyh, voivoivoi. Mene viereen, älä valita.

Vierailija
8/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa yhdessä loiventavaa! (Jos olette se yläkerran nuori pariskunta, niin tehkää se sitten luoja paratkoon hiljaa).

Vierailija
9/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat rasittavalta. Miksi satuitkin juuri tänään haluamaan yhteistä tekemistä, kun miehellä oli pikkujoulut eilen? Miksei mies saa edes tätä yhtä sunnuntaita krapuloida rauhassa? Harmittaako, kun miehellä oli hauskaa ilman sua?

Vierailija
10/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat rasittavalta. Miksi satuitkin juuri tänään haluamaan yhteistä tekemistä, kun miehellä oli pikkujoulut eilen? Miksei mies saa edes tätä yhtä sunnuntaita krapuloida rauhassa? Harmittaako, kun miehellä oli hauskaa ilman sua?

Tyypillisen naismaista käytöstä.

Vierailija
11/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat yhtä ärsyttävältä kuin mun mies. Mulla on krapula ehkä kerran vuodessa, ja juuri sinä päivänä ois tietysti pitänyt tehdä sitä ja tätä ja olen hänen elämänsä suorastaan pilannut.

Vierailija
12/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka tekisit sille jotain krapula mättöä ja sit vaa netflix and chill

Vierailija
13/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisen naismaista käytöstä.

Ei todellakaan ole, ainakaan mun elinpiirissä. Olen nainen itsekin.

/10

Vierailija
14/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota absolutistimies, jos haluat, ettei miehellä ole koskaan krapulaa

Vierailija
15/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
16/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin hänelle myöhäisbrunssiksi munia, pekonia ja nakkeja ja tarjosin vissyn ja vahvan kahvin kanssa. Nyt katsotaan lempisarjaansa sängyssä maaten, ehkä tämä vielä iloksi muuttuu -ap

Vierailija
17/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistoin hänelle myöhäisbrunssiksi munia, pekonia ja nakkeja ja tarjosin vissyn ja vahvan kahvin kanssa. Nyt katsotaan lempisarjaansa sängyssä maaten, ehkä tämä vielä iloksi muuttuu -ap

No kuule ei muutu, johan ulkona on hämärää, kyllä sun päivä nyt on mennyt pilalle.

Vierailija
18/18 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapahtuuko tätä joka viikko, kerran kuukaudessa vai kerran vuodessa? Mielestäni avautuminen kun miehellä on krapula on mahdollisimman työtä ajankohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä