Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PERJANTAITA SYYSsisters04 :)

12.05.2006 |

Pinoa täyttämään!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on komea pino jo heti aamusta :-)

Kiitos kysymästä, eilinen ilta onnistui. Pojat odottivat kotona lastenohjelmia katsellen, kun ajoin Lillin kanssa rautatieasemalle, pakkasin neidin rattaisiin ja luovutin junasta nousevalle isälleen ja jatkoin matkaa työpaikalle, olin paikalla ihan ajoissa ja työkeikka meni mukavasti. Lapsen vaihto lennossa, niin sanotusti. Onneksi juna oli ajoissa!

Lilli näyttää jo ihan omalta itseltään, huuli ei ole enää juuri lainkaan paisuksissa. On se kyllä onnettomuusaltis, rassukka. Yritän aina vahtia vaarallisissa paikoissa, mutta kun ei ihan aina ole tarpeeksi nopea :-/

Enkeli, mietinkin että tiesitkö uudesta tulokkaasta jo siellä Yniksen luona. Tiesit siis. Joko jatu tiesi silloin? Ettekä paljastuneet mistään salaperäisistä katseista tms??? Ei onnistuisi tällaiselta lörppäsuulta :-)

PiLe, minuakin uteluttaa kohteenne? Olettekö meidän kulmille tulossa?

Tänään pitäisi siivota. Ja illalla on pihatalkoot. Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
22/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä Jatu tiesi jo silloin! :) Jossain vaiheessa siinä kuiskasin, et voi ei, fetasalaattia, uskallankohan on ottaa, ku ei tiedä, et mitä fetaa.. Mut söin kuitenkin, en halunnut herättää huomiota syömättömyydellä! ;) Ja ajattelin, et varmaan kuitenkin jotain pastöroidusta maidosta tehtyä!

Hienoa, että ilta onnistui hyvin! :)

Nea tossa syö aamupalaa, sitten pakkaamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitenkään melkein muistanut mikä päivä tänään on, mutta perjantai, tosiaan :)

Enkelille vauvaonnea!

Pile mitä mitä?!? Harmi kun tuo meidän naapurilooshi meni jo, olisi ollut niin kiva saada teidät siihen :)

Simam, minä olen ihan yhtä iso tyttö tuossa asiassa - arvostelkaa minua ja alan itkeä :) Pätee myös: arvostelkaa lapsiani - työtäni - kotiani.

Kukkuu - taidat jo tietääkin; kaikkea hyvää...

Tomera: Mistä löysit kasseja? Millä väreillä painat? Mistä niitä saa?

Muutakin kai oli, vaan en nyt muista. Ai, ainaskin eilinen: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7235073&p=&mpage=3&tmode=…

Vierailija
24/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää voi tietty voiliepäkakkuunkin laittaa, mutta en minä sitä tarkoittanut ;)

Vierailija
25/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käy myös siivooja.Suosittelen lämpimästi.Noin 3 viikon välein käy ja tekee perus siivouksen.Tuulettaa vuodevaatteet ,tamppaa matot,pesee lattiat,pesee saunan ja vessan.Nyt seuraavaksi pesee myös ikkunat.

Niin paljon helpompi pitää perus siisteyttä yllä tämän jälkeen.

Vaikka olen innokas siivoja itse ja nautin kun on puhdasta ja järjestystä tuntuu nykyään siltä kun olen yhden paikan saanut siivottua ja siirryn seuraavaan on lauma sotkenut jo siivotun...

Mulla paloi puurot pohjaan kun väsyneenä istuin ajatuksissani.Ja nyt tää haju saa mut yökkailemään.

Enkä saa sitä tuulettamallakaan pois nenästäni,yöks!

Kaikista ihanista voileipäkakuista ootte puhunut.Mun ehdoton suosikki on mäti täyte ja katkarapuja,nam.

Nyt on otettava niskasta kii ja pedattava sängyt ja suljettava tämä toosa=)

Moi,L+5

Vierailija
26/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LApset kyllä kärttää tuossa puistoon,puistoon....

Simam:Ilma on hyvä joten olen todella pettynyt jos et siellä nökötä!!

Mimmuli:Kyllä kiitos tulen kaffelle :-) Tarkotitko ti 16.5?

Ti on mun harrastuspäivä-sanoin miehelle et harrastan Itistä ilman lapsia :-)

Pile:Uteluttaa täälläkin :-)

KoKoontumisessa en paljon uskaltanu Enkeliä vilkuilla,muuten oisin kuitenki kysyny jotain miten voit tai yökkäätkö tai jotain muuta paljastavaa...Enkelin on löydettävä asunto läheltä,et mä saan vaavin lähelle :-)

Enkeli:olipas hauska uni,ihan alko ääneen naurattaa ;-))

Mukavaa KOuvolan reissua!

Sain yhen vapaavkln tälle kuulle..siirrettii pojan kaverisynttärit ku se paras kaveri ei olis päässy sillon ku aateltii ja pettymys oli kamala!

Nyt juhlivat pojat peräkkäisinä viikonloppuina!

