Lue keskustelun säännöt.
Uskalletaanko harrastaa seksiä?
11.05.2006 |
Eli kun noi minipillerit on vissiin aika tarkkoja et pitäs ottaa aina samaan aikaan vuorokaudesta. Tänään muistinkin vasta illalla kun yleensä otan aamulla. Täysimetän lastani. Onko suuretkin mahdollisuudet tulla raskaaksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jösses!