Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin näyttäväni hyvältä. Otin kuvan ja kuvasta katsoo lihava, keski-ikäinen nainen jolla on liikaa meikkiä

Vierailija
14.12.2018 |

Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !
Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!

Kommentit (437)

Vierailija
101/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Näin itsestäni kuvan eräässä tilaisuudessa, mielestäni menin sinne italialaishenkisen tyylikkäänä ja painoakin olen pudottanut ahkerasti koko vuoden.

Kuvassa oli vahvasti keski-ikäinen, rintava rouva buffetpöydän kimpussa. Vatsa oli pömppö ja oletettu trendikäs leikkaus hiuksissa kuin suoraan Anne Bernerin päästä.

Että terve vaan, keski-ikä.

En aio silti jäädä kotiin, eikä kenenkään pitäisi. Ollaan reippaasti ikäisiämme naisihmisiä.

Vierailija
102/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuvista. Minusta osa näyttää kuvissa paremmalta, osa huonommalta kuin livenä. Kaksi hoikkaa ja kaunista ystävääni näyttävät kuvissa kasvoiltaan turpeammilta kuin oikessa elämässä. Niin että ei se kamera absoluuttisen todenmukaista kuvaa anna.

Aiempi työkaveri oli hoikkavartaloinen eikä mitenkään erityisen näköinen, mutta juhlissa otetuissa valokuvissa hän näytti huippumallilta. Kaikilla muilla oli hikinen ja punainen naama ja heidän keskellään oli upealta näyttävä työkaveri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameron diazilla on hyvä, terve asenne ikääntymiseen, kannattaa katsoa video. Itse koen samoin nyt 39-vuotiaana.

Vierailija
104/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa muita ihmisiä esimerkiksi busseissa. Erittäin, erittäin harva näyttää todella hyvältä. Valtaosa ihmisistä on normaalin, ankean tai jopa ruman näköisiä, mutta entä sitten?

Kukaan ei pysy koko ikäänsä nuorena tai näytä yhtä hyvältä kuin parhaina vuosinaan.

Pidän järkyttävän surullisena tv-sarjoissa näkyviä silputtuja ja pinkeitä muovinaamoja. Frendien Monica oli nuorena  poikkeuksellisen kaunis, mutta epäonnistuneen kasvoleikkauksen vuoksi hän on lähes tunnistamaton. 

Vierailija
105/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuvista. Minusta osa näyttää kuvissa paremmalta, osa huonommalta kuin livenä. Kaksi hoikkaa ja kaunista ystävääni näyttävät kuvissa kasvoiltaan turpeammilta kuin oikessa elämässä. Niin että ei se kamera absoluuttisen todenmukaista kuvaa anna.

No jaa. Itsellä on kokemusta muutamastakin valokuvasta jossa kaikki muut näyttää ihan normaaleita ja siltä kuin aina muulloinkin, mutta itse on muuttunut ihmeelliseksi huonoryhtiseksi möhköksi jonka ylipaino tosiaan näkyy toisin kuin peilikuvassa. Vahvasti epäilen, että valokuva oli totuudenmukainen myös minun osalta.

Vierailija
106/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan mallia venäläisistä naisista: kantavat kilonsa ja ikänsä pää pystyssä ja täysissä meikeissä. Igorit pyörii kuumana näiden leidien ympärillä, olen nähnyt.

Ei iälle mitään voi, ollaan parhaita itsejämme tällaisina.

Suosittelen myös botoxia ja muita pistoksia, jos joku kohta itsessä häiritsee pahasti. Eivät ole kalliita ja piristää ilmettä todella.

