OP:n korteissa ja sivuilla KOKO ajan häiriöitä!
Nyt riitti. Asioista tiedotetaan hitaasti, jos ollenkaan. Ostokset jäi TAAS nolosti kassalle, kun OP:n tietojärjestelmät petti. Pitäisi varmaan alkaa kantamaan isoja summia käteistä. Tosin vielä helpompaa on yksinkertaisesti vaihtaa pankkia!
Kommentit (9)
”Koko ajan”. Älä nyt liioittele siellä. Ymmärrän, että harmittaa mutta ei tarvitse olla mikään draamaprinsessa. Kunhan nyt uhkailet, mutta tuskin saat aikaiseksi vaihtaa pankkia. 😄 Huomenna se uho on jo viimeistään tasoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Mihis pankkiin meinaat vaihtaa? lol
Säästöpankeilla on nykyään hyvä konttoriverkosto ja erityisen hyvä palvelu. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis pankkiin meinaat vaihtaa? lol
Säästöpankeilla on nykyään hyvä konttoriverkosto ja erityisen hyvä palvelu. -ap
Voihan siihenkin pankkiin tulla häiriöitä.
Sukan varteen vaan.
Tästä on jo kunnon someraivo FB:ssa. OP ajoitti kriittiset päivitykset palkkapäivälle ja kuumimmalle jouluostospäivälle!!!
Ymmärrän harmituksen. Olen töissä OPssa ja harmittaa sekän oman (työt jäi tekemättä) ja asiakkaiden puolesta erittäin paljon. Tänään on monella palkkapäivä ja muutenkin joulun aika, aivan äärimmäisen ikävä tilanne ihan kaikille.
En ole samaa mieltä, op yleensä toimii, webbi yleensä toimii. Juuri toimivuus on parempi kuin kilpailijoilla.
Niin kauan kun kortit on ollut sähköisiä eikä mankeloitavia, näitä ongelmia on ollut kaikilla silloin tällöin.... Kellä ei muka vielä ole korttia 2 eri pankkiryhmään juurikin ongelmatilanteita varten??
Äsken kävin koneella maksamassa laskun ei mitään häikkiä.
Mihis pankkiin meinaat vaihtaa? lol