Trump-viha ja Trumpin liittäminen huonossa valossA "UUTISIIN", jotka eivät mitenkään liity Trumpiin. Esim:
Me naiset tänään kertoo suihkurusketuksesta, mutta ei pysty olemaan ilkkumatta Trumpia samalla, Trump -kun on:
"Testasimme suihkurusketuksen, emmekä muuttuneet oransseiksi kuin Trump – ”Positiivinen yllätys!”
Pelkkää Trum-vihaa naistenlehdet täynnä, onko naiset näin helposti manipuloitavissa?
Kommentit (53)
Ehkä naiset eivät koe Trumppia yhtä seksikkäänä kuin sinä.
Samanlaista menoahan on miltei jokaisessa mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, eikä seksikkyys liity tähän millään tavalla, tiedät sen itsekin, mutta yrität ohjailla keskustelua pois sinulle epämieluisasta tosiasiasta.
-Olet Trump-hullu!
Hyvä jos niissä kökkölehdissä joskus puhutaan asiaakin. Trumpihan on oranssi kuin appelsiini, ihan omaa syytään.
Mun on tullut mieleen, onko se ajatellut värinsä näyttävän kullalta, halunut kullittaa itsensä kuten asuntonsa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos niissä kökkölehdissä joskus puhutaan asiaakin. Trumpihan on oranssi kuin appelsiini, ihan omaa syytään.
Mun on tullut mieleen, onko se ajatellut värinsä näyttävän kullalta, halunut kullittaa itsensä kuten asuntonsa?
Ja tämäkö oli sinun mielestä "asiaakin"? -Asiallista, aikuismaista käytöstä, eikö?
-Trump-vihaa ja Valeuutisia tulijoista, siinä lehtesi anti.
Peppukipua aiheutti myös se, että Amerikan metsänhoitoa pitäisi parantaa ;)
Onhan se ihan ok, että joka toinen vuosi palaa 1000 hehtaaria ja vähän asuntoja samalla.
ʒinkkumieʒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, eikä seksikkyys liity tähän millään tavalla, tiedät sen itsekin, mutta yrität ohjailla keskustelua pois sinulle epämieluisasta tosiasiasta.
-Olet Trump-hullu!
Taidat olla rakastunut Trumppiin, samanlaisia oikeistoöyhöttäjiä olette molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tullut mieleen, onko se ajatellut värinsä näyttävän kullalta, halunut kullittaa itsensä kuten asuntonsa?Ja tämäkö oli sinun mielestä "asiaakin"? -Asiallista, aikuismaista käytöstä, eikö?
Luen naistenlehtiä vain lääkärin odotushuoneessa, joten ei ne "minun" lehtiä ole.
Kyllä se on täyttä asiaa niihin meikkivinkkeihin ja käsilaukkuihin nähden, mitä niissä tuputetaan.
Ei se valehtelua ole että trump on oranssi, jokanen voi sen omin silmin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tullut mieleen, onko se ajatellut värinsä näyttävän kullalta, halunut kullittaa itsensä kuten asuntonsa?Ja tämäkö oli sinun mielestä "asiaakin"? -Asiallista, aikuismaista käytöstä, eikö?
Luen naistenlehtiä vain lääkärin odotushuoneessa, joten ei ne "minun" lehtiä ole.
Kyllä se on täyttä asiaa niihin meikkivinkkeihin ja käsilaukkuihin nähden, mitä niissä tuputetaan.
Ei se valehtelua ole että trump on oranssi, jokanen voi sen omin silmin nähdä.
Mielestäsi siis asiallinen, täyspäinen toimittaja liittää juttuunsa suihkurusketuksesta vihaamansa presidentin?
-Oliko jutun TODELLINEN TARKOITUS mollata Trumpia, VAI MIKÄ SE OLI?
Mikään itseään kunnioittava media ei toimi näin, tämä on valemedian aivopesua, jota sinä et edes huomannut, kun olet aivopesty.
-Kerro nyt vielä, mitä pahaa se Trump on sinulle, Trump-hullulle tehnyt ja kerroppa vielä, että ketä kiinnostaa mielipiteesi Trumpista?
-Luuletko voivasi vaikutta USA:n presidenttiin, sinä pieni loinen?
Aika paljon vihervasemmistolaisia Trump-hulluja liikkeellä.
-Ottaako päähän, maailman ykkösmies?
Vihervasemmistolaisilla "toimittajilla" menee henkilökohtaiset vihat ensin, sitten vasta kirjoitetaan aiheesta.
-Tässäkin purki Trump-vihaansa jo otsikossa!
Tän päivän rimanalitus oli se kun Melania-rouva on vaalennuttanut hiuksensa viedäkseen huomion pois miehensä väitettyjen epäselvyyksien uutisoinnista.
Mitähän sekin naisparka huomenna keksii saadakseen huomiota?
Päätit näemmä jatkaa yksin asiallista keskustelua.
Ylenkin sivuilla saa kommentoijat nimittää Trumpia vaikka miksi. "Pinkki porsas" jne.
Mutta annas olla jos kyselee että mistä on uutisen faktat kotoisin?
Kiusaajayhteiskuntahan meillä on, porukalla käydään jonkun kimppuun. Hyvää esimerkkiä annetaan lapsille.
Onko Suomessa oikeasti porukkaa joka pitää trumpia hyvänä presidenttinä ja ihmisenä?😂😌
Vierailija kirjoitti:
Me naiset tänään kertoo suihkurusketuksesta, mutta ei pysty olemaan ilkkumatta Trumpia samalla, Trump -kun on:
"Testasimme suihkurusketuksen, emmekä muuttuneet oransseiksi kuin Trump – ”Positiivinen yllätys!”Pelkkää Trum-vihaa naistenlehdet täynnä, onko naiset näin helposti manipuloitavissa?
Jos kirjoitetaan todella informatiivinen juttu suihkurusketuksesta, on asiallista mainita maailman tunnetuin esimerkki oranssinsävyisestä tuloksesta. Mielestäni olisi melko ammattitaidotonta olla käyttämättä tällaista tunnettua referenssiä. Samoin, jos kirjoitetaan juttu patologisesti valehtelevasta narsistista, Trump on kyllä aivan ylivoimainen kaikkien tuntema esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Ylenkin sivuilla saa kommentoijat nimittää Trumpia vaikka miksi. "Pinkki porsas" jne.
Mutta annas olla jos kyselee että mistä on uutisen faktat kotoisin?
Jep, vain värisokea kutsuu Trumpia pinkiksi porsaaksi.
Trump-hulluja!