Mies osti joululahjaksi juuri minulle luxusalusvaatteita
Mustat, pitsisiset sukkanauhaliivit, tosi seksikkäät ja samaa settiä olevat pikkuhousut ja rintaliivit. Ihanaa.
Maksoi 200 e koko setti. Rakastan seksikkäitä alusvaatteita! Stay up sukkia ja silkkiaamutakkia...
Kommentit (15)
Nainen tohkeissaan miten sitten osasit ostaa ja mies hiukan tolaltaan kun taisi Maxi pöksyt mennä hiukan eri osoitteeseen?
Mä nyt en ymmärrä sukkanauhaliivit ja stay-up sukat? Eikös stay-upit pysy ihan ilman liivejäkin?
Laatu on aina laatua. Siitä kannattaa maksaa. Miehesi on tehnyt hyvät kaupat. Harvoin saa 150 eurolla edes kunnollisia rintsikoita pikkupöksyineen.
Joo. Olen pienikokoinen nainen. Ja tykkään laadusta. Ihan kamalaa että halusin seksikkäitä alusvaatteita joululahjaksi???
Ei kuulosta kovinkaan luxuskalliilta. Mun arkiliivit maksaa yleensä rapeat 100e ja saman sarjan pöksyt alkaen 45e. Perushintoja kun alan liikkeestä ostaa.
Mutta ihanaa, että lahja on mieleinen ja ilmeisesti myös sopivat päälle! Sehän se on päasia eikä niinkään hinta ja "luxus".
Ei munkaan mielestä kyllä mikään luxushintaiset. Ihan peruspieruverkkarit maksaa nykyään tuon 100e ja siihen päälle 5 kpl mummikset ja vaikka pari metriä tavallista kuminauhaa, niin maksaa tuon 200e.
Kerro ihan hiukan tarkemmin millaiset.
X L-kokoa, mutta nekään ei mahtunut. :(
Ap
Varmaan maksaa, kun pitää ostaa megakokoa. H-kuppia ja XXXL- housuja
Pettävä mies ostelee aina alusvaatteita naiselle. Onnittelut siis hyvästä liitosta!
Ja sait ne nyt, jo viikkoa ennen joulua. Tosi romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Ja sait ne nyt, jo viikkoa ennen joulua. Tosi romanttista.
Jouluaattona ap:n Mies on perheensä parissa😁 Vaimo saa uuden Chanelin ja lapset mitä ikinä ovat toivoneet😌🙌🏼😘
Vau! Montako kertaa mies on paikannut uskottomuuttaan alusvaatteilla? Kalliiksi tuli miehen seikkailut vai onko teillä sopimus, että salarakas saa seksiä ja sinä uudet alusvaatteet?
Siis miten niin juuri sinulle? Onko miehelläsi tapana ostella vastaavia muille naisille tai peräti yhteisiä alusvaatteita sinulle ja sille toiselle naiselle, joka teillä asuu? Vai ostiko viimeksi saman setin itselleen?