Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun on viikon ryyppyputki taas edessä

Vierailija
14.12.2018 |

Pian on joulupyhät. Hemmetti. Pitää taas ryypätä kokonainen viikko, eihän niitä pyhiä muuten kestä. Kestääkö mun kroppa taas viikon jouluryyppyputken? Ei yhtään huvittais ryypätä, mutta minkäs sille mahtaa. Pitäisi muuttaa jonnekin missä ei ole suuria pitkiä pyhiä/juhlia. Onko sellaista paikkaa olemassa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoile ahkerasti joulun yli. Kuntoilu on sellanen toisenlaienn päihde.

Vierailija
2/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta erakoksi metsän keskelle. Siellä on sitten vain ne juhlat jotka sinä päätät pitää.

Mutta joo, joulu on pahin, onneksi mulla se on vain pari päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sut pistää ryyppäämään? Ne pitkät vapaatko?

Vierailija
4/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri. Oho, juon oikein viikon.. Kokeileppa joku vuosi tai muutama putkeen ja tuu sitten ihmettelemään..

Vierailija
5/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
6/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on terveydelle rankka. Juopottelua , syöpöttelyä, hermoja raastavaa sukulaisten tapaamista,... Joulun jälkeen tarvitsisi loman.

Vierailija
7/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juot?

Vierailija
8/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole harjoitellut vuoden aikana riittävästi, yritä ensi vuonna ahkerammin niin viikko ei tunnu missään😁

Vierailija
9/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miedompaan.

Vierailija
10/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tissiposki. Näytä itsellesi kuka olet ja lopeta juominen. Ei voi olla noin vaikeeta.

Vierailija
11/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten ihmiset kestää minkäänlaisia ryyppyputkia, mulla alkoholi tuhoaa terveyden heti. Mä valmistaudun jouluun aina sillai että säästän/kerään joulua varten aina läjäpäin töitä.

Vierailija
12/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska, keksi parempi

Vierailija
13/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää attelin lopetta ryyyppämisen. Syösyn kirjastoon lätkäkassin kanssa ja lainaan siieltä parikytkiiloo ihmisen käytttäytymiseeen liittyvää kirjallisuutta ja alan valeläääkärilsi.

Vierailija
14/16 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla aukeaa korkki, se pysyy auki koko hereilläolon ajan  4-5 viikkoa, sitten iskee niin paha olo ettei voi juoda  + krapulaa viikko-pari.

t. korkki kiinni 3 vuotta.

Vierailija
15/16 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla aukeaa korkki, se pysyy auki koko hereilläolon ajan  4-5 viikkoa, sitten iskee niin paha olo ettei voi juoda  + krapulaa viikko-pari.

No nii nyt on lapinlisät laitettu, ei krapula voi kestää kun noin päivän kun kaikki alkoholi on haihtunu, huono olo korkeintaan kaks päivää. Henkinen morkkis voi olla pitkään jos hölmöilly mut ei se ole krapulaa.

Vierailija
16/16 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jano kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nii nyt on lapinlisät laitettu, ei krapula voi kestää kun noin päivän kun kaikki alkoholi on haihtunu, huono olo korkeintaan kaks päivää. Henkinen morkkis voi olla pitkään jos hölmöilly mut ei se ole krapulaa.

Et oo vissii koskaan tenuttanu pidempään?

Pari viikkoa all-inclusive lomalla (alkoholi kuuluu hintaan)  niin helposti tulee  3-5pv darra .

Pidemmästä putkesta ei kokemusta  mutta ammattilaisilla menee joskus pari viikkoa että aivot selkenee ja kävely helpottuu   sekä ruoka pysyy sisällä.