Se tavallinen tarina
Menin sitten ihastumaan vieraaseen mieheen. Olen naimisissa, tosin meidän liitto on vain kulissia, mutta kuitenkin. Myös tapaamani mies on naimisissa. Emme ole tehneet muuta kuin puhuneet, mutta nyt mua arveluttaa. Haluaisin jotenkin lopettaa heti hän jutun, mutta olen ollut niin kauan, siis vuosia, ilman kosketusta ja seksiä, että en tiedä pystynkö ajatteleen järkevästi. Mitä nyt? Mä tiedän, että tarvisin selkeästi jonkun tyypin, joka nussis mua pari viikkoa tyyliin aivot pellolle, että pystyisin ajatteleen selkeästi. Tiedän, että kannattaa erota ennen kuin alottaa uuden suhteen, mutta pitäisikö vain yrittää kärvistellä ja unohtaa koko vieras mies. Joku, joka ollut vastaavassa tilanteessa kertokaa kokemuksia.
Kommentit (11)
Kannattaa erota ennen kuin aloittaa uuden suhteen.
Jos avioliitossasi on lapsia, lopeta juttu ihastuksen kanssa. Jos ei lapsia, anna mennä, kun kerran aviomiehesi kieltäytyy vuosia koskemasta sinuun.
M
En tiedä miksi olen jatkanut näin kauan kulissiliitossa, kai se on se perinteinen lasten takia...tai sitten olen vaan niin saamaton, etten saa aikaiseksi erota. Lapset on jo isoja ja mies ihan hyvä isä ollut heille. Mä vaan joskus kaipaan niin järjettömästi sitä, että joku koskettaa...
Ap
Lisäyksenä vielä, mieheni kanssa olemme keskustelleet ja käyneet pariterapiassa, eli kaikki kivet on käännetty, jotta ongelmat ratkaisi vaan ei. Jos on ketään, joka olisi ollut vastaavassa tilanteessa, mitä teit?
Huono liitto oli ollut jo vuosia. Mies oli tehnyt täysin selväksi ettei avioelämä tai mikään yhteinen tekeminen kiinnosta. Ihastuin toiseen mieheen. Tämä ihastus oli vapaa. Sain vastakaikua, ja laitoin eron vireille heti. Paras päätös ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi olen jatkanut näin kauan kulissiliitossa, kai se on se perinteinen lasten takia...tai sitten olen vaan niin saamaton, etten saa aikaiseksi erota. Lapset on jo isoja ja mies ihan hyvä isä ollut heille. Mä vaan joskus kaipaan niin järjettömästi sitä, että joku koskettaa...
Ap
Eli lapsia on. Silloin et eroa (ellet tarkoittanut "isoilla" lapsilla tyyliin kolmekymppisiä). Kokemuksesta tiedän, miten rikki saattavat teinitkin mennä vanhempien erosta. Sivusuhde on tapauksessasi paljon parempi kuin ero. Tosin sinuna antaisin miehelle mahdollisuuden muuttaa käytöstään ennen pettämistä, eli varoita miestäsi, että haet läheisyyttä muualta jos et sitä kotona saa.
No jos tosiaan on totta että liittosi on vain kulissia ja kai sitten hyödyt siitä vaikka esim rahallisesti? ja sitten nyt tarvitset vain 2 viikkoa että joku panee sua niin ottaisin sen pari viikkoa sitten jos olisi mahdollista jäämättä kiinni ja jatkaisin sitä kulissiliittoa. Eihän hyvää avioliittoa kannata vain parin viikon takia haaskata.
Eroa. Yritä vielä kerran puhua miehesi kanssa sitä ennen. Sitten olet vapaa kun olet eronnut. Rahan ja hienon omakotitalon takia nyt ei ainakaan kannata olla kulissiliitossa!! Lapset voivat varmaan jäädä isän luo, jos kerran hyvä isä.
Lapset ovat, toinen aikuinen ja toinen teini- ikäinen, en tosiaan tiedä, miten ottaisivat eron. Kyllähän he ovat nähneet meidän riidat ja hellyyden puuttumisen. Vaikeaa on, mulla on varmaan neljänkympin kriisi, täytin just.. Tämä ihastukseni on minua vähän vanhempi, en tiedä perheestään sen enempää. Tuskinpa hän eroaa ja ehkä meidän suhde kaatuu mahdottomuuteensa ennenkuin alkaakaan. Mutta jotakin mun tarttisi elämälleni tehdä.. Ap
Eipä taida syntyä enempää keskustelua aiheesta, taitaa olla liian tavallinen ongelma. Mutta kiitos vastanneille!
Ap
Ei tätä elämää kannata onnettomana elää. Ota onni itsellesi, mutta anna siihen mahdollisuus myös muille. Miksi jatkat kulissiliittoa? En sinuna pettäisi puolisoani, koska se satuttaa ihan hirveästi.