Toivoisitko että lasten missikisat saisi Suomessa kunnolla jalansijaa, mahtava ponnahduslauta nuorille tulevaisuuden kyvyille
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasiko kysyt?
Pieneen kisailuun hyvä tottua jo nuoresta
En toivoisi. Lasten laittaminen ”söpöysjärjestykseen” on irvokasta, ja hyvin haitallista kasvavien lasten psyykelle. Kisoissa esiintyy myös paljon pikkulasten seksualisointia.
en, koska nuo perustuvat amerikassakin lapsiprostituutioon kuten aikuisten kisatkin. nytkin kauneuskisat perustuvat kisailijoiden myymiseen instagrammissa. Viestini on fiktiota ja jos todellisuudessa on ihmiskauppaa niin se on sattumaa... ;)
Ehdoton EI! Tuossa asetetaan lapset eriarvoiseen asemaan pelkän ulkonäön ja vaatetuksen perusteella. On parasta edelleen kannustaa lapsia opiskeluun ja itsensä kehittämiseen, eikä turhaan ulkonäkökeskeiseen kilpailuun.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisitko että lasten missikisat saisi Suomessa kunnolla jalansijaa, mahtava ponnahduslauta nuorille tulevaisuuden kyvyille
Vai estätkö kun tiedät ettei oma lapsi pärjäisi
En toivoisi, on niin sairasta touhua. Mulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
en, koska nuo perustuvat amerikassakin lapsiprostituutioon kuten aikuisten kisatkin. nytkin kauneuskisat perustuvat kisailijoiden myymiseen instagrammissa. Viestini on fiktiota ja jos todellisuudessa on ihmiskauppaa niin se on sattumaa... ;)
Pervertikkoja varmasti houkuttelee kisat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasiko kysyt?
Pieneen kisailuun hyvä tottua jo nuoresta
Ja pieneen kiusailuun.
Olen ihan koukussa Amerikan lapsimissit -sarjaan. En niiden lasten vuoksi vaan vanhempien. Sekopäistä sakkia. Ja ei, en toivo sellaista Suomeen, vaikka olisi toki hauska nähdä, sekoaisivatko suomalaisetkin äidit samalla tavalla kuin amerikkalaiset.
Toivottavasti yleistyvät täälläkin.
Tytöt oppivat jo nuoresta millä avuilla maailmassa pärjää
Juu, perverssejä varten nuo kisat ovat. Toivon, ettei Suomesta koskaan tule niin sairasta paikkaa.
Sairaiden pedarien pelikenttä tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai estätkö kun tiedät ettei oma lapsi pärjäisi
En toivoisi, on niin sairasta touhua. Mulla ei ole lapsia.
Samaa mieltä! Katselin joku aika sitten tuota amerikkalaisten lapsimissien touhua, todellakin sairasta! Voi lapsiparat! Toivottavasti tällaista ei sallita Suomessa. T: lapseton n. 66
Mikä on se ura, johon tuota kautta pääsee ponnistamaan? Mahdollisuudet esim leffarooliin taitaa jenkeissäkin olla yksi miljoonasta, joten enpä laskisi tuota kovinkaan merkittäväksi hyödyksi. Toki varmaan pääsee maskotiksi johonkin maatalousnäyttelyyn, mutta sekö nyt sitten on unelma?
Vierailija kirjoitti:
Sairaiden pedarien pelikenttä tuollainen.
Jep, Jammusedät ovat silmä ja m..a kovana seuraamassa kisoja.
Ehkä meminun tyttöjeni kanssa jatkettaisiin kuitenkin tällä tiedekerholinjalla.
Missikisat esineellistää naista. Vois lopettaa.
Olen itse ollut erilaisissa kauneuskisoissa aikanaan ja pärjännytkin hyvin. Tein myös mallintöitä pitkälle aikuisikään. Omia lapsia on kannustettu opiskelemaan sekä luomaan omaa uraa. He eivät ole lähteneet mallijuttuihin mukaan ja hyvä niin.
Ihan tosissasiko kysyt?