Ei voi olla totta! Sattumalta olin menossa samaan bussiin kun opiskelukaveri mutta hän jäi heti lähtöpysäkillä kyydistä kun huomasi minut!
Hän on minua vuoden tai kaksi nuorempi ja aloitettiin samaan aikaan. Meillä on paljon samoja kursseja mutta täysin eriävät kaverit. Periaatteessa ollaan aika ventovieraita.
Alle tunnin päästä, kun istuin vielä bussissa, tuli Whatsappiin viesti missä tutori syyttää minua ahdistelusta ja vainoamisesta ja sanoo vievänsä asian yliopiston sisällä. Ilmeisesti meillä on joku asiamies sitä varten.
Mitä h....ttiä oikeasti? Miksi edes sotkea yliopistoa tapahtumaan mikä ei liity opintoihin millään tavalla?
Kommentit (10)
Kuulostaa todella ahdistavalta. Puolustaudu koska ktkeraksi jäät ellet oikaise. Toimi: mene suoraan itse pystypäin nyt Yliopiston johdolle ja kerro kaikki. Tuo mustamaalaamisesi pahenee ja pian ellet toimi.
Ota nyt vaan kiltisti ne lääkkeesi..
Onko tämä se sama, jonka hiljaa puhuva kollega syyttää työpaikalla kiusaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt vaan kiltisti ne lääkkeesi..
Otin jo melatoniinit.
Voiko olla mahdollista että tuollaisen asian voi viedä häirintäyhdyshenkilölle? Kuten ap sanoi, sehän tapahtui yliopiston ja opintojen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella ahdistavalta. Puolustaudu koska ktkeraksi jäät ellet oikaise. Toimi: mene suoraan itse pystypäin nyt Yliopiston johdolle ja kerro kaikki. Tuo mustamaalaamisesi pahenee ja pian ellet toimi.
Jos nyt leikitään, että tämä olisi totta (samanlaisia aloituksia täällä on joka päivä, milloin nainen ei mene hissiin, milloin ei tule syömään samaan pöytään jne) niin mistä päättelet, että tuo on mustamaalaamista. Eihän aloittaja kerro mitään siitä, miksi tuli samaan bussiin tai miten yleensä kohtelee naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt leikitään, että tämä olisi totta (samanlaisia aloituksia täällä on joka päivä, milloin nainen ei mene hissiin, milloin ei tule syömään samaan pöytään jne) niin mistä päättelet, että tuo on mustamaalaamista. Eihän aloittaja kerro mitään siitä, miksi tuli samaan bussiin tai miten yleensä kohtelee naista.
Perjantai-ilta ja yli tunnin bussimatka. Itse oletan että opiskelijat matkustaa kotiin viikonlopunviettoon.
Varmasti.