Vierailija
107/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 38v ja silti olen ihan järkyttynyt siitå millaiset pussit minulla on leukápielissä ja selvät  nasaalijuonteet vaikka niitä sanotaan tupakoijen rypyiksi enkä ole ikinä polttanut! Muutenkin koko naama tuntuu valuneen ja finnejä pukkaa enemmän kuin  teini-iässä ikinä. Meikki tuntuu vain pahentavan tilannetta,

Vierailija
108/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen rupsahtaminen alkaa kun kolmenkympin rajapyykki on ylittynyt. Miehen ja naisen hormonitoiminta on erilaista ja sen seurauksena kuusikymppinen mies näyttää nelikymppiseltä ja nelikymppinen nainen kuusikymppiseltä.

Sittenhän löydät nopeasti muutaman esimerkin nelikymppisistä kuusikymppiseltä näyttävistä naisista ja kuusikymppisistä nelikymppiseltä näyttävistä miehistä. Muuten fakta on se, että puhut potaskaa.

Vierailija
109/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti mennä kaveriporukalla syömään, laitoin viestiä että olen kipeä enkä pääse. Pesin meikit ja ryömin tänne sänkyyn. On nälkä mutten todellakaan aio syödä, en sen kuvan nähtyäni !

Kolmoisleuka. Muodoton pyöreä naama. Valtavat läskitissit jotka tunkevat ulos paidasta. Irvokkaalta näyttävä kirkkaanpunainen huulipuna ja vielä irvokkaampi nutturakampaus, joka peilissä näytti hauskalta ja nuorekkaalta. Syvät juonteet nenänpielissä ja otsassa. Miten ja missä ja välissä minusta on tullut näin läski, ja ryppyinen?!

Sisko tahtoisn jäädä, mutta moottoritie on kuuma. Kuule sisko hyvä. Me vaellamme täällä vain pienen hetken. Vielä vähäisemmän häivähdyksen tämä keho, maallisen vaelluksemme kulkupeli, on tuore, notkea ja sileä. Se alkaa rapautumaan jo kolmen neljän kympin jälkeen, joskus aiemminkin. 

Siellä vajavaisen kotelon sisällä olet sinä. Vaikka näet kuoresi kurjistuvan, sinä matkalainen, sielu siellä sisällä voit olla täyttä kultaa, joka vain viisastuu joka metrillä maita ja mantuja kulkeissasi, jos annat sen vain tapahtua. Tulet tietoisemmaksi, osaat rakastaa paremmin, ymmärrät enemmän, näet pidemmälle. 

Toisilla on syntymästä saakka surkeampi ajopeli ja silti he ovat onnellisia. Jalkasi sentään liikkuvat, silmäsi näkevät ja ihosi tuntee kosketuksen, anna siis sen kuljettaa sinut kohti uusia elämänvaiheita, kohti pieniä onnen hetkiä. Vaikka vartalomme rapistuu, jalostetaan sieluamme kohti ikuisuutta, jolloin emme ole kehomme vankeja. 

Terveisin veljesi elämän tieltä. 

Vierailija
110/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa muita ihmisiä esimerkiksi busseissa. Erittäin, erittäin harva näyttää todella hyvältä. Valtaosa ihmisistä on normaalin, ankean tai jopa ruman näköisiä, mutta entä sitten?

Kukaan ei pysy koko ikäänsä nuorena tai näytä yhtä hyvältä kuin parhaina vuosinaan.

Pidän järkyttävän surullisena tv-sarjoissa näkyviä silputtuja ja pinkeitä muovinaamoja. Frendien Monica oli nuorena  poikkeuksellisen kaunis, mutta epäonnistuneen kasvoleikkauksen vuoksi hän on lähes tunnistamaton. 

No sitä sitten että mies ja perhe olisi kiva (tosin hedelmällisyyskin lienee jo mennyttä). Ja ei, en ollut nuorenakaan nirso, minulla oli kaikenlaista hiihtäjää alkoholisteista insinööreihin mutta kaikki jättivät.

