Järkyttävin tositapahtumiin perustuva elokuva
Mikä on mielestäsi järkyttävin tosi tapahtumiin perustuva elokuva?
Itse sanoisin Changeling vaihdokas
Kommentit (107)
Tyttö joka putosi lentokoneesta viidakkoon ja kulki viidakon läpi , jäi eloon. Toukat söi sen lihaa jne. Löytyy youtubesta.
No se pahat pojat, heidä lapsuus aika rakaa, loiri oli upea.
Vierailija kirjoitti:
"Kaivo"(1992)
Pekka Lehdon ohjaama suomalainen draamaelokuva.
Kiitos elokuvavinkistä! En muista koskaan edes kuulleeni tuosta elokuvasta, Wikipedian perusteella kuulostaa mielenkiintoiselta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Safiiripoika. Poika kidnapattiin brasilian viidakkoon, alkuasukkaat otti ja se eli siellä. Isä etsi sitä. Voi olla ettei ollut ihan totta, en ole varma enkä muista...
Oliko se Changelingissa ollut poika sen poika oikeasti? Laittakaa vaikka spoilerivaroitus. EN ole nähnyt leffaa enkä katso, mutta kiinnostaa.
Varmaankin Doing Money, brittien BBC 2 -kanavalla hiljattain esitetty elokuva Lontoossa kidnapatusta romanialaisnaisesta, jonka parittajajengi vei Irlantiin prostituoiduksi.
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaivo"(1992)
Kiitos elokuvavinkistä! En muista koskaan edes kuulleeni tuosta elokuvasta, Wikipedian perusteella kuulostaa mielenkiintoiselta.
Pettymys ja tylsä. Epärealistinen "taiteellinen".
Se missä ukko ja akka tappaavat ittensä lopussa. tullu pari kertaa yle teemalta. Oli jotain tanskalaisia sirkustaiteilijoita ja ruoka loppui , mies ampui molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Changelingissa ollut poika sen poika oikeasti? Laittakaa vaikka spoilerivaroitus. EN ole nähnyt leffaa enkä katso, mutta kiinnostaa.
Ei ollu, poika joutui sarjamurhaajan uhriksi.
Mikä se tv-elokuva on, jossa lapsi palaa autoon?
Isää esittää Hannu-Pekka Björkman, vaimoa en muista. Lapsi oli pikkupoika, ehkä kolmivuotias.
Perheessä oli myös toinen poika. Poikien nimet ehkä Timo ja Matti.
Joka tapauksessa realismissaan yksi ahdistavimpia, mitä olen nähnyt. Se tuska, suru ja syyllisyys.
(palavaan autoon siis auto on tulessa, suomen kieli tekee tepposensa, ikään kuin lapsi tulisi takaisin autoon)
The Experiment, perustuu Stanfordin vankilakokeeseen
No ihan kauhein on youtubesa oleva " no child of mine", esitettiin 20 v sitten suomen tv ssä ja en koskaan ole unohtanut. Lapsen seks, hyväksikäytöstä kertoo miten kamalaa voi olla. Katsokaa. Toinen on " just melvin, just evil" ihan kamala, samaa aihetta. Komediaakin oli, ton ukon hautajaiset ehkä huumorillisin ikinä. Tyttäret osoitti raivoaan haudalla..
An American Crime
Vanhemmat jättää kaksi tyttöään jonkun vasta tapaamansa naisen huomaan, toinen tytöistä joutuu kahlituksi kellariin ja lopulta kidutetuksi kuoliaaksi. Olin järkyttynyt että tämä perustui tositapahtumiin.
Psyko
Precious
Kahdeksan surmanluotia
Lilja 4-ever. Tästä en tiedä, perustuuko itse elokuva tositarinaan mutta tätä tapahtuu todella paljon oikeassa elämässä.
"Kaivo"(1992)