Harmittaa kun on viikon ryyppyputki taas edessä
Pian on joulupyhät. Hemmetti. Pitää taas ryypätä kokonainen viikko, eihän niitä pyhiä muuten kestä. Kestääkö mun kroppa taas viikon jouluryyppyputken? Ei yhtään huvittais ryypätä, mutta minkäs sille mahtaa. Pitäisi muuttaa jonnekin missä ei ole suuria pitkiä pyhiä/juhlia. Onko sellaista paikkaa olemassa?
Kommentit (16)
Muuta erakoksi metsän keskelle. Siellä on sitten vain ne juhlat jotka sinä päätät pitää.
Mutta joo, joulu on pahin, onneksi mulla se on vain pari päivää.
Mikäs sut pistää ryyppäämään? Ne pitkät vapaatko?
Amatööri. Oho, juon oikein viikon.. Kokeileppa joku vuosi tai muutama putkeen ja tuu sitten ihmettelemään..
Joulu on terveydelle rankka. Juopottelua , syöpöttelyä, hermoja raastavaa sukulaisten tapaamista,... Joulun jälkeen tarvitsisi loman.
Sä et ole harjoitellut vuoden aikana riittävästi, yritä ensi vuonna ahkerammin niin viikko ei tunnu missään😁
Semmoinen tissiposki. Näytä itsellesi kuka olet ja lopeta juominen. Ei voi olla noin vaikeeta.
Mä en ymmärrä miten ihmiset kestää minkäänlaisia ryyppyputkia, mulla alkoholi tuhoaa terveyden heti. Mä valmistaudun jouluun aina sillai että säästän/kerään joulua varten aina läjäpäin töitä.
Mää attelin lopetta ryyyppämisen. Syösyn kirjastoon lätkäkassin kanssa ja lainaan siieltä parikytkiiloo ihmisen käytttäytymiseeen liittyvää kirjallisuutta ja alan valeläääkärilsi.
Jos minulla aukeaa korkki, se pysyy auki koko hereilläolon ajan 4-5 viikkoa, sitten iskee niin paha olo ettei voi juoda + krapulaa viikko-pari.
t. korkki kiinni 3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla aukeaa korkki, se pysyy auki koko hereilläolon ajan 4-5 viikkoa, sitten iskee niin paha olo ettei voi juoda + krapulaa viikko-pari.
No nii nyt on lapinlisät laitettu, ei krapula voi kestää kun noin päivän kun kaikki alkoholi on haihtunu, huono olo korkeintaan kaks päivää. Henkinen morkkis voi olla pitkään jos hölmöilly mut ei se ole krapulaa.
Jano kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii nyt on lapinlisät laitettu, ei krapula voi kestää kun noin päivän kun kaikki alkoholi on haihtunu, huono olo korkeintaan kaks päivää. Henkinen morkkis voi olla pitkään jos hölmöilly mut ei se ole krapulaa.
Et oo vissii koskaan tenuttanu pidempään?
Pari viikkoa all-inclusive lomalla (alkoholi kuuluu hintaan) niin helposti tulee 3-5pv darra .
Pidemmästä putkesta ei kokemusta mutta ammattilaisilla menee joskus pari viikkoa että aivot selkenee ja kävely helpottuu sekä ruoka pysyy sisällä.
Kuntoile ahkerasti joulun yli. Kuntoilu on sellanen toisenlaienn päihde.