Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lesken asumisoikeus talossa. Miten menee käytännössä
15.12.2018 |
Molemmilla omat lapset ja yhteinenkin yksi lapsi. Talo pelkästään miehen nimissä. Naimisissa ilman avioehtoa.
Jos talo on maksettu kokonaan niin leski saa asua elinikänsä ilmeisesti, entä jos talosta maksettu esim 90%?
Miten tämä homma käytännössä menee? Kunhan mietimme tulevaisuutta. Talo tosiaan kokonaan miehen nimissä, minä jos kuolen ensin niin minun lapseni ei ilmeisesti peri yhtään mitään?
Kommentit (2)
Menee niin että kaikki lapset odottavat innolla lesken kuolemaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sun lapsi perii Sut ja isänsä.