Aamulla kävi hirvittävä tapaus hammaslääkärissä.
Nolottaa, en koskaan enää kehtaa mennä kaupunkini hammashoitolaan. Jännitin hirveästi viisaudenhampaan poistoa - reagoin stressiin vatsallani, eli kipuilu ja kupruilu alkoi. No, makasin tuolissa tajunnan menetyksen rajamailla. Lääkäri laittoi puudutuksen, ja se osio meni ok. Kun lääkäri alkoi sitten nitkuttaa hammasta irti, yhtäkkiä suussani tuntui voimakas ihme rusahdus, jota säikähdin hirveästi. Arvaa kai tuon, miten siinä käy. Täräytin kunnon konekivääripierun, jota henkilökuntakin säikähti. Lääkäristä lähti vaimea, ennenkuulumaton irahdus, "ierrh". Hoitaja totesi, että oi oi. Siinä sitten kyyneleet valuen makasin tuolissa, ja lääkäri jatkoi työtään. Olen itkenyt kotona koko päivän. En liiku enää koskaan valoisan aikaan.
Kommentit (31)
Olisin todennut anteeksi ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä ne hammaslääkäritkin on. Ne nauraa kuollakseen sulle kahvihuoneessa. Varmasti tosi pitkään kerrotaan tuota juttua.
Näihän se menee. Lääkäri imitoi suullaan pierusi ääntä ja kuvailee sen pyörryttävää lemua.
No varmaan niitä on naurattanut kun olet poistunut huoneesta, mut ei ne enää ensi viikolla muista sun nimeä tai sitä miltä näytät, ellet ole entuudestaan vakioasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Olisin todennut anteeksi ja se siitä.
Mä olisin alkanut nuuskimaan ympärilleni ja katsonut hoitajaa paheksuen. Ehkä mumissut hyh hyh.
Meillä kotona kerran, kun kaupunginjohtaja puolisoineen oli vierailulla, niin häneltä pääsi pieru. Ei siitä mitään seurannut. Jospa tämä kävisi vertaistueksi, niin pääsisit elämässä eteenpäin.
Nou hätä! Itse oon myös sh ja työssäni siivonnut niin monet eritteet, kuivuneet, vetelät jne, että moinen pieru ei kuule paljon mieleen jää... Joskus potilaan pahoittelee minulle, kun joudun siivota hänen sotkujaan, mut lohdutan että tämä on osa työtäni ja hoidetaan homma kuntoon ja sillä selvä. Samoin potilaiden alapään näkeminen ei hetkauta mihinkään suuntaan, rauhoittaakseni ujostelematta potilasta kerron nähneeni satoja, tuhansia alapäätä ja peppuja ja meillä kaikilla on sellainen.
Toivottavasti oot viime aikoina syönyt paljon kaalia. :D
Jakex kirjoitti:
No kyllä sairaanhoitohenkilökunta on nähnyt vuosien varrella jo kaiken. Toinen k_u see housuihinsa, joku ri buloi, kuka tekee mitäkin. Ammattitaitoinen henkilökunta suhtautuu asiaan kunnioittaen toisen yksityisyyttä eikä näe siinä mitään ivan aihetta.
Harvemmin hammaslääkärin vastaanotolla varmaan? Tai kyllähän se pelko kaikenlaista saa aikaan.
Älä välitä. Mun sisko oli gynekologilla ja häneltä pääsi oikein kimeä pieru, kun lääkäri paineli mahaa.
Ihmisiä ne hammaslääkäritkin on. Ne nauraa kuollakseen sulle kahvihuoneessa. Varmasti tosi pitkään kerrotaan tuota juttua.