Ärsyttää miehen loma...sen pitää alottaa juhannuksena!Oltii aateltu et pidettäs Heinäkuun lopussa,mut niil menee koko talo juhannukselta kiinni :-(

Siis tänää perjantai ja karkkipäviä :-)

Postiin olis hinku päästä-mun henkkamaukan tilaus tuli,sis.laskun 165¿,mut ootetaa vaa niitä vaatteita...On muute kaikille jotain..

Jos jatkas aamutoimia et selvittäs lähtee....

jatu

Vierailija
27/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmph... kun Ida kerrankin nukkui yöllä hyvin, niin valvoin klo 2-4 kuunnellen miehen yskimistä. Kuuluuko siitepölyallergiaan (se miehellä on, nenä vuotaa jne.) myös yskä vai raahaanko tuon mokoman ketaleen (=tupakoitsija) johonkin keuhkokuviin???

Leanna: Onkos teille vauva tulossa, kun hajut yökötyttää? :)

Ayap: Ostin kangaskasseja S-marketista, oli siinä muovikassien vieressä, just hyvänkokosia (yhteen?erikseen?) ostoksille. Maksoivat 75senttiä kappale. Sit hain akateemisesta sellasen suht ohuen tussin, jolla kirjoitan sen mummi tms. se tussi maksoi 2,5e ja lopuksi vielä tiimarista kangasväriä, jotain 4e pikkuinen purkki. Tänään tehtiin noi kassit, on ne hienon näkösiä kun yläreunassa lukee mummi ja alhaalla on Idan siniset kädenjäljet. Ajattelin että kassin toiselle puolelle voisin vielä kirjoittaa jotain, jos löydän jonkun hyvän lausahduksen.

Tuli Enkelin " salailusta" mieleen, että mä kerroin aikanaan raskaudesta ensimmäiselle kaverille vasta rv:lla 24, sitä ennen ei maha näkyny mut oli se vaikeeta. Oltiin samalla luokalla, ja ois niin tehny mieli ennen jotain koetta sanoa, et oon muuten raskaana :) no en viittiny sit kuitenkaan pilata toisen koemenestystä, kun ei ollut järin innokas oppilas muutenkaan. Niin ja äidilleni kerroin ensimmäisenä, rv 17... joo, oikea salailun mestari silloin aikoinaan

no mut nyt jos tekis jotain hyödyllistä. Ai niin, en ollu koskaan kuullu mistään Animalancesta... kirjotettiinkohan se noin...

P+I

Vierailija
28/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sataa vettä, no ihan kiva= pöly lähtee:)

en ole pitkään aikaan kirjottanut, on se kumma jos kirjottaa joka pvä ei osaa olla kirjottamatta mutta jos pitää taukoa äkkiä unohtuu.

Arvatkaas, mä menen huomenna päiväks töihin! osastonhoitaja soitti kun ilmoitin että voisin muutaman viikonlopun tehdä. menen aamuun 7-15 apua kuinka pääsen ylös ennen puolta kuutta????? ja mua kauhistuttaa ihan hirveesti 2 vuotta taukoa hoitotyöstä ja kaikki niin muuttunut, mitä jos en osaa mitään, en varmaan nuku ens yönä, apua:)

mä olin eilen katsomassa mun kaverin 3kk ikästä poikavauvaa ja voi että se oli söpö tuhisi sylissä ja janureskeli ja tuksui niin IHANALLE VAUVALLE. en voi sanoa etteikö olis tullut haavetta" meille kans" no ei ihan vielä.

me on ulkoiltu paljon mutta sanokaa miten saan pojan lopettamaan kivien ja hiekan heittelyn? tänäänkin puistossa heitteli hiekkaa ja koko ajan sai kiletää.

Äitienpvä: ei vielä tietoa, oodtan edes saavani kukkia. lahjaa tuskin san;(

Tais olla galluppia inhokkikotityöstä no se varmaan lattioiden ja ikkunoiden pesu

mutta nyt lopettelen, palaillaan

Vierailija
29/29 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en saa viettää äitienpäivää, vaikka olen äiti jo viidettä vuotta? Meidän äitienpäivät menee aina siihen, että käydään molempia mummoja onnittelemassa ja syömässä heillä. Oispa ihanaa, jos vois vaan olla kotona ja mua hemmoteltais hyvällä ruualla yms. Jos sais vaikka lahjakortin Plantageniin ja vois käydä ostoksilla ja möyriä pihalla koko päivän (tosin nyt odottaa seuraavat kukat siihen, että ensi viikon reissut on ohi).

Niin, voishan sitä olla itsekäs, mutta esim. mun vanhemmilla käydään muutenkin niin harvoin. Meidän äiti vielä on niin friikki kaikkien merkkipäivien suhteen, että vetäis hirveän herneen varmaan nenään, jos ei mentäis.

Huomiseksi on luvattu sateitakin pk-seudulle. Jospa pöly vähän laskis ulkona. Meillä on kyllä talkootkin, joten ihan täysillä ei tarvis sataa.

En muista enää mitään. Mies oli eilen laittanut s-postia siivousfirmaan, että milloin tulisivat käymään. Miten olette muut toimineet kotitalousvähennyksen kanssa? Oletteko hakeneet uuden verokortin vai mikä ois viisainta? Aika isot summat tulee kerralla maksettavaksi ennen vähennyksiä, vaikka vähennysten jälkeen ihan ok.

Viikonloppuja!

T: Ynis