Uskovaisia paikalla?
Voisitko rukoilla puolestani. Olen ihan loppu ja työ kaatuu päälle niin että sekoan. Tuntuu ettei ole ketään kuulemassa, kun rukoilen. Miksi Jumala ei anna parempaa oloa jos on olemassa? Miksi minua pitää rangaista tällä työkaaoksella. En vain enää jaksa. Jos Jeesusta ei olekaan olemassa. Voiko nykyään tapahtua ihme, jos oikein anoo.
Tiedän että tähän tulee pilkkaavia kommentteja, mutta oikeastaan sekään ei enää loukkaa, kun olen jo niin pohjalla. Kun saisi edes nukuttua.
Kommentit (27)
Yritän rukoilla. Turvaa Jumalaan ja usko huolesi hänelle, saat levon .
Ehkäpä rukoilet väärää jumalaa. Kokeile välillä jos esim. Zeus tai Odin olisivat avuliaampia.
Rukoilin sinulle apua herraltani Luciferilta.
Mitä pilkkaamista on siinä kun toteaa faktan että jumalaa ei ole olemassa?
Etkä sä ole ap kuullut että' sitä autetaan joka auttaa itseään. Miksi et ole auttanut itseäsi vaan sysäät vastuu muille?
Rukoilin itse Saatanalta apua sinulle. Kerrothan kun rukous tuli perille asti.
Pyysin hänen nuudelimaisilta ulokkeiltaan rauhaa sinulle
Täälläkin uskova. Rukoilen sinulle voimia, tilanteesi parantumista ja Jumalan kosketusta. Älä luovuta. Rukousvastaus ei aina tule heti.
Muistin sinua. Rauhaa ja voimia <3
Vierailija kirjoitti:
Pyysin hänen nuudelimaisilta ulokkeiltaan rauhaa sinulle
Alapeukuttajille kuumaa pastakastiketta niskaan
Ahdistunut kirjoitti:
Voisitko rukoilla puolestani. Olen ihan loppu ja työ kaatuu päälle niin että sekoan. Tuntuu ettei ole ketään kuulemassa, kun rukoilen. Miksi Jumala ei anna parempaa oloa jos on olemassa? Miksi minua pitää rangaista tällä työkaaoksella. En vain enää jaksa. Jos Jeesusta ei olekaan olemassa. Voiko nykyään tapahtua ihme, jos oikein anoo.
Tiedän että tähän tulee pilkkaavia kommentteja, mutta oikeastaan sekään ei enää loukkaa, kun olen jo niin pohjalla. Kun saisi edes nukuttua.
Tiedätkö, että puolestasi voidaan kyllä rukoilla ja sinua voidaan lohduttaa, mutta tuohon "työn päällekaatumiseen" pitäisi löytää rivakasti jokin konkreettinen helpotus. Oletko palkkatyössä? Mikä työkuormassa on liiallista? Kuka sinulta vaatii sitä?
Kuuntele youtubesta virret 318 ja 370.
Toivottavasti saat tukea läheisiltäsi.
Minäpä tuun huomenna auttamaan töissäsi kun ei ole nyt muutakaan, jookosta joo?
Minä Olen Uskovainen. Uskon ensisijaisesti ja vahvasti itseeni. Mitä haluat lapsoseni minulta kysyä?