Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penis jäykkänä

Vierailija
15.12.2018 |

Mitä tehdä nuorena kun käteen veto ja itse tehtyyn pilluun työntö ei tyydytä kunnolla mitä tekisin kun seisoo päivittäin 1-2h

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä nuorena kun käteen veto ja itse tehtyyn pilluun työntö ei tyydytä kunnolla mitä tekisin kun seisoo päivittäin 1-2h

Vetelet vain kätees ja kestät ainaiset kivikovat yö ja aamu ja päiväheijarit ihan niinkuin me kaikki muutkin ollaan kestetty. Kyllä se sitten iän myötä ongelma korjaantuu ihan ittekseen parissakymmenessä vuodessa.

Vierailija
2/9 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetelet vain kätees ja kestät ainaiset kivikovat yö ja aamu ja päiväheijarit ihan niinkuin me kaikki muutkin ollaan kestetty. Kyllä se sitten iän myötä ongelma korjaantuu ihan ittekseen parissakymmenessä vuodessa.

Ja papin aamenen jälkeen voi vehkeet heittää partsilta lintujen ruoaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet runkkaamaan paremmin. Siis ihan oikeesti, runkkaus on taitolaji. Parhaimmillaan itsetyydytys on todella nautinnollista, kun vaan oppii tuntemaan oman kroppansa ja sen miten itse parhaat väristykset saa. Netti on pullollaan vinkkejä, erityisesti englanniksi. Perushinkkaamisella tuleva orkku on aika epätyydyttävää.

Vierailija
4/9 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nainen. Pillu on ainoa mikä sen kestämättömän kutinan poistaa. Itsellä oli sama ongema teininä ja ymmärsin nopeasti, jatkuva pillunsaanti on ainut mikä pitää järjissä. Siksi pariuduin nuorena, enkä ole katunut. Huomattavasti helpompi keskittyä harrastuksiin etc.

Vierailija
5/9 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tekstissä tarkoitus olla ironiaa, mutta mä ainakin olen aina nauttinut erektioista ja runkkaamisesta. Ei siinä ole mitään kestämistä ollut. :)

Vierailija
6/9 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäban

Vierailija
7/9 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko avittanut kynttilällä samalla kun vedät käteen, työnnät kynttilänpään persreiälle j ikäänkuin kontallaan nojat siihen  sitten kun alkaa tuntumaan että irtoaa istut reippasti päälle ja kynttilä hoitelee eturauhasta ja tähtiä näkyy ja tulta iskee munissa

äläkä vaan kirjoita tänne kertoaksesi että vieläkin seisoo, takaan että kylä kulli nuokahtaa

Vierailija
8/9 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelet runkkaamaan paremmin. Siis ihan oikeesti, runkkaus on taitolaji. Parhaimmillaan itsetyydytys on todella nautinnollista, kun vaan oppii tuntemaan oman kroppansa ja sen miten itse parhaat väristykset saa. Netti on pullollaan vinkkejä, erityisesti englanniksi. Perushinkkaamisella tuleva orkku on aika epätyydyttävää.

Aivan oikein ,

Muutanan kerran saanut järisyttävän orgasmin .

Eikä pelkkää siemensyöksyä

Vierailija
9/9 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein ,

Muutanan kerran saanut järisyttävän orgasmin .

Eikä pelkkää siemensyöksyä

Jep! Se on hämmentävää, kun ensimmäisen kerran huomaa miten jäätäviä orgasmeja ja siemensyöksyjä voi saada ihan omin kätösin. Liukuvoide, väliliha ja peräaukon suuntaan hyväily antaa esimakua, kun kulli alkaa seisoa räjähtämispisteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän