Pankkipalvelut
Siis miten No...an asiakaspalvelu voi olla noin hanurista. Puhelimessa ei osata auttaa, chatti ei toimi, jonotus aina 30 minuuttia. Yrittänyt avata lapselle pankkipalveluja kohta 4 viikkoa, alku sujui sutjakasti, loppu sitten ei.
Nyt meni pankki vaihtoon.
Kommentit (11)
Onks tää kyykyttäminen edes laillista? Millään muulla alalla enää asiakkaan tarvitse alentua tällaseen palveluun.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää kyykyttäminen edes laillista? Millään muulla alalla enää asiakkaan tarvitse alentua tällaseen palveluun.
Meinaatko, ettei yritys saa valikoida asiakkaitaan?
Juu saa valikoida ja hyvin pärjäävät ilman minuakin varmaan. Mutta jos jokaisen suomalaisen pitää pankkia käyttää, niin kaipa sitten siellä pitäisi saada asiansa hoidetuksi. Myös köyhän ja normituloisen. Vai pitääkö siirtyä takas oravannahkoihin. Se oli nopeaa se.
Elämän realiteetit kirjoitti:
Minunkin pankkipalveluni paranivat huomattavasti, kun siirryin private-banking-asiakkaaksi.
Minkälaisella varallisuudella private banking -asiakkaaksi pääsee ja millaisia etuja sillä on? Minulle on joskus sijoitusneuvoja ohimennen maininnut asiasta, mutta en ole miettinyt sitä tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Elämän realiteetit kirjoitti:
Minunkin pankkipalveluni paranivat huomattavasti, kun siirryin private-banking-asiakkaaksi.
Minkälaisella varallisuudella private banking -asiakkaaksi pääsee ja millaisia etuja sillä on? Minulle on joskus sijoitusneuvoja ohimennen maininnut asiasta, mutta en ole miettinyt sitä tarkemmin.
Minut siirrettiin sinne, kun ostin 100.000€:n indeksirahaston. En minä kovin suurta eroa huomannut avainasiakkuuteen verrattuna. Pankkipalvelut ovat ilmaisia ja välillä tulee kutsuja joihinkin sijoitusiltamiin.
Olen aina saanut puhelimella pankkineuvontaa alle minuutin jonotuksella. Konttorissa ei tietenkään ole mitään ohituskaistaa, muttei sinne ole vuosiin tarvinnut mennäkään kuin etukäteen sovitusti.
No en oo minäkään mennyt konttoriin, vielä. Asiat hoituneet verkossa parikyt vuotta ja koko ikäni oon ollut asiakas. Välillä ollut lainaa, nyt ei enää suurta määrää, niin olen vissiin taas kuraa lattialla. Olen kuullut paljon palveluongelmista, mutta nyt kun itse törmää tähän, niin ei meinaa uskoa että tämä on mahdollista 2018-luvulla.
Menee hermo näiden kanssa. Yritän selvittää yhtä asiaa ja S-pankkiin puhelimessa jonotus kestää yli 20 minuuttia ja on maksullista. Miksi hemmetissä asiakkaan pitää maksaa jonottamisesta. Liian vähän henkilökuntaa ja asiakas maksaa.
Miten pankkien surkeaa palvelua voi protestoida. Ei auta edes vaihtamalla, kun kaikissa yhtä p-n surkeaa asiakkaiden aliarvioimista. On sillä asiakkaankin ajalla hintansa, sitä ei kukaan korvaa. Digitalisointi ja itsepalvelu on mennyt Suomessa muutenkin ihan naurettavuuksiin. Mistään et saa apua, jos joskus tarvitset.
Itse eläisin kaikkein mieluiten kokonaan ilman pankkitiliä. Pankkien surkeus ja köyhän tyly kohtelu pankeissa pistää vihaksi. Olen työtön ja jos saan karenssin niin varmaan oikeasti suljen pankkitilini ja elän sitten ilman pankkitiliä kun tulojakaan ei ole. Nyt vielä pankkitili pitää kuitenkin vielä olla.
Vierailija kirjoitti:
Menee hermo näiden kanssa. Yritän selvittää yhtä asiaa ja S-pankkiin puhelimessa jonotus kestää yli 20 minuuttia ja on maksullista. Miksi hemmetissä asiakkaan pitää maksaa jonottamisesta. Liian vähän henkilökuntaa ja asiakas maksaa.
Miten pankkien surkeaa palvelua voi protestoida. Ei auta edes vaihtamalla, kun kaikissa yhtä p-n surkeaa asiakkaiden aliarvioimista. On sillä asiakkaankin ajalla hintansa, sitä ei kukaan korvaa. Digitalisointi ja itsepalvelu on mennyt Suomessa muutenkin ihan naurettavuuksiin. Mistään et saa apua, jos joskus tarvitset.
Mahdoton ajatus mennä käymään? Paljon selkeämmin saa asiansa hoidettua, ja s-pankilla sentään on aukiolevia toimipisteitä.
Tapauskohtaista, enkä usko pankin vaihdon juuri asiaa auttavan. Asiaa auttaa vain joko iso velka tai sijoitusomaisuus. Normaali palkansaaja on pankille pelkkä kuluerä.