Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari sanaa vielä joululahjoista...

Vierailija
15.12.2018 |

Voi että mikä v***tus on päällä, kun pyörin päivän joululahjaostoksilla. Meillä on muutama lapsi, jolle lahjat on ostettava. Olen yrittänyt ehdottaa, että jos lopetettais moinen pelleily, kun homma alkaa sillä, että kysellään puolin jos toisin lahjatoiveet. Ihan sama olisi minun mielestä ostaa itse kukin omalle lapselleen sopivat romut. Mutta ei, yksin olen saanut olla tämän ajatukseni kanssa.

No, listat tulee tarkkana kuvien kanssa. Sinänsä hyvä, eipä tartte ainakaan itse miettiä mitä ostaa. Mutta ne toiveet. Jäätävän kallista roinaa, 50-70euroa kappaleelta, jopa yli satasen toiveita. Eihän se tietysti ole tyhmä joka pyytää mutta silti. Itse omalle lapselleni pyrin aina keksimään sellaiset toiveet, jotka on edullisesti ja helposti toteututtavissa, edullisena pidän 10-15 euron lahjoja.

Haalin sitten kasaan lahjat, maksoin itseni kipeäksi ja kännykkä kilahtaa. Se lapseni 10 euron toiveen sijaan kuulemma oli ostettu värityskirja. Kuulemma heidän lapset tykkäis. Ei sillä, meillä on ehkä 20 värityskirjaa eikä lapsi niitä edes vilkaise. Itse pistin kolmen lapsen lahjoihin 180 euroa, oma lapseni saa muutaman euron värityskirjan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ens vuonna annat niille 5 värityskirjaa per kakara, eivtarvi edes ostaa kun kotoa löytyy käyttämättömiä.

Mitä sä hullu ostat toiveita yli oman budjettisi?

Vierailija
2/2 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta kauppaan ne kalliit lahjat ja osta saman hintaiset lahjat kuin sinun lapsillesi on ostettu. Kyllä he vastaavat itse omien lastensa toiveiden täyttymisestä. Ja jokainen oman kykynsä mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme