Pojalle umpinaiset sandaalit juhliin (1v),onko kukaan nähnyt?
Sporttisandaaleja löytyy joka paikasta,mutta haluaisin siistimmät sandaalit pellavahousujen kanssa.Vielä ei ole tullut vastaan!
Pompiissa on hyvä valikoima,onko kukaan käynyt lähiaikoina?
Kommentit (6)
eli Prismaa ja niitä Pionin tummansinisiä umpikärkisiä sandaaleita.
Meillä kaksi poikaa: 3 v 10 kk ja 2 v 3 kk, ja heille etsin pari kuukautta sitten vähän siistimpiä sandaaleita.
Joka puolella näin mitä sporttisempia ja räikeämmän värisiä sandaaleita, ja olin jo menettää toivoni löytääkseni mieluisia sandaaleita.
Pihasandaalit meillä molemmille pojille jo on, joten ainoastaan " siistimpiä" etsin...
Kunnes eksyin Prismaan, ja sieltä löysin noita Pioneita.
Mielestäni laadukkaan oloiset, siistit (käy juhlaan, ja yhtälailla arkeenkin) ja vieläpä edullisetkin..30 ¿ kieppeillä olivat per pari.
22 ja 28 kokoiset tummansiniset sandaalit lähtivät mukaamme, ja niitä ovatkin sitten käyttäneet jo ;)
Eivät suostu enää pihasandaaleita jalkoihinsa laittamaankaan, vaan haluavat aina nuo Pionit ;)
Siellä on ainakin Pionin umpikärkisiä sandaaleja.
tulin minäkin suosittelemaan Prismaa. Ne pionin sandaalit on tosi sieviä, poikienkin siis :)
...on. Pojalle ostettiin sieltä naturinon umpisandaalit kesäkuun juhlia varten. Valitettavasti vain olin lähettänyt miehen ja pojan kahdestaan ja käskenyt kysyä myyjältä. Myyjä mokoma myi toukokuussa sandaalit, joissa juuri tuo 0,5cm käyntivaraa... ja minä kun kuvittelin, että niillä kävellään koko kesä!
Kävin tänään ostamasta Tepsut Hollolasta tehtaanmyymälästä. Siellä oli sandaaleja sekä umpikärjellä että auki. Lisäksi oli monia eri värejä, tosin kaikkia kokoja ei löydy kaikista malleista.
Stockmann myy ainakin Tepsun sandaaleja Hesassa.
itse ostin pojalle ne ihan piha sandaaleiksi:) kun en löytänyt mitään muita umpikärkisempiä.