Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi mikset istu epäillyttäviltä näyttävien ihmisten viereen bussissa?

Vierailija
15.12.2018 |

Vanhan sanonnan mukaan ei ole koiraa karvoihin katsomista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuo, että näyttävät epäilyttäviltä. 

Vierailija
2/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä kipeä, ni ei voi istua.

Vierailija
4/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin #2:lla.

Mutta en istu kenenkään viereen, jos bussissa on vapaita paikkoja muualla. Tämä ei tietenkään päde kaverieni, sukulaisteni ja perheenjäsenteni kohdalla.

Vierailija
5/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän omaa autoa. Jos käytän bussia, niin minä olen itse se epäilyttävän näköinen, hahahahah.

Vierailija
6/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää "epäilyttävä" ihminen, istumassa julkisessa kulkuvälineessä. Miten se ilmenee. 

Vierailija
7/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa on vain yksi ihminen, joka  lisäksi näyttää "epäilyttävältä". Menen istumaan hänen viereensä, kaikki muut paikat ovat siis vapaita. Alan sen istujan mielestä näyttää tosi epäilyttävältä. Voi pahus.

Vierailija
8/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurgu tai nisti saattaa pissiä/ulostaa alleen ja sillä saattaa olla syöpäläisiä. Päihteet voivat myös aiheuttaa käyttäjälleen ennakoimattomia ja provosoimattomia raivokohtauksia. Nisti saattaa näiden lisäksi yrittää varastaa omaisuuttasi.

Vierailija
9/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset yksinäiset nuoretmiehet on tosi epäilyttäviä naisen silmään, sitten yrittävät kaikin tavoin tiirailla heijastavien pintojen kautta (pahimmat jopa ihan silmät ohimossa) että minkäslainen beib siinä vieressä nyt istuukaan.

Vierailija
10/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spurgu tai nisti saattaa pissiä/ulostaa alleen ja sillä saattaa olla syöpäläisiä. Päihteet voivat myös aiheuttaa käyttäjälleen ennakoimattomia ja provosoimattomia raivokohtauksia. Nisti saattaa näiden lisäksi yrittää varastaa omaisuuttasi.

Et ilmeisesti tunne yhtäkään addiktia. Surullista, että edelleen on noin tietämättömiä ja ennakkoluuloisia ihmisiä.

Tiesitkö, että myös muut kuin yllämainitut ihmiset voi olla arvaamattomia, varkaita, omata "syöpäläisiä" ja pidätyskyvyttömiä?

Vierailija
11/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tarvitse mitään tekosyitä. Oikea syy sen sijaan on, haluan istua rauhassa ja turvallisesti. En istu sekavan oloisten huumeidenkäyttäjien tai kovin haisevien humalaisten viereen.

Vierailija
12/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mies virtasi päälleni bussissa. Sen jälkeen olen katsonut kenen viereen menen istumaan. Ennen ko. Tapahtumaa en ajatellut näin. Helsinkiläinen olen.

Vierailija
13/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti tunne yhtäkään addiktia. Surullista, että edelleen on noin tietämättömiä ja ennakkoluuloisia ihmisiä.

Tiesitkö, että myös muut kuin yllämainitut ihmiset voi olla arvaamattomia, varkaita, omata "syöpäläisiä" ja pidätyskyvyttömiä?

On aika turha väittää, että ns normiporukka istuu pidätyskyvyttömänä bussissa. Tai jos karkailua on niin tena imee haitat. Sen sijaan näin 50-vuotiaana oon useampaan otteeseen törmännyt alleen laskeneeseen alkoholistiin julkisessa liikennevälineessä. Haju on ihan tosi kamala.

Vierailija
14/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin istua melkein kenen tahansa viereen, mutta en sellaisen joka haisee viinalle, kuselle ja/tai paskalle. Noi hajut kirjaimellisesti oksettaa mua ja sen jälkeen itse sekä mahdollisesti joku lähellä istuva haisee yrjölle. Siinä vasta olisikin rattoisa matka. Se että näyttää epäilyttävältä ei haittaa, mutta jos haisee epäilyttävälle se haittaa.

Vierailija
15/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään tekosyitä. En vaan istu kenenkään viereen jos vaikuttaa epäilyttävältä tai epämiellyttävältä.  

Vierailija
16/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Saan bussissa miltei aina oman istuimen. En myöskään jää seisoskelemaan jos vapaita paikkoja on vaan käsken ottamaan laukun pois tuolilta.

Vierailija
17/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää epäilyttävä?

Vierailija
18/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se epäilyttävän näkönen ihminen. Huvittavaa miten ihmiset käyttäytyy erilailla, kun pidän kädestä kultaani.

Vierailija
19/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puollustan oikeuttani olla istumatta epäillyttävien ihmisten viereen!

Kuullostaa siltä, että saan puollustaa tätä oikeuttani viellä pitkään.

Vierailija
20/21 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tekosyitä, vaan pystyn kyllä ihan suoraan myöntämään, että mieluummin seison kuin istun haisevan, pelottavan tai arvaamattoman ihmisen viereen.

Elämä on opettanut, että jos jostakusta tulee semmonen intuitiivinen, pelottava tunne, niin sitä saa ja kannattaa kuunnella. En enää välitä, mitä muut ihmiset siitä mahdollisesti ajattelevat. Oma turvallisuus on tärkeintä.