Mies! Voitko olla naiselle hyvin läheinen ystävä ilman muita tunteita?
Jatkokysymys: Mistä ystävänainen voisi tunnistaa, jos muita tunteita on pelissä? Tai että ystävyys on puhtaan platoninen?
Kommentit (31)
Mitähän sinä pieni apina tahdot kysyä?
Kyllä, voin olla siskoilleni läheinen ystävä ilman muita tunteita.
SinkkumieZ
Vierailija kirjoitti:
Kai sen nyt huomaa, katsotaanko sua niinkuin naista vai niinkuin kaveria? Miehet on niin läpinäkyviä.
Tarkoitatko sanoa rehellisiä?
Sinkkis
Minua kiinnostaa myös se, että voiko mies olla yhtä aikaa oikeasti pitkäaikainen ystävä mutta haluta myös samaan aikaan seksiä ilman tunteita. Siis että voiko nämä olla jotenkin "eri lokeroissa", mutta mahdollisia yhtäaikaa.
Jos nainen näkee miehen sekä ystävänä että seksikumppanina, on mukana 100% varmuudella myös ihastumisen tunteita, sillä onhan tuossa kyseessä jo ns. koko paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen nyt huomaa, katsotaanko sua niinkuin naista vai niinkuin kaveria? Miehet on niin läpinäkyviä.
Tarkoitatko sanoa rehellisiä?
Sinkkis
No, varmasti monet ovat sitäkin. Tarkoitin kuitenkin sitä, miten he usein tahtomattaan ja sanomatta mitään paljastavat ihan kehonkielellä tunteensa.
Minulla on vain yksi aito ystävänainen ja siinäkin piti läpikäydä mönkäänmennyt ihastusdraama. Jos mies ei heti häivy kuvioista lopullisesti pakkien jälkeen niin sitten se varmaan voi olla jopa aidosti ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovatkin, ja olen lähes aina tunnistanut lähestyjät ennen yrityksiä, jopa varatuista. Mut tämä kyseinen on niin harvinaisen lämmin ihminen mieheksi, että en saa pääteltyä mitään oikein. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa myös se, että voiko mies olla yhtä aikaa oikeasti pitkäaikainen ystävä mutta haluta myös samaan aikaan seksiä ilman tunteita. Siis että voiko nämä olla jotenkin "eri lokeroissa", mutta mahdollisia yhtäaikaa.
Jos nainen näkee miehen sekä ystävänä että seksikumppanina, on mukana 100% varmuudella myös ihastumisen tunteita, sillä onhan tuossa kyseessä jo ns. koko paketti.
Varmasti voivat olla mahdollisia yhtäaikaa. Moni mieshän tilaisuuden tullen kiksauttaisi kaikkia ihmisen näköisiä naisia, vaikkei parisuhdetta harkitsisikaan. Tuskin ystävyys tätä muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voivat olla mahdollisia yhtäaikaa. Moni mieshän tilaisuuden tullen kiksauttaisi kaikkia ihmisen näköisiä naisia, vaikkei parisuhdetta harkitsisikaan. Tuskin ystävyys tätä muuttaa.
Ystävyys voi jopa tehdä tämän todennäköisemmäksi: "kun me nyt ollaan kavereita ja oot hyvä tyyppi, niin eihän pieni peitonheilutus sitä muuta, etkä kuvittele siitä mitään enempää?"
Paras ystäväni on nainen. Ystävyytemme on kestänyt jo yli 10 vuotta. Koskaan meillä ei ole ollut mitään "sellaista" välillämme, olemme kuin sisarukset. Yhdessä ollaan jaettu elämän ilot ja surut, tämä nainen on myös vanhemman lapseni kummi.
Olen hetero, mutta tutustun ihmisiin ensisijaisesti ihmisinä, en sukupuolina.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on nainen. Ystävyytemme on kestänyt jo yli 10 vuotta. Koskaan meillä ei ole ollut mitään "sellaista" välillämme, olemme kuin sisarukset. Yhdessä ollaan jaettu elämän ilot ja surut, tämä nainen on myös vanhemman lapseni kummi.
Tämä. Ihmisistä voi välittää muutenkin kuin seksuaalisuuden kautta ja se muu sydänten sympatia on yhtä tärkeää. Luottamuksellisessa suhteessa se kaikki muu on todellakin arvokkaampaa kuin joku kiksautus, sydänystävyys on korvaamatonta.
Tähän keskusteluun, epäilläänkö, että bi-ihmiset haluavat sitten maata _kaikkien_ tittujensa kanssa?
-nainen
Mä oon kans yllättäen saanut elämääni tällaisen kaverimiehen. Tai en oikein tiedä mikä hän on, ei ole koko tuttavuutemme aikana yrittänyt mitään mutta olemme vähän liikaa tekemisissä ollaksemme vain ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans yllättäen saanut elämääni tällaisen kaverimiehen. Tai en oikein tiedä mikä hän on, ei ole koko tuttavuutemme aikana yrittänyt mitään mutta olemme vähän liikaa tekemisissä ollaksemme vain ystäviä.
Ehkä ette hänen mielestään.
Se riippuu siitä kuinka lähelle pääsee.
ei se kyllä onnistu, menee väkisinkin sekstaamisen puolelle jossain vaiheessa. kokemuksesta voin sanoa.
-mies42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihmisistä voi välittää muutenkin kuin seksuaalisuuden kautta ja se muu sydänten sympatia on yhtä tärkeää. Luottamuksellisessa suhteessa se kaikki muu on todellakin arvokkaampaa kuin joku kiksautus, sydänystävyys on korvaamatonta.
Tähän keskusteluun, epäilläänkö, että bi-ihmiset haluavat sitten maata _kaikkien_ tuttujensa kanssa?
-nainen
Kyllä, kaikkien tarpeeksi hottisten. T. bi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ette hänen mielestään.
En ainakaan naispuoleisten kavereideni kanssa ole päivittäin tekemisissä kuten nyt tämän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
ei se kyllä onnistu, menee väkisinkin sekstaamisen puolelle jossain vaiheessa. kokemuksesta voin sanoa.
-mies42
No ei siihen mitään tunteita tarvita.
Hyvin läheinen ilman tunteita? En usko. Jonkinlainen kaveri voisi olla. En tosin ihan varma ole, perustuu vain omiin kokemuksiin kaverinaisista kuluneen 20 vuoden ajalta.
Mies36v kirjoitti:
Hyvin läheinen ilman tunteita? En usko. Jonkinlainen kaveri voisi olla. En tosin ihan varma ole, perustuu vain omiin kokemuksiin kaverinaisista kuluneen 20 vuoden ajalta.
Sehän se juuri, kaveruus on helppoa, sit taas syväluotaava ystävyys vaikeampaa. Seksistä en niinkään puhu kun ei nyt kaikkiin pikku himotuksiin tartte kenenkään tarttua, enemmänkin ihastus\läheisyystunteista. Ap.