Vierailija
111/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Minulla oli pitkään mustat hiukset ja rakastin sitä väriä, muutkin kehuivat miten se sopi minulle ja jokin aika sitten päätin palata nuoruuteni hiusväriin ystäväni häitä varten. Ostin uuden hienon mekon, meikkasin huolellisesti ja kokosin korpinmustat hiukseni tyylikkäälle nutturalle päälaelle. Olin peilin edessä ulkonäkööni todella tyytyväinen.  Sitten näin häistä otettuja kuvia ja niissä on lihava, huonoryhtinen  vanha nainen    tätikampauksessa.   Mustan hiusvärin ja verenpunaisen huulipunan lumo oli kohdallani kadonnut, siinä missä olin joskus näyttänyt Kleopatralta tai Kata Kärkkäiseltä olin nyt Lenita  Airisto.

Olen siis 39-vuotias, "vasta".

Vierailija
112/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen rupsahtaminen alkaa kun kolmenkympin rajapyykki on ylittynyt. Miehen ja naisen hormonitoiminta on erilaista ja sen seurauksena kuusikymppinen mies näyttää nelikymppiseltä ja nelikymppinen nainen kuusikymppiseltä.

Hormonitoiminta ei selitä ikääntymisen merkkejä. Liikunta, ruokavalio, ravinto, geenit, uni ja koettu stressi selittävät. Sitäpaitsi tässä on epäloogisuus. Miehille näyttää olevan todella vaikea erottaa itsestään vanhenemisen merkkejä. Kuihtuneet peppulihakset ovat yksi sellainen. Miltei kaikilla yli nelikymppisillä miehillä on tyhjänä pussittava housuntakamus.

Vierailija
113/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan ketjussa kaipaisi ikuista nuoruutta vaan sitä että se ikääntyminen näkyisi normaalisti ja nätisti. Esimerkiksi mulla iho on kaikin puolin ok, ihan tarpeeksi heleä ja freesi mitä tähän vuodenaikaan voi edes olla ja nuo muutamat rypyt silmäkulmissa ei haittaa ollenkaan. Itseasiassa iho on muuten jopa parempi kuin mitä nuorempana, koska nykyisin en enää luista ihonhoidosta, ulkoilen ihan joka ikinen päivä ja juon vettä. Puhumattakaan yöunista joista ei tosiaan enää tule tingittyä ikinä eli mustat silmänalusetkaan ei siis enää vaivaa. Muutenkin pärjää vähemmällä meikillä (ja jopa meikittäkin) toisin kuin nuorempana.

Mutta kaiken tämän hyvän pilaa se sama, mitä moni muukin on ketjussa on kironnut eli naaman valahtaminen. Tai siis oikeastaan naaman alaosan valahtaminen, otsahan on ihan ok ja sileä eikä poskipäissä ja silmänympäryksissäkään ole mitään vikaa. Iho siis ei roiku, eikä ole eloton ja samea vaan ainoastaan koko alanaama on jotenkin romahtanut alaspäin. Posket roikkuu, suupielet roikkuu, leukalinja on veltto ja kaksarikin on ainakin tuplana ja vielä höystettynä heltalla. 

N42

Vierailija
114/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat palauttaa kyllä ikävän usein maanpinnalle, en edes nuorena ja hoikkana näyttänyt koskaan siltä mitä kuvittelin.

Vierailija
115/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta ei näkynyt sitä keski-ikäisten naisten ongelmaa, että löyhkähajuvettä on uitettu päälle 2 pullollista peittämään pesemättömien hiusten hajua.

Vierailija
116/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Pamela Tolan, 37, haastattelun Hesarista ja hänkin vain hoki, miten on niin nuoren ja siron näköinen, ettei saa edes rooleja nykyään kun näyttää niin paljon ikäistään nuoremmalta. Todellisuudessa näyttää ihan ikäiseltään ja tuo sama leukalinjan valahdus koskee häntäkin.

Vierailija
117/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiloja kertyy salakavalasti ja omalle peilikuvalleen sokeutuu " En mä nyt niin läski ole "

Itsekin luulin voivani mättää munkkeja ja sipsejä ilman seuraamuksia, kunnes tajusin painavani 90 kg.

Minun on vaikea käsittää tätä. Ykskaksko sitä huomaa painavansa 90? Ei esim. lihomista huomaa, kun ekat 10kg tullut(noin vain) ja sitten seuraavat? Aikaakin tuohon menee.

Minä olen nyt ollut pitkään tuolla tiellä, tosin painoa nyt 75 (aiemmin 67). Vaivihkaa tämä nousu on käynyt. Vähän tinkinyt liikunnasta, syönyt isompia annoksia kuin aiemmin, nauttinut useammassa tilaisuudessa viiniä jne. Syyt ovat selkeästi tiedossani. Sitten sitä ajattelee, että "paino on noussut varmaan 5 kg!!", mutta kun käy puntarilla, onkin nousua tapahtunut "vain" 0,5 kg. Helpotuksen huokaus. Siis nousua se on toki sekin, mutta itselleen huijaa että mähän voin todella syödä ja juoda ihan miten vaan ilman seuraamuksia, puoli kiloa nyt lähtee esim. seuraavalla vessakäynnillä... Näin sitä kertyy hiipien. Seuraavalla kerralla ei mieti sitä alkuperäistä lukemaa, vaan edellistä, ja kun nousua ei ole taaskaan tapahtunut "juuri mitään" niin sama jatkuu vaan.

Näin omassa tapauksessani on päässyt paino kertymään. Itsensä huijaamisen keinot on näemmä moninaiset, kun ei laiskuuttaan halua ryhdistäytyä ajoissa. Nyt painoa on sitten näin paljon ja olen itsekin vasta hiljan oivaltanut tuon ajatuskuvion, josta jäin itselleni kiinni. Onneksi nyt, nyt pidän sen alkupainon mielessä ja vertaan lukemia nykyään siihen.

Ajatus näiden tulleiden kilojen karistamisesta tuntui ensin työläältä, sitten mietin että jos en tee sitä nyt, vuoden sisällä sitä on toinen samanmoinen lisää. No time like present.

Kuule, hieno juttu, että olet syyt löytänyt. Minua ottaa joskus aivoon lihavien selitykset omasta painonnousustaan, kun ei haluta nähdä realistisesti tilannetta.

Jos aiot tiputtaa 8kg, se varmasti onnistuu, kun kiinnität huomion juuri mainitsemiisi asioihin. 8kg alaspäin ei varmaan jätä ihoakaan roikkumaa, vaikken ikääsi tiedäkään. Onnea vaan!

Vierailija
118/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin.kokeilin kerran irtoripsiä, meikkasinkin hyvin. Sitten teini tokaisi, että näytän ihan transulta. Käperryin apeana sänkyyn.

Tuosta tuli mieleen, kun meikkasin uusilla meikeillä niin olin ostanut luomiväriä, jossa eri liilan sekoituksia...ihastelin taidokasta silmämeikkiäni siinä peilin edessä. Teinipoikani ja hänen ystävänsä porhalsivat siitä ohitse ja tämä poikani kaveri huikkasi mulle, että näytän ihan turpaan saanneelta😂 menin pesemään meikit pois ja pistin vain ripsaria ja pikkasen meikkivoidetta. Kun alkaa vanheta niin vähemmän on enemmän.

Vierailija
119/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ongelmana on, että meidät on pakotettu uskomaan täydellisyyteen lehtikuvien avulla. Kumpikin sukupuoli vanhenee, vaikka vain naiset huomaavat tilanteen. 

Meissä on paljon muutakin kuin ulkonäkö.

Vierailija
120/437 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoshoidot tekee ihmeitä, suosittelen. Tietty liikakilot veks ja ryhti suoraksi. Älkää nyrhikö hiuksia lyhyiksi,välttäkää shokkivärejä,myös mustaa. Geelilakkauskynsiin,kestovärjäys tai pigmentointi kulmiin. Tyylikäs,yksinkertainen meikki ja pukeutuminen.ja terveelliset elämäntavat ja liikunta.