Te jotka olette vielä seksi-iässä niin harrastakaa
Sitä seksiä tarpeeksi.
Että ei tarvi sitten yli 50-kymppisenä, ylipainoisena ja kulahtaneena hormoonitoiminnan menettäneenä haikeana muistella, että olisi pitänyt.
Älkää tuhlatko aikaanne huonojen kumppanien seurassa.
Kommentit (14)
Joo kyllä kun se ensimmäinen lapsi tulee, niin tilanne muuttuu radikaalisti. Varmaan tästä kommentista joku loukkaantuu ja joku tulee besserwisseröimään miten hänellä on neljä lasta ja silti päivittäin.... mutta totuus on että 99%:lla se muuttuu dramaattisesti. Sen jälkeen ensinnäkin kaikki spontaanisuus loppuu täysin ja sitä suunniteltuakin on harvoin. Ja sen suunnitellun aikana olette juuri riidelleet väsyneinä jostain tuttien pesusta, joten se siitä silläkin kertaa.
Uusi seksikausi alkaa lasten vartuttua ja muutettua kotoa pois. Eiköhän yleensä 50v -iässä ole juurikin noin.
Ollaan 55-vuotiaita, kaksi lasta vielä teinejä, kaksi jo aikuisia. Seksiä ollut koko suhteen ajan (36 vuotta) vähintään kerran viikossa, viimeisinä vuosina määrä lisääntymään päin koska rauhaa talossa enemmän.
Olemme molemmat hyvin seksuaalisia ihmisiä ja olemme aina pitäneet huolta intohimostamme. Lasten ollessa pieniä käytimme lastenvahteja että saimme esim. hotelliöitä kahdestaan. Suosittelen kaikille!
Noin ois pitäny ymmärtää tehdä kuin kirjoittaja 4 on tehnyt..
Ottaa sitä yhteistä aikaa ja harrastaa sitä seksiä
En miehenä voinut käsittää mihin ne kiihkeän naisen halut joutuivat kun lapsia saatiin..
Hormoonit jäi niille sijoilleen eikä koskaan enään korjaantuneet ja seksi elämä muuttui ruinaamiseksi .
Toinen piti tilannetta normaalina ettei haluta ja kaikki naiset on tällasia..
Lopulta kun hormooni tasot mitattiin ne oli ihan olemattomat
Nyt lääkitys ja taas maistuu seksi..
Tunnustakaa tosiasiat ja tehkää niille jotain.Odottamalla ne tuskin muuttuu muu kuin suhde kylmenee
Ja sen lämmittäminen..korjaaminen onkin oma juttunsa
Mtäh?
Mulla ikää 50+ ja parasta seksiä koskaan. Myös enemmän kuin koskaan. <3
Ollaan 57ja 58 v ja vaimo valittaa kuivuudesta ,ei silti tee tilanteelle mitään ja liukkarit on jääneet minun hankittavaksi . Kerran toin apteekista jotain käsikauppavalmistetta jota ei ensin suostunut käyttämään. Sitten kuitenkin kokeili yhden kuurin ja tilanne muuttui ,ei tarvittu mitään muuta kuin alkulämmittelyä ja tuntui että nuoruus taas palasi rakasteluun . No kuurit loppuu aina ja tekosyyt palasi ,ei kuulemma uskalla ,valmisteet ei ole hyväksi jne. Nyt taas tilanne on sama ,asiasta on vaikea puhua eikä gynekologilla kehtaa käydä. Vaikuttaahan tämä minuunkin, koskaan ei tiedä voiko kysyä että oltaisiin "sillai " kun vastaus on epämääräinen ja vetoaa kuivuuteen vaikka ei sitten kieltäydytään kun saa taatusti kokovartalohyväilyn jota itse en enää saa. Tilanne on hankala kun olen käyttänyt sildenalfiliä jo vuosia ja joka kerta pitää kysyä voiko ottaa kun joskus voisi ilmaista ja sanoa että otappas ukko se tabletti .
Äh, mitä seksiä sitä tarvii. Jos jotain paineita, niin nykäsee kusella käydessään mällit pönttöön.
Ollaan kuusikymppisiä ja rakastellaan pari kertaa viikossa aika säännöllisesti. Tekee se niiiiiiin hyvää, kuten tänäänkin päivällä kun sai naida alla voihkivaa vaimoa, joka piti kiinni pakaroistani ja hän laukesi ihanasti ennen minua
Täällä myös 60v pariskunta. Estot ovat jääneet vuosien kuluessa ja seksi sujuu kuin leikki.
Pikkulapsikausi on jäänyt taakse. Nyt lapset koululaisia ja lukiolaisia, he eivät enää ampaise makuuhuoneeseen kello 7 viikonloppuaamuina herättämään vanhempia. Nyt on aamulla aikaa läheisyydelle ja erotiikalle.
Olemme nelikymppinen pariskunta ja kumpikin meistä on seksielämään erittäin tyytyväisiä. Rakastelemme säännöllisesti ja käytännössä lähes päivittäin. Mies käyttää joskus Sildenafil lääkettä. Säännöllinen rakastelu on lähentänyt meitä. Mies on taitava sängyssä ja tietää täsmälleen, miten minä nautin. Kun kotona seksi sujuu, niin yleensä kaikki muutkin asiat sujuvat. 😊
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös 60v pariskunta. Estot ovat jääneet vuosien kuluessa ja seksi sujuu kuin leikki.
Sama meillä ( siis yllä olevalla kuusikymppisparilla). Vaimo oli nuorempana aika pidättyväinen monessa asiassa ja esteli kaikkea uutta, joka kieltämättä harmitti silloin. Mitään ihmeitä en pyydellyt. Nyt hän puhuu kaikesta ihan avoimesti, antaa tehdä monenlaista, voihkii kiihottuessaan ja saadessaan enemmän kuin ennen ja haluaa aina kuin minäkin. Tykkää pienestä piiskaamisestakin, varoen kylläkin, joskus ja kiihottuu siitä lisää ennen yhdyntää. Asentona on melkein aina kyllä sama eli olen päällä, mutta se sopii kummallekin parhaiten. Hänen peppunsa alla on sopiva tyyny aina niin työntely on sopivassa kulmassa ihanaa ihan pohjaankin....
Vierailija kirjoitti:
Sitä seksiä tarpeeksi.
Että ei tarvi sitten yli 50-kymppisenä, ylipainoisena ja kulahtaneena hormoonitoiminnan menettäneenä haikeana muistella, että olisi pitänyt.
Älkää tuhlatko aikaanne huonojen kumppanien seurassa.
aivoja tässä tullutkin rassattua enemämn kuin pillzua sillä 2-3 päivää kuussa on loistavaa seksiä, muutaman kerran tyydyttävää mutta sen 15kertaa ehdotusta menee hukkaa ja sexin jälkee seuraavana päivänä täys riita. todellista syytä ei lie miksi olemme pari..
Nyt on ikää yli 60v ja seksiä vaimon kanssa vähintään kerta viikossa. Ajattelin kyllä naida koko ikäni, jos vain kyvyt riittää. Halut nyt ei kumminkaan vähene. Jos vaimoilta loppuu halut ja kyvyt enemmin, niin kysyn saanko käydä vieraissa tai maksullisella. Veikkaan että luvan myös saisi siinä tilanteessa. Nyt en ole vielä vieraissa käynyt kuin vaimo halua itsekin seksiä. Toivottavasti keulii vielä pitkään, jos ei muuten niin sinisten kanssa. Mutta vaikka tulisin nyt imponentiksi, niin ikuisesti olen vaimolle kiitollinen. On naitu kuin kanit koko ikä ja vaimon pillu on parasta maailmassa.
😁😁😁 tää oli hauska