Onko mies rakastunut jos kertoo sydämessään olevan oma paikka minulle?
Vai voiko tämänkin käsittää ystävyytenä?
Kertoo pitävän minusta ja minun olevan hänelle tärkeä ihminen.
Olemme olleet ystäviä pidemmän aikaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Noin sanotaan monesti kun halutaan erota ystävinä.
Nyt ei ole kyse sellaisesta tilanteesta. Haluaa viettää kanssani aikaa ja näemme toisemme tulevaisuudessa yhteisissä asioissa.
Ap
Mahdoton tuon perusteella kenenkään ulkopuolisen on sitä tietää. Kysy mieheltä?
Paikka sydämessä on paikka sydämessä. Oman kokemuksen (ja uskomukseni) mukaan ei tarkoita välttis rakkautta. Ei ainakaan romanttista rakkautta. Välittää jollain tavalla.
Mitä itse ajattelisit jos nainen sanoisi helvetissä olevan erityinen paikka sinulle?
Ei se aivan tunteeton kommentti olisi.
Se tarkoittaa sitä, et zillä on muija jonka kanssa se panee ja raksuu.. Ja sä oot silleen sen mielestä vähän raukka kun roikut hänessä. :)
Mun korvaan kuulostaa, että tykkää ja ehkä rakastaa, mutta ei halua edetä suhteessa ainakaan vielä. Selittelyä, jotta toinen on tyytyväinen, vaikka hän ei osoita rakkautta teoillaan.
Olen sitä mieltä ja sanonutkin , että ex poikaystävillä on aina paikka sydämessäni mutta miestäni rakastan. Eli minulle merkitsee eri asioita.
Mun mielestä "sydämessäni on paikka sinulle" ja "olet minulle kuin oma veli/sisko" molemmat tarkoittaa suurin piirtein samaa. Eli että romanttisia tunteita ei oikein ole.
Noin sanotaan monesti kun halutaan erota ystävinä.