Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aistiiko nainen seksuaalisuuden?

Hämmästynyt, mutta (toistaiSEKSI) uskollinen
16.12.2018 |

Meillä oli muutaman vuoden kestänyt kuivempi kausi, ei nyt ihan seksitön mutta hiljaisempi/rauhallisempi kausi. Varmaan pieni lapsi ja molempien raskaat työt verottivat osansa peiton allakin.
No, tämä kausi tuli lopultakin päätökseen ja sen jälkeen seksielämä on ollut parempaa kuin koskaan. Seksiä on usein, se on loistavaa, uusia asioita on kokeiltu ja heittäydytty hommiin villimmin kuin aiemmin tuhmissakin paikoissa.
Sen jälkeen, kun tämä villimpi kausi alkoi, on tullut myös ennalta arvaamaton lieveilmiö. Kumppanin ystävät (muutama) ja jopa ventovieraat naiset ovat hyvinkin suorasukaisesti ehdotelleet seksiä. Ei mitään sanattomia eleillä vihjailuja vaan ihan suoria ehdotuksia! Ehdotuksia on tullut nuoremmilta, oman ikäisiltä ja vanhemmilta naisilta. Ja koska en käy baareissa, nämä ehdotukset ovat tulleet minun ollessa selvinpäin ja lähes aina ehdottajakin ollut selvinpäin.
Ei näitä ehdotteluja koko aikaa tule, mutta sanotaanko että 4-6 viikon välein. Ja kyllähän se mukavalle tuntuu ja miehistä itsetuntoa kohottaa, mutta en ole vielä lämmennyt näille ehdotuksille. Nimenomaan vielä....
Hämmästyttää että mistä tämä johtuu? Onko samaan aikaan sattunut yleinen moraalikato, vai mistä tämä johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään komeudestasi. Noh miten on tuhmeliini, saisinko laueta kauniille pakaroillesi?

Vierailija
2/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta ja toisinpäin. Minulle kävi ihan samoin, kun menin rakastumaan korvia myöten. Baarissa ja töissäkin vain tanssahtelin ja silmät tuikki ja kaveritkin sanoivat minun olevan jossain omassa maailmassani. No saman huomasivat myös naiset ja iskuyrityksiä sitten tuli. Eli varmaan kyse onnellisuudesta, tyytyväisyydestä ja sellaisesta hyvästä mielestä joka leviää ympärillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näkyy. Sama toimii myös toisinpäin, naisena saan huomiota aina enemmän silloin, kun on joku juttu meneillään.

Vierailija
4/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alituinen asia se on. Olin seksittä 20-30- va, eivätkä miehet tuntuneet syttyvän minusta. Kun 30 v aloitin kiihkeän suhteen ja oli seksiä joka päivä, niin yhtäkkiä vieraat miehet alkoivat iskeä myös.

Toisinpäinkin on tutkittu, että naiset pitävät puoleensavetävämpänä miestä, jotka on vilkas seksielämä.

Jotenkin me kai alitajuisesti aistitaan nämä toisistamme, että hei, tuolla on varmaan hyvät geenit, kun se kelpaa muillekin.

Vierailija
5/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas rupesi pörräämäön miehiä ympärillä kun olin kovassa puutteessa. Mietin, eritänkö jotain feromonia? Ei se kyllä.ole loppunut, vaikka nyt olen onnellisesti rakastunut ja saab loistavaa seksiä. Jää arvoitukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän