Uskovaisia paikalla?
Voisitko rukoilla puolestani. Olen ihan loppu ja työ kaatuu päälle niin että sekoan. Tuntuu ettei ole ketään kuulemassa, kun rukoilen. Miksi Jumala ei anna parempaa oloa jos on olemassa? Miksi minua pitää rangaista tällä työkaaoksella. En vain enää jaksa. Jos Jeesusta ei olekaan olemassa. Voiko nykyään tapahtua ihme, jos oikein anoo.
Tiedän että tähän tulee pilkkaavia kommentteja, mutta oikeastaan sekään ei enää loukkaa, kun olen jo niin pohjalla. Kun saisi edes nukuttua.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Rukoilin itse Saatanalta apua sinulle. Kerrothan kun rukous tuli perille asti.
Miksi te paholaiset kiusaatte ap:tä? Ai niin, kun olette paholaisia, siksi.
Rukoilin kans apua sinulle. Ota se enemmänkin voimana järjestää itse asiasi kuntoon ja luota Jumalaan. Ole onnellinen, että sinulla on työ. Jos työ on liian kuormittavaa, sun pitää kertoa siitä jollekin, pomolle tai terveydenhuoltoon. Olet tärkeä ja arvokas ihminen eikä työ saa olla onnesi tiellä!
Usko on että tunnet Jeesuksen ja olet antanut elämäsi Jumalalle. Ei semmoista että joku muu rukoilee kerran puolestasi ja automaattisesti siihen rukoukseen saisit myönteisen vastauksen. Se on että teet itse omasa elämässäsi parannuksen syntielämästäsi, ja pyhityt. Lähdet kirkoon/ hengellisiin tilaisuuksin, kokouksiin, etsit Jeesusta ja annat koko elämäsi Hänelle. Ei joku yksi rukous. Toki voi niin joku apua saada, mutta kohta olisit uudesa suossa.
Rukoilin Isää Jeesuksen nimessä, että saat apua ja pelastut.
Lue myös evankeliumeja, aloita Luukkaasta, sitten Johannes, Markus ja Matteus - Niistä saat lohdutusta, ovat täynnä Jeesuksen ihania opetuksia ja lohtua.
Siunaan sinua ja pyydän sinulle Jumalan suojelusta.
Ahdistunut kirjoitti:
Voisitko rukoilla puolestani. Olen ihan loppu ja työ kaatuu päälle niin että sekoan. Tuntuu ettei ole ketään kuulemassa, kun rukoilen. Miksi Jumala ei anna parempaa oloa jos on olemassa? Miksi minua pitää rangaista tällä työkaaoksella. En vain enää jaksa. Jos Jeesusta ei olekaan olemassa. Voiko nykyään tapahtua ihme, jos oikein anoo.
Tiedän että tähän tulee pilkkaavia kommentteja, mutta oikeastaan sekään ei enää loukkaa, kun olen jo niin pohjalla. Kun saisi edes nukuttua.
Rukoilen.
Halaus❤️
Ei kannata ainakaan epäjumalia rukoilla - vaikka nuo tulevatkin kärkkäästi sinua riivaamaan, kun niitä rukoilet, ovat nimittäin demoneja eli pahoja henkiä.