Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni lasten ei pitäisi laulaa eikä esiintyä!!!

Vierailija
15.12.2018 |

Ainakaan julkisesti. Kenenkään mielestä se lasten laulu ei kuulosta hyvältä, vaan sitä on pakko sietää siksi että se on söpöä. No, yhdenkään lapsettoman mielestä ei ole. Lapsikuorot kaikkein pahimpia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs sitten aikuisten harrastelijoiden kuorot? ....

Vierailija
2/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Kaikki lapset pitäisi pakkosijoittaa jonnekkin maaseudulle tai saarelle keskenään ympäristön melu- ja visuaalisten haittojen estämiseksi kunnes ovat 18!!!

T:Vela nainen 34-vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään laulu niiltä jotka eivt ole laulajia, aivan hirveää kuunneltavaa kun joku laulaa karaokea/lapset kiljuu kuorossa tai vanhat hoilaa kuorossa

Vierailija
4/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia, mutta en voi sietää myöskään mitään lapsikuoroja tai vastaavia.

Vierailija
5/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veelat ovat kateellisia lapsille. Te olette niin rumia , miesmäisiä, monisairaita ja ilman ammattia ja laiskoja, ettei kukaan halua teidän kanssa lapsia. Unohtaisitte kuitenkin vauvan Prisman kärryyn. Kotona sitten mietitte, missä se oli, missä mä viimeksi näin sen vauvan. Laita aina kännykkä vauvan syliin, silloin ei lapsi unohdu tyhmältäkään esim. autoon. Mitä. lapsia vihaavat täällä trollaa. Suksi kuuseen.!

Vierailija
6/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, enkä pidä sen enempää lapsista kuin heidän esiintymisistäänkään. Silti minusta on positiivista loppuelämää ajatellen, että lapset oppivat esiintymään. Siitä on paljon hyötyä työelämässä.

Vierailija
7/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan julkisesti. Kenenkään mielestä se lasten laulu ei kuulosta hyvältä, vaan sitä on pakko sietää siksi että se on söpöä. No, yhdenkään lapsettoman mielestä ei ole. Lapsikuorot kaikkein pahimpia.

Onneksi sinulta ei kysytä.

Vierailija
8/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei sitä jaksa kuunnella.

Vierailija
9/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt mä lähden tältä palstalta lopullisesti. Täällä on 'piip' kokoontumisajot. Älykäs keskustelu on jossain valovuosien päässä.

Vierailija
10/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä en jaksa kuunnella karaokelaulajia .

Vierailija
11/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin lasten puhe pitäisi kieltää,en voi sietää! Ja yskiminen.. ja hengittäminen. Ja kaikki, aikuisilta myös. Varsinkin läskien ähinä. Yöh.

Vierailija
12/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsia, mutta en voi sietää myöskään mitään lapsikuoroja tai vastaavia.

Ymmärrän. Kaikilla ei ole sävelkorvaa, mutta voithan sä aina Cheekiä kuunnella, niin vaikutat silti trendikkäältä.

Vierailija
13/13 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti siksi koska lapsesi eivät osaa laulaa

Otan